کد خبر 1302356
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
۱۵ پیشنهاد راهبردی دیوان محاسبات به وزارت جهاد کشاورزی

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از ارجاع گزارش دولت درباره بودجه شرکت‌های دولتی برای بررسی به دیوان محاسبات خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد خدابخشی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه  طبق قانون آئین‌نامه داخلی قوه مقننه بودجه شرکت های دولتی یک‌ماه قبل از ارائه بودجه سالیانه کل کشور به مجلس ارائه می‌شود، گفت: اخیراً و مطابق با این زمانبندی دولت طی نامه‌ای به مجلس گزارش بودجه شرکت‌های دولتی را به پارلمان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

اقدام دیوان محاسبات کشور درباره حقوق کارکنان خود

وی ادامه داد: گزارش ارائه شده از سوی دولت پس از بررسی اولیه در کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی بیشتر به دیوان محاسبات ارجاع شده تا کار کارشناسی بیشتری بر روی آن انجام شود.

بیشتر بخوانید:

دولت خاتمی ۶ میلیارد دلار پول نفت را به خزانه واریز نکرد

نماینده الیگودرز در مجلس تصریح کرد: دیوان محاسبات نیز طبق زمانبندی که در قانون مشخص شده است ۲۰ روز فرصت دارد تا به بودجه شرکت های دولتی رسیدگی کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه پس از بررسی گزارش دولت، دیوان محاسبات گزارش خود را به مجلس ارائه می‌کند، عنوان کرد: کمیسیون برنامه و بودجه، بودجه‌ای را که مصوب می کند را به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال می‌کند تا به بودجه سال ۱۴۰۱ ضمیمه شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس