کد خبر 1308968
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
معامله ۱۱۶۲میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

بیش از ۱۱۶۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۶۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۱۶۲میلیارد و ۳۲میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۳۶۳هزار و ۵۸۴میلیارد ریال در بیش از ۱۲۳میلیون و ۸۸۳هزار و ۳۷۷دفعه طی ۱۶۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۲۱میلیارد و ۸۴۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۱۵۰هزار و ۱۰۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۶۵روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۳۲هزار و ۴۱۴واحد افزایش، معادل ۲.۴۸ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۴۰هزار و ۱۲۱واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۷۲هزار و ۲۳۸واحد کاهش، معادل ۱۶.۴۳درصد افت کرده و رقم ۳۶۷هزار و ۵۶۳واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۲هزار و ۳۴۶واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۱هزار و ۴۴۵واحد و شاخص بازار دوم با ۳هزار و ۷۹۹واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۶۰۶هزار و ۵۴۷واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۴.۳۷درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۱۵درصد افزایش همراه شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس