سردار سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه خطاب به بسیجیان گفت:به برکت شما امروز دشمن در حال زوال است و دیگر تمرکز بر این سرزمین ندارد؛ دشمن را در جبهه‌های مختلف تعقیب می‌کنید؛ عقب‌نشینی را تمرین نکرده‌اید؛ در حال پیشروی هستید.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در نمایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه همه شما می‌دانید  که بسیج چه گوهر ناب و چه دُر خالصی برای ملت ایران است، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که ‌امروز ‌توفیق ‌یافتم تا در جمع بسیجیان استان خراسان جنوبی، استان مردمان باوفا، مرزدادان غیرتمدار، ولایتمدار، مردمان دیار مومنان، سرزمین عالمان بزرگ، اندیشمندان، دانشمندان جاودان، سرزمین مردمان صبور، شکیبا، سختکوش مجاهد و سرزمینی با شهدایی همانند ستارگان درخشان بر آسمان افتخارات ایران و جهان اسلام شهیدانی چون کاوه ناصری، رحیمی آهنی، آخوندی پارسا و هزاران شهید پر افتخار جاودان دیگری که عطر و رایحه دل نواز وجودشان همیشه طراوت معنوی نشاطی الهی شادابی ملکوتی را برای مردمان استان به همراه آورده ‌حضور یابم.

بیشتر بخوانید:

ایران است که آمریکا را مدیریت می‌کند

وی با بیان اینکه بسیج محصول درخشش نور الهی بر زمین اندیشه ذهن قلب امام راحل بود، افزود: امام نهضتی را در سرزمین باور احساس ایمان کاشت که بعد از دوران پر برکت  حیاتش، توسط رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای به شجره طیبه ریشه‌دار با شاخه‌های بلند تبدیل شد. بسیج با الهام از امام راحل بزرگوار، ژرف اندیشی نسبت به مخاطرات و بحران‌های پیش روی انقلاب به یک اعجاز دست یافت و نهالی در سرزمین باور مردم و در سرزمین ایمان آن‌ها کاشت و در دوران پربرکت و مبارک حیات ایشان توسط رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب که خود بسیجی جانبازی است، این نهال به یک شجره طیبه ریشه دار با شاخسارهای ثمر بخش تبدیل شد.

‌سرلشکر سلامی بسیج را لشکر مخلص خدا دانست که در مقابل ‌دشمنان هر چند بزرگ هرگز در قلب خود جز احساس آرامش، شکوه، توکل و اعتماد به نفس چیزی دیگر نمی‌بیند، افزود: هر مخاطره‌ای به برکت وجود بسیجیان به یک فرصت برای شکوفایی اسلام سربلندی کشور تبدیل شده است. به برکت این حقیقت بزرگ، این حقیقت زبیا و درخشان، این جریان سیاسی شکل گرفت و ایثار، جوانمردی و غیرت ابوالفضلی، شهادت طلبی،  صداقت و راست گویی ، محبت به ایران  و عشق و آزادگی هر چه فضلیت است در شاکله این نهاد الهی در بسیجی مخلص خدا وجود دارد.

ببینید:

فیلم/ تاکید گروسی بر نبود انحراف در برنامه هسته‌ای ایران

وی با بیان اینکه این روزها عطر دل‌انگیز و رایحه باطراوت امام (ره) به واسطه میراث جاودانش یعنی بسیج در جامعه انقلابی پراکنده است، بیان‌ کرد: بعد از ارتحال امام (ره) نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط سخت و بحران‌ها سفینه امت اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران را به ساحل عزت و اقتدار و آزادگی و کرامت هدایت کردند.

سرلشکر سلامی ادامه‌ داد: همه می‌دانیم که بسیج برای این ملت چه دُر گرانبهایی است و خدا را شاکر هستم که امروز پس از نزول باران رحمت الهی، توفیق حضور در بین بسیجیان خراسان‌جنوبی، استان مردمان باوفا، سرزمین اندیشمندان و عالمان، دیار مرزداران مؤمن و غیرتمند و ولایتمدار را داشته باشم.خراسان‌جنوبی سرزمین سردار شهید رحیمی، شهید ناصری، سردار شهید آهنی، شهید آخوندی و کاوه و هزاران شهید پرآوازه دیگر است که عطرشان طراوت معنوی و نشاط الهی و شادابی ملکوتی را برای مردمان به همراه می‌آورد.

فرمانده کل سپاه  با بیان اینکه بسیج محصول درخشش نور الهی بر ضمیر و اندیشه و ذهن امام (ره) بزرگوارمان بود که با حکمتی الهی و ژرف اندیشی نسبت به مخاطرات پیش روی انقلاب به یک اعجاز ذهنی دست زد و نهال بسیج را در سرزمین ایران کاشت، تصریح کرد: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده است، ‌بسیج فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه است. بسیجیان در هر صحنه‌ای فعال هستند و بسیج نسخه آرامش ملی است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج یک موهبت الهی است، اظهار کرد: هر مخاطره سختی را به برکت حضور فداکارانه بسیج به یک فرصت برای شکوفایی اسلام و سربلندی اسلام تبدیل می‌کنیم.هر مشکل و مصیبتی برای ملت پیش‌آمد اولین جریانی بود که در متن حوادث بزرگ و سخت حضور یافت بی‌دریغ، بی‌ریا و بی‌توقع و بدون خواستن اجر و پاداش وجود خود را در خدمت امنیت و آسایش مردم قرار داد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه بسیجیان تیرهای بلا را به جان خریدند تا قامت مردمان سرزمینشان استوار بماند، گفت: جنگی که هشت سال بر ملت ایران تحمیل شد یک نقشه جهانی سیاسی بود و بعد از آنکه انقلاب، استقلال و آزادی را به ارمغان آورد همه شیاطین بزرگ و کوچک از شرق و غرب در یک توطئه جهانی همدست شدند وگرنه صدام به تنهایی نمی‌توانست در این مسیر حرکت کند.

فرمانده کل سپاه گفت: جنگ هشت ساله در ابعاد جهانی بر ملت ایران تحمیل شد ولی وقتی بسیج به میدان این رزمگاه بزرگ و عظیم آمد تا خطری سنگین را از این ملت دور کند، موازنه به نفع ایران به هم خورد.جنگی پایان یافت که باعث سرافرازی ملت ایران شد؛ همه جنگ‌ها، کشورها را ضعیف و تخریب می‌کند، ولی این یک استثنا در تاریخ است که ملتی به نام ایران به برکت بسیج توانست از این صحنه خطیر با سربلندی و اقتدار بیرون آید.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه در یک نگاه همه ملت ایران بسیجی هستند، اظهار کرد: بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست و این راه شکست‌ناپذیری مردم شریف ایران اسلامی در برابر مشکلاتی است که با آن رو به‌رو بوده است.بسیج دریای زلال و بی‌کرانی است که پایان ندارد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج مزرعه‌ای بدون‌مرز است؛ گلستانی زیبا و بی‌انتها از رویش‌های دل‌انگیز است و هر روز بر گستره ی آن افزوده می‌شود.

وی بیان‌کرد: ما از یک جنگ سخت و خطرناک تنها به واسطه حضور دریای پرخروش بسیج گذشتیم و این دریا هیچ‌گاه پایان نخواهد یافت و هر روز رویش‌های‌ دل‌انگیزی دارد.بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد و اجازه نداد القائات فریبکارانه دشمن ذهن و قلب جوانان را تسخیر کند؛ در مقابل جنگ روانی دشمن درخشید فرهنگ اسلام جهاد و شهادت را روح آزادگی و استقلال‌طلبی و ایستادگی و ثبات قدم در مقابل دشمن را ترویج کرد و آن‌ها را به یک الگو تبدیل کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج در سرزمین‌های دیگر تکثیر شد، گفت: در صحنه‌های متعدد دیگر چون تحریم‌های اقتصادی اقدامات ارزشمندی انجام  و پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه بسیج در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد و فرهنگ اسلام و جهاد و روح آزادگی را ترویج کرد، ادامه‌داد: هر مشکلی که برای ملت پیش آمد، بسیج اولین نهادی بود که بی توقع در آن میدان حضور یافت.

وی گفت: بسیج آوار مشکلات را از روی دوش مردمان این سرزمین بر می‌دارد که این مهم را در سیل‌ها و زلزله‌ها و مقابله با بیماری کرونا می‌توان دید و از این جهت در حقیقت بسیج فرمول حل مسائل ما و نسخه آرامش ملت است. در مقابله با محرومیت‌ها و رنج‌ها آنان که فرهنگ انفاق را ترویج کرده و به یاری مردمان نیازمند می‌شتابند، بسیجیان و گروه‌های جهادی هستند که امواج تعاون آنان در جای جای این کشور پیچیده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه بسیج هیچ‌گاه مشق عقب‌نشینی نکرده است، اظهار کرد: بسیج همواره رو به جلو حرکت کرده و در آینده نیز از شما به نیکویی و با عزت و سربلندی یاد خواهند کرد.از آثار و برکت شماست که حرم‌های اهل‌بیت(ع) از خطر تکفیر مصون مانده‌اند؛ شاهکار بسیج اسلام است که نقش استقامت را در جهان در جبهه‌های مختلف جهان اسلام به نمایش گذاشته‌اید. شما هرگز کم نمی‌شوید؛ شما کسانی هستید که تاریخ در آینده نام و آوازه شما را به زیبایی، باشکوه و افتخار یاد خواهد کرد؛ در صحنه بمانید؛ ما تا پیروزی‌های بزرگ‌تر راه چندانی نداریم.

وی گفت: راه را با هم ادامه می‌دهیم و به نصرت خداوند اعتماد داریم؛ به فضل الهی اطمینان داریم؛ وعده خداوند تخلف‌ناپذیر است و شما تجلی نزول نصرت‌های الهی بر زمین هستید؛ به وجودتان افتخار می‌کنیم.به برکت شما امروز دشمن در حال زوال است و دیگر تمرکز بر این سرزمین ندارد و در سرزمین‌های دیگر امروز جبهه‌ای وسیع گشوده‌اید؛ دشمن را در جبهه‌های مختلف تعقیب می‌کنید؛ هرگز عقب‌نشینی را تمرین نکرده‌اید؛ همواره در حال پیشروی هستید.

وی با بیان اینکه تا پیروزی راه زیادی باقی نمانده است، یادآور شد: برای رسیدن به موفقیت باید حول محور ولی فقیه بایستیم و تجربه ما و وعده سنت و جاری الهی این است که باید قوی باشیم تا به پیروزی برسیم و هر ملتی تسلیم شد، ذلیل می‌شود.دشمن در حال زوال است، بسیج جبهه وسیع گشوده و دشمن را در جبهه‌های مختلف دنبال می‌کند. صحنه‌های خطرناک تمام شده اگر چه صحنه‌های سخت وجود دارد ولی خطرناک نیست چرا که شما بسیجیان قوی شده‌اید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 38
  • FR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    8 14
    درود بر شما سردار بزرگ درود بر سپاه پاسداران پاینده انقلاب اسلامی ایران
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    11 4
    بسیجیها چند ماه از خدمت سربازیشون کاسته میشه
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 3
      کل عمرشون سرباز خالص خدا هستن
  • شهریار IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    8 0
    دشمن با تمام قدرت تمرکزش در مراکز اقتصادی هست
    • US ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      6 0
      اشتباه نکنید ، در بخش بهداشت متمرکز شده.
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 2
      دشمن در هیچ زمینه ای تمرکز ندارد.
    • صالح IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 2
      اشتباه نکنید دشمن بر هیچ بخشی تمرکز ندارد.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 4
    سلام خدا بر سپاه پاسداران وهمه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران. خداقوت خسته نباشید.
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 3
    سلام خدا بر سرداران سرافراز سپاه و سردار سلامی.
  • DE ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    8 3
    شما جلوی تمرکز و تسلط چین و روسیه را بگیر که هم ایران را می دوشند و هم بر آب و خاک ما چشم دارند و حتی طبق قرارداد رسمی !! امتیازات فراوانی گرفته اند ..
    • علی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 5
      این دوکشور که گفتی برکشور ما تمرکز ندارند. ایران عربستان گاو شیرده نیست که شیرش را بدوشند. دقیق نظر بده. وانصاف داشته باش.!
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 4
      دقت کن بعد نظر بده.
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 3
      بله خب دشمنان باید هم فضا رو بر علیه هرگونه دوستی با دیگر کشورها ایجاد کنند، تا ایران فقط به آمریکا و اروپای دروغگو و ظالم دل ببنده ولی کور خوندن
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    8 2
    خبری پ تماشا کنید: چه شد آن درِ باغِ سبز؟ / از توافق ۲۵ ساله با چین تا پیمان شانگهای؛ می‌گفتند تحریم‌ها دیگر شکسته شد...
  • محمد محسن IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    2 4
    شما سرداران آبرو وبرکت کشور هستید. خدا حفظتان فرماید. عزت زیاد یاعلی.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    آمریکاخطرناکترین سیستم جهان برای غارت ونابودی کل دنیا طراحی شده-آمریکایک شخص یا(بایدن،ترامپ،اوباما وکلینتون،بوش،ریگان وکارتر)نیست چون فقط دسته بازی را به دست اینان میدهد-آمریکا یک ساختار به هم پیچیده (قدرت،ثروت،غارت،سلطه جویی،اشغال،ظلم،مصرفگرایی..)با استفاده از افراد وارتش تمام کشورهاودنیا با به روشهای زیرپاگذاشتن هر (اخلاقیات،انسانیت،مادیات،خیانت،تطمیع،جنایت،فریب،نیرنگ،تروریست،شیفته وجاسوس پروری... )با نمایش پرچم ومجسمه بزرگ موکراسی وازاریهای صوری درکل دنیاهست که با کمترین هزینه های جانی،مالی وبیشترین تکنولوژی به اهدافش میرسه وتنها راه مقابله با آمریکا علاوه برایمان که بزرگترین قدرت وثروت هست،حذف فساد ،جاسوسی،خیانت وجنایت درکشورها هست
  • رضا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 1
    الان هدف دشمن کن و تو هستیم با ابزار نرم می خواهد ما را کنترل کند ذهن و فکر ما را در راستای خواست خودش قراردهد امروز اولویت باید توجه به مشکلات جوانان و اقتصاد خانواده باشد والسلام
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    کاش همه ما میتونستیم خوشبین باشیم
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    واقعا همین طور فقط هر وقت دلش بخواهد ترور میکند
    • علی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      دشمن غلط کرده...!!!
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس