کد خبر 1298248
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنس اول نوشت: در شهر پرث در استرالیا پارکینگ هایی اختصاصی برای خانم ها احداث شده است.

رئیس شورای ملی زنان استرالیا گفته که این کار باعث افزایش امنیت زنان شده و از حملات علیه آنها جلوگیری می کند.

برخی از زنان در شبکه های اجتماعی هم از این کار حمایت کردند و گفتند که در پمپ های بنزین، فروشگاه ها، باشگاه های ورزشی و مدارس هم این اتفاق باید بیافتد.

پارکینگ تک جنسیتی در استرالیا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    7 2
    تیمارستانه
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    4 2
    یعنی اونا هم یاد گرفتن دیوار بکشن؟!!
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    4 3
    نظام خانواده زمانی از وضعیت فعلی رهایی خواهد یافت که قوانین مردستیزانه و فمینیستی ایران لغو گردند در ذیل تعدادی از قوانین وحشتناک و غیر قابل باور را در ایران ذکر می کنم : دختر تا زمانی که ازدواج نکرده است از حقوق پدر مادام العمر برخوردار می شود لذا یک دختر وقتی از این امتیاز بسیار ویژه برخوردار است و نیازی به هیچ گونه کار و تلاشی برای ادامه زندگی خود ندارد بنابراین دختران در ایران هیچ انگیزه ای برای ازدواج و پذیرفتن مسئولیتهای زندگی ندارند. ۲ ، دختران در صورتی هم که ازدواج کنند از لحاظ قانونی هیچ وظیفه ای برای شیر دادن ، خانه داری ، تامین معاش خانواده و غیره ندارد پس یک دختر دلیلی نمی بیند که تن به پذیرفتن مسئولیتهای سنگین بچه داری ، خانه داری بدهد ۳، علاوه بر دو دلیل بسیار مهم و حیاتی بالا حمایتهای قانونگذاران از زنان ، دست زنان را برای هر کاری در ایران باز گذاشته و مردان حق کوچکترین اعتراضی را ندارند گوشه ای از حمایتهایی که از زنان می شود در ذیل آورده شده است : ۱.نفقه ۲.نحله ۳.اجرت المثل ۴.مهریه ۵.تصنیف دارایی ۶.بازنشستگی پیش از موعد ۷.تخفیف در مجازات زنان در دادگاهها ۸.مرخصی هایی که به بهانه های مختلف به زنان داده می شود ۹.مظلوم نمایی شدید رسانه ها برای زنان ۱۰.وجود صدها سازمان و انجمن حامی زنان ۱۱.در نظر نگرفتن تفاوتهای اساسی و بنیادین زن و مرد با یکدیگر بوسیله قانونگذاران حامی زنان اینها گوشه ای از واقعیات تلخ جهان فمینیست زده کنونی می باشد جهانی که دیکتاتوری فمینیست و حامیان زنان اجازه هیچ گونه اظهار نظری را به مردان نمی دهد . جهانی که اکثر رسانه ها ، قانونگذاران ، وکلا ، وزرا ، دولتها و شریانهای اصلی قدرت حامی زن هستند.
    • حامد IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 0
      مطالب شما کاملا درسته. با این حال فمینیست هاتبلیغ گسترده در مورد زن ستیزی دارند و متاسفانه به قوانین اسلام گیر می دهند. در مورد این پارکینگها هم باید گفته بشه اینها نتایج رسوخ فمینیسم و مردستیزی در جامعه استرالیاست و نه ایجاد امنیت برای زنان. اینها برای تحقیر مردهاست. حتی شنیده شده که در برخی مدارس اسیترالیا ، پسرها رو اجبار می کنند هفته ای یک روز لاک بزنند و کفش پاشنه بلند بپوشند. مشرق جان شما رسانه بی جیره و مواجب فمینیست ها نشو
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    5 2
    کار بجایی خواهد رسید که همه چیز را خاص زنان کنند همش به بهانه مظلوم نمایی مظلوم نمایی فمنیست ها پایانی ندارد اکثر قوانین را به نفع زنان تغییر داده اند
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      3 1
      احسنت، دقيقأ همینطوره! خداییش این ملت حواسشون نیست. معنیش اینه که پارکینگ ها یا زنونه هست یا زنونه مردونه!! میدونستین تو همون آمریکا حق ندارین کلوپ، استخر، باشگاه و هیچ مکانی رو فقط برای آقایون اختصاص بدین؟! خوب برین یه سرچ بزنین تو اینترنت خودتون ببینین!!!
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    2 0
    علی (ع) می فرماید: خدمت پیامبر اسلام (ص) بودیم، آن حضرت پرسید: چه چیزی برای زنان نیکو و رواست؟ حضرت فاطمه (س) در پاسخ فرمود: «خیرٌ للنساءِ انْ لا یریْن الرّجال و لا یراهنّ الرّجالٌ ؛ بهترین (حالت) برای زنان این است (که بدون ضرورت) مردان نامحرم را نبینند و نامحرمان نیز آنان را ننگرند». پیامبر اکرم آنچنان از این سخن عمیق و رسا به وجه آمد که فرمود: «انّها منّی، براستی فاطمه از من (پاره تن من) است (که چنین سخن سنجیده و عمیق می گوید)(2)»
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 1
    اشتباه میکنید مخصوص افرادی که مو بلند هستند . در اون منطقه تراشیدن موی سر بده...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس