بازگشایی مدارس آثار منفی در ابتلا به کرونا نداشت

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: وضعیت نابسامان و جدید در حوزه مدارس نداشتیم تا بگوییم بازگشایی مدارس آثار سوء داشته است و تا به امروز چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ابتلای دانش‌آموزان به کرونا با حضوری شدن مدارس اظهار کرد: دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند و برای دانش‌آموزان کمتر از ۱۲ سال تصمیمی اتخاذ نشده است، در ستاد کرونا در این باره بحث و مقرر شد اتقان لازم درباره اینکه آیا تزریق واکسن به این گروه سنی مجاز و موثر است، ایجاد شود همچنین کمیته وزارت علوم این مسئله را بررسی خواهد کرد و در جلسه بعدی ستاد کرونا بحث خواهد شد.

وی افزود: وضعیت نابسامان و جدید در حوزه مدارس نداشتیم تا بگوییم بازگشایی مدارس آثار سوء داشته است و تا به امروز چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: آماری که گفته شده است در یک دوره‌ای بوده و اینکه لزوماً مربوط به بازگشایی مدارس باشد محل بحث و سوال است، به این آمار نمی‌توان استناد کرد تا توسط وزارت بهداشت اظهار نظر شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 0
    واقعا تصور می‌کنید مدارس باز شده؟!!!! هفته ای یک روز ۵ نفر ۵ نفر انهم بعضی مدارس!!!مدرسه ما که هنوز باز نشده و قصد بازگشایی هم ندارد چون مدرسه ۷۰۰ نفری است وکلاسها به خاطر کمبود نیرو ۴۵ نفری !!
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    1 0
    تا الان بسته بود وضعیت این بود و آمار مرگ و میر تقسیم بر سه یا پنج میشد وای به حال وقتی که باز بشن اونم وقتی سویه خطرناکی مثل اومیکرون داره میاد بهتر نیست همون بسته بمونه و نظام آموزش آنلاین تقویت و بهبود پیدا کنه
  • مهدی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    من نمیدونم ، دانشگاه علمی کاربردی رو حضوری کردید ، مجبوری رفتیم چون استاد هم آنلاین درس نمیداد ، الان تست کرونام مثبت شده از درد نمیتونم بخوابم ، هیشکی هم پاسخگو نیست خوبه بیام سر کلاس مثل همکلاسیم بقیه رو آلوده کنم ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس