کد خبر 1313160
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

به گزارش مشرق، مهدی کشت‌دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه در توییتی نوشت: اخیرا برخی تغییرات سازمانی در این مجتمع سبب شده تا بعضی جریان‌ها و اشخاص در فضای مجازی با راه‌اندازی «هیاهوی رسانه‌ای و فاقد عمق» این‌گونه القاء کنند که مبارزه با فساد قائم بر شخص است و در صورت تغییر برخی افراد، این روند دچار انحراف یا متوقف خواهد شد.

در حالی که مبارزه با فساد، با روح دوره تحول و تعالی عجین شده و در بطن دستگاه قضایی قرار دارد و قائم به شخص نیز نخواهد بود.

موضوع مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی و قوه قضائیه، امری «سیستمی» و «فراگیر» است و موضوعی نیست که قائم به اشخاص باشد.

مبارزه با فساد قائم به شخص نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 1
    ملاک بودجه باید به امانتداری دینداری وقانون نزیک باشد وبه عدالت نزدیک شود ولی باعث محرومیت افراد قانونمند وباشخصیت ومحروم شده است .دلایل ضعف بودجه 1401: 1- همسان سازی حقوق کارمندان وبازنشستگانبی اعتنایی نشد 2-بودجه به طرف گروه معترض رفت. 3-از محرومیت نجومی بگیران شاغل و بازنشسته واجرای عدالت حقوق کارمندان وبازنشستگان قانونمند ومستحق توجه ندارد وبه گروه معترض فقط در هر سال حقوق هایشان اضافه می شود. بعضی ها استحقاق قانونی با بررسی ساعت اشتغال را دارند ولی همه نه؟ و گروه کارمندان وبازنشستگان غیر معترض ا ز حق قانونی خود متاسفانه امسال هم محروم شدند و گویا نمایندگان محترم یادشان هست که سالها بحث عدالت وهمسان سازی مطرح هست ولی اجرا نشد وافراد مستحقق قانونمند وغیر معترض امسال هم شاهد همسان سازی حقوق نشدند. 4- قیمت زیر نظر سرمایه دار تثبت شد در صورتی که قیمت ها غیر قانونی بود چندین بار افزایش داده بودند وزیر سوال قرار نگرفتند وباعث تورم شدند 5- چرا قیمت خودرو افزایش یافت میانگین 25-40 میلیون تومان. آیا این به نع مردم است؟ 6-چرا سرمایه دار باید از مالیات معاف شود و کارمند ومردم نه؟ عدالت نیست
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 1
    من هم این نظر را داشته ک امیدوارانه منتظر اجرای حداقل های شیرینی عدالت! اما وقتی درگیر دادگاه و پرونده های مربوطه شدم، خیلی زود به اشتباه خود پی برده و بجای رسیدن به حق تضییع شده ام، حق های دیگری هم از دست داده و هرچه بیشتر گذشته و می گذرد، ناامیدتر و درمانده تر از قبل می شوم !
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 1
    من هم این نظر را داشته و امیدوارانه منتظر اجرای حداقل های شیرینی عدالت! اما وقتی درگیر دادگاه و پرونده های مربوطه شدم، خیلی زود به اشتباه خود پی برده و بجای رسیدن به حق تضییع شده ام، حق های دیگری هم از دست داده و هرچه بیشتر گذشته و می گذرد، ناامیدتر و درمانده تر از قبل می شوم !
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    فیشهای حقوقتون هم رو نشده
  • سیدامیر IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    فرافکنی افراد مسئول مد شده!
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      حرف رایگان زدنت هم مد شده
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 0
    اتفاقا مبارزه با فساد خیلی قائم به شخص هست. قبل از ریاست آقای ابراهیم رئیسی بر دستگاه قضا مبارزه با فساد اصلا نبود و باند اکبر طبری در این دستگاه راحت بودو اگر کسی به این باندحمله می‌کرد می‌گفتند تو ضد ولایت هستی..
  • احمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 1
    فعلاً که چند ماه است از مبارزه با فساد خبری نیست!! مردم باید چه چیز را باور کنند؟
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      چشات کوره نمیبینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس