کد خبر 1303191
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

به گزارش مشرق، مهدی کشت‌دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه طی توییتی نوشت:

‏امروز همکارم کوشا فلاح رفته بود کشتارگاهی که توش دام آبستن می‌کشتن. 

عکس عجیبی از گاوی ثبت کرده که سه تا گاو دیگه رو جلوش آویزون کردن، گردن زدن، در خون سه تا گاو دیگه غلتیده و به بیرون خیره شده.

ذبح دام مولد؛ آری یا خیر؟!+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    5 0
    مسولان قبلی و مسولان جدید دام های کشور را رها کردند. واقعا دامداری کشور با کشتار هولناک و گسترده دام ابستن و مولد از بین رفت. مسولین قبلی اطلاع نداشتن ایا مسولین جدید هم خبر ندارند. یه سری به کشتارگاه های کشور بزنید. واقعا جهنمی برپاست. مسولین در روز قیامت چه میخواهید بگویید. از مردم که می گذرد ولی در پیشگاه خدا نمی توانید بگذرید. جناب مسولان از خواب غفلت بیدار شوید. گرانی علوفه خشکسالی عدم صدارادت مازاد- واردات گوشت برزیلی که کشاورزان برزیلی را حمایت می کنیم همه و همه مردم کشاورز دامدار به این روز انداخته است. سکوتتان در مقبل کشتار هولناک دام ابستن برای چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      اگه نمیدونستن تا حالا فهمیدن اگه هم میدونستن و کاری نکردن اون دنیا و این دنیا تاوان میدن البته ندونستن مسئولان خودش خطای بزرگتریه به نسبت سستی شون
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    عجب دنیایی فاجعه از این بالاتر مسولان محترم که دام ها و ذخایر ژنتیکی کشور از بین رفت. و جنایتی برزگتر از عدم حمایت از دامدار وجود ندارد. مسولین با تبلیغات و حرف های بیخود دام های کشور را به سقوط کشاندن . روحانی ان طور جناب رئیسی شما هم با سکوتت در عدم حمایت از دامدار اینطور
  • علی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    5 0
    خواستم یک چیزی بنویسم.هر چی فکر کردم نتونستم قساوتی که توی عکس بود رو توجیه کنم.در ضمن تا وقتی بازار نهاده های دامی این طور باشه وضع کشتارگاهها هم از این بهتر نخواهد بود.(ما یک گاودار هستیم)
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    5 1
    و این در حالی است که اسلام بشدت نهی کرده که حیوان را در مقابل چشم همنوعش بکشند. مطمئن باشید اثر این کار و این زجر کش کردن حیوانات چه مرغ و چه گوسفند و چه گاو اثر روانی و روحی مخرب خود را بر مردم خورنده این گوشتها خواهد گذاشت و آنها را انسانهایی روانی و قسی القلب خواهد کرد. مرغها که اصلا ذبح شرعی نمی شوند. تغییرات شدید روحی و روانی مردم ایران در سالهای اخیر گواه این فاجعه است. البته شاید لطف خدا باشد که به دلیل گرانی شدید گوشت بسیاری از مردم مثل خودم خوردن آن را کنار گذاشته اند.
  • تک سوار DE ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 3
    خب کشتارگاهه دیگه. واقعا مردم گور خواب هستن و از یک وعده غذای مناسب بعضا بی بهره هستند شما تو فکر گاو در نگاه اخرید!!! عاروق سیری زدن یعنی همین. بجای این ژست های حیوان دوستی بفکر کشتار دام مولد باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس