بمباران گسترده «مأرب» یمن با هدف جلوگیری از پیشروی نیروهای مقاومت

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز چهارشنبه با هدف جلوگیری از پیشروی های نیروهای مقاومت در استان «مأرب» مناطق مختلفی از این استان را بمباران کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته حملات هوایی خود به نقاط مختلف شهر «مأرب» را بیش از پیش تشدید کردند.

بیشتر بخوانید:

بمباران سنگین سعودی‌ها علیه مردم یمن پس از تظاهرات ضدآمریکایی

بر اساس این گزارش، رسانه‌های یمنی اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بارها شهر مأرب را بمباران کرده اند. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که یمنی‌ها اخیراً پیشروی‌های محسوسی در مأرب داشته اند.

رسانه‌های مذکور اعلام کردند که هدف اصلی و اساسی عربستان سعودی و متحدانش از تشدید حملات به مأرب ممانعت از تداوم سلسله پیشروی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این شهر است.

گفتنی است، نیروهای یمنی روز چهارشنبه گذشته دستاوردهای جدیدی را در نبرد با عناصر وابسته به سعودی خلق کردند. یمنی‌ها موفق شدند بر مناطق «شقه مَی» و «عِرق مَی» مسلط شوند.

منابع آگاه اعلام کردند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از تحقق دستاوردهای مذکور موفق شدند به ۵ کیلومتری مرکز شهر مأرب برسند. این درحالی است که نیروهای یمنی پیشتر در ۸ تا ۱۰ کیلومتری مأرب بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس