گزارش تسنیم از خط سیر نهاجا در حوزه پهپاد/ از «شاهین» تا «کمان۲۲» طی ۱۰ سال

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سرمایه گذاری در امور فرهنگی و رسانه‌ای و اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی، عقیدتی و اخلاقی از رسالت‌های مهم و همسو با نیروی هوایی ارتش است.

‌به گزارش مشرق، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با مسئولین فرهنگی این نیرو با بیان اینکه کار فرهنگی صرفاً هزینه نیست و سرمایه گذاری برای آیندگان است گفت: امور فرهنگی یکی از مولفه‌های مهم، قابل توجه و اثر گذار در نیروی هوایی ارتش است.

وی افزود: سرمایه گذاری در امور فرهنگی و رسانه‌ای و اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی، عقیدتی و اخلاقی از رسالت‌های مهم و همسو با نیروی هوایی ارتش است.

سرمایه‌گذاری در برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای رسالت‌ مهم «نهاجا» است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه فعالیت در مباحث فرهنگی منشا بسیاری از نیازهای کنونی جامعه است، تصریح کرد: در راستای رشد و پیشرفت فرهنگ جمعی، ارتقاء روحیه معنویت در کارکنان، خانواده‌ها و سربازان از مسائلی است که باید توجه بیشتری به ان شود و نقش کارکنان فرهنگی در این موضوع به مانند راهبری کار بلد و خبره است که می‌تواند به خواسته‌ها و نیازهای فرهنگی، اجتماعی اقشار جامعه جواب دهد.

حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز در ادامه این جلسه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تبلیغات از سلاح جنگی هم برنده‌تر است، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید همانگونه که به مسائل عملیاتی اهمیت داده می‌شود به مسائل فرهنگی و معنویت نیز پرداخته شود و این وظیفه حساس و تاثیر گذار بر عهده مسئولین فرهنگی می‌باشد که بحمدالله تا به امروز ما شاهد موفقیت و رشد در این حوزه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای ارتباطات است و نقش بخش‌های فرهنگی همسویی با دنیای امروزی است، افزود: در حال حاضر حرف اول و آخر را ارتباطات و رسانه می‌زند و این شیوه نوینی است از تقابل قدرت تکنولوژی همگام با نیروی انسانی که تعیین کننده برخی از رویدادهای آینده می‌باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 1
    رسالت نهاجا کار فرهنگیه!!!! سازمان ها و مدیریت اونها یه رسالت تعریف میکنند یه چشم انداز انگلیسی اون میشه vision and mission)). رسالت نهاجا باید به صورت کاملا تخصصی حفاظت از حریم هوایی با جنگ افزار های مدرن باشه و چشم انداز آن سیادت هوایی بر منطقه خاور میانه حالا کار فرهنگی هم صورت بگیره خوبه. چه معنی میده کار فرهنگی رسانه ای. مگر رئیس صدا سیما هستید. لابد فردا رئیس صدا سیما هم میخواد بزنه تو کار تانک و توپ سازی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس