کد خبر 1299991
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
شرکت آمریکایی رسما وارد طرح توسعه سلیمانیه عراق شد

شرکت آمریکایی «هیل اینترنشنال» با فعالیت در حوزه پروژه های ساخت و ساز موفق به امضای قرارداری برای مشارکت در توسعه پروژه ای جدید در شهر «سلیمانیه» اقلیم کردستان عراق شده است.

به گزارش مشرق، وبسایت «کانستراکشن ویک آنلاین» با اعلام این خبر افزود: شرکت آمریکایی هیل اینترنشنال به «شرکت سرمایه گذاری و توسعه هیوا رئوف» در اجرای یک پروژه بزرگ ساختمان سازی در اقلیم کردستان عراق کمک خواهد کرد؛ پروژه ای که در منطقه ای به وسعت ۱۰۰ هزار متر مربع و با کاربری های مسکونی، تجاری و هتل داری اجرا خواهد شد.

به گفته مجریان این پروژه، امکانات برنامه ریزی شده در این طرح، شامل حداکثر یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، هتل های چهار ستاره با تقریبا ۱۵۰ کلید (اتاق و سوئیت)، مجموعه های فروشگاهی  و تجاری و فضای سبز خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 1
    ایول !
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 2
    در حقیت بارزانی داره برای ارباباش هتل مجانی میسازه تا شاید کشور اعلامش کنن.
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      2 1
      به کوری جشم تو خر اولا سلیمانیه مال طالباینه نه بارزانی دوما شما مشکلت چیه اونجا مثل ما محروم نیست. از برکات مام میهن هم نشان میده. پیشرفت برای آذری و فارس تمام سوما سالهاست آمریکا داره برای ما کاخ میسازه. الان کوردستان عراق پایتخت گردشگری جهان عربه البته اونجا عرب نیست کورده ولی مراکش و لبنان و فلسطین و مصر نیستن اما ما هستیم. بترکی از حسودی
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    هیچ وقت نفهمیدم. چرا آذربایجانی جماعت. اینقدر حسود هستن. و بدشون میاد کوردستانی ها پیشرفت بکنند. دلیل اینکه ما محروم هستیم همینا هستن. منابع سرزمین مارو غارت میکنن پارتی بازی میکنن. و بچه و فک و فامیل خپدشون رو به جایی میرسونن توی سرزمین ما. بهمون توهین میکنن الان نه ولی قبلا که همش برای سننج یک آذربایجانی فرستانده میشد برای استانداری الان هم. پیشرفته ترین هستند. ولی سرزمین بی برکتی دارند دلیل اینکه هم پیشه وری رو شوروی رها کرد. این بود که آذربایجان سرزمینی بی منابع و.کردمی زیاده خواه داره و مفت نمی ارزه حتی سلطان سلیم کوردستان رو برداشت واسه خودش. اما آذربایجان رو فتح بعدش رها کرد. کلا آذری یعنی. نژادپرست و پانترک عوضی بیشرف و زیاده خواه غارتگر دزد و پولبر الان هم زورشون میاد یکی از ما داره پیشرفت میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس