«نعمت الله ترکی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی شد

«نعمت‌الله ترکی» از سوی محمد اسلامی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی منصوب شد.

به گزارش مشرق، «نعمت‌الله ترکی» با حکم محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران منصوب شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تقدیر از تلاش‌های «سید محمد جمال شجاعی» در دوران تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع، با صدور حکمی مهندس نعمت‌الله ترکی را  به‌ عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران معرفی کرد.

در بخشی از حکم  انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:

«امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌ محوری، انقلابی‌گری، مردمداری، پاک دستی، فسادستیزی و قانونمداری در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات سازمان و کشور کوشا باشید.»

نعمت‌الله ترکی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران، سابقه معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران را در کارنامه خود دارد. مشاور استاندار تهران، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت استانداری تهران، مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیر شورای اداری استان تهران از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی او است.

رئیس سازمان انرژی اتمی چندی پیش نیز در احکامی محمدرضا کاردان را به عنوان معاون سازمان و رئیس مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور و سید پژمان شیرمردی را به سمت معاونت سازمان و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها منصوب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حیدررحمانی قلعه شاهرخی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    انتصاب جناب مهندس نعمت الله ترکی هرچگاتی راتبریک می گویم.آرزوی سلامتی ودل شادوموفقیت وطول عمرباعزت برای ایشان از خداوند بزرگ خواستاریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس