کد خبر 1309418
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
بورس نمایه

در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۸۸۶واحدی همراه شد.

 به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۸۸۶واحدی ( ۰.۰۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۲هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۱درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به دو هزار و ۴۷۵میلیارد تومان رسید.

حدود ۲۳۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۵۶نماد و افت بیش از سه درصد ۱۶۷نماد را شاهد بودیم.

بورس دوباره ریخت و لباس قرمز به تن کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    5 16
    تنها راه درمان بورس فقط وفقط تجمع و تحصن هست تا احقاق حق خود . نه یک روز و دو روز.
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      1 0
      خیر با این هم درست نمیشود
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    2 10
    این بورس ایران همچون خانه ویرانی است که پایه آن بر اساس رانت و نفوذ دشمن درونی قرار گرفته است . در حال حاضر دشمن بوسیله عمال مزدور داخلی بنیان اقتصادی ایران را در بورس به بهترین شکل مورد هدف قرار داده و در این راستا بیشترین آسیب و بد بینی را در اذهان مردم و بیش از پنجاه میلیون سهامدار بوجود آورده است اما متاسفانه دستگاه اطلاعاتی و امنیتی ما غافل و در خواب مستی موقت هستند و اصلا در بورس که اساس اقتصاد دولت را تشکیل می دهد باز مانده اند و دچار غفلت محض می باشند . امید است تا دیر نشده اقدامات امنیتی و اطلاعاتی را مبادرت ورزند و آنگاه خواهند دید که دریای توطئه و فساد در این بورس وجود دارد که تاکنون مورد جراحی اقتصادی قرار نگرفته است .
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    4 1
    وقتی بلد نیستید درش تخته کنید بره
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    2 9
    این کلامم در مورد بورس یک نظر نیست بلکه تحلیل است که دشمن شاهرگ اقتصاد ایران را با عوامل خود فروخته و خائن نفوذی بورس ایران را قویا مورد هجمه پنهان قرار داده و آسیب های جدی تاکنون از این طریق به اقتصاد ایران و خسارت مالی هنگفتی به مردم ایجاد که موجب بد بینی سهامداران از دولتیان و نظام گردیده است . من خودم یک نظامی بازنشسته هستم و عاشق و جان نثار نظام و یک لحظه عمر با برکت و نفس نورانی و مقدس نظام را به کل عالم نمی دهم اما واقعا دست فتنه اجانب و عناصر پلیدش در داخل برای از پای در آوردن این دولت شدیدا در کار و فعالیت می باشند امید است تا دیر نشده دستگاه های مسئول راه چاره و تدبیری اتخاذ نمایند .
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    3 1
    با نگاه ضد تولید و ضد سرمایه داری وضعیت بهتر نمیشه عزیز دلم
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    6 2
    آقای رییس جمهور فرمودند مردم باید نمره بدن. باشه. به سهم خودم در درس بورس به وزیر و مدیران مربوطه صفر میدهم و به جناب آقای رییسی در درس تعلل در برکناری مدیران غیر همراه نمره مردودی میدهم.
  • CA ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 1
    بورس و‌سرمایه گزاری ارتباط مستقیم با مذاکرات وین داره و داشته. تبریک به تیم ۴۰ نفر مذاکرات برای دلار ۳۱ هزار تومنی پراید ۱۸۰ میلیونی و ریزش پی در پی بورس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس