کد خبر 1301434
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
خرید هالند ۴۰۰ میلیون یورو برای رئال هزینه دارد

خرید ارلینگ هالند برای رئال مادرید چیزی حدود ۴۰۰ میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت.

به گزارش مشرق، هر تیمی بخواهد ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند را در تابستان بعدی بخرد به یک سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون یورویی در پنج سال آینده نیاز دارد.

در حقیقت قیمت انتقال هالند از دورتموند به رئال مادرید با توجه به توافق شفاهی وکیلش مینو رایولا و باشگاه دورتموند، ۷۵ میلیون یورو خواهد بود. در حقیقت رایولا در زمان انتقال هالند به دورتموند حسابی به این باشگاه تخفیف داد و انتقال با احتساب کمیسیون ها با ۴۵ میلیون یورو به سرانجام رسید اما از آنها قول گرفت که در سال ۲۰۲۲ اجازه جدایی هالند را با ۷۵ میلیون یورو بدهند.

اما در مورد هالند باید دستمزد وی و کمیسیون ها را در نظر بگیرد. در حقیقت هالند دستمزد سالانه ۲۵ میلیون یورو را طلب کرده و بدین ترتیب هر باشگاهی او را بخواهد باید با احتساب مالیات سالی ۵۰ میلیون یورو برای او بپردازد. بدین ترتیب با قراردادی پنج ساله، دستمزد هالند ۲۵۰ میلیون یورو هزیینه خواهد داشت. خرید هالند از دورتموند ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون یورو هزیینه خواهد داشت. از سویی رایولا برای این انتقال ۱۴ میلیون یورو کمیسیون می خواهد و پدر این بازیکن هم هفت میلیون یورو می خواهد. بدین ترتیب انتقال هالند به یک سرمایه گذاری شگفت انگیز با مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون یورو نیاز دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد FR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    مادرشم که کمیسون نمیخواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس