حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در منزل جانباز دفاع مقدس

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل جانباز قطع نخاع «محمد آشوری» ضمن تجلیل از این جانباز، از سال‌ها همراهی، صبوری و فداکاری همسر وی که ایثارگرانه از او پرستاری کرده است، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» در این دیدار که به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار برگزار شد، ضمن بیان رشادت و ‌دلاورمردی‌های کارکنان نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس گفت: کارنامه پرافتخار نیروی هوایی ارتش مرهون رشادت و دلاورمردی کسانی است که با تمام توان برای دفاع از کشور عزیزمان به ویژه در دوران سخت جنگ تحمیلی به میدان آمدند و در این راه از جان، زندگی و تمام هستی خود گذشتند و به واسطه آن اقدام ایثارگرانه امروز مسوولیت سنگینی برای ادامه مسیر نورانی شهدا و ایثارگران بر عهده ما گذاشته شده است‌.

وی افزود: در سال‌های جنگ تحمیلی بسیاری از کارکنان نیروی هوایی ارتش در کنار مسوولیت خطیری که به عهده داشتند در قالب نیروی بسیجی در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند که جانباز آشوری یکی از نمونه‌های بارز این عزیزان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، ضمن تجلیل از سال‌ها صبوری و همراهی همسر جانباز آشوری در پرستاری و مراقبت از وی گفت: همسران و خانواده شهدا و جانبازان با حمایت، دلگرمی و همراهی همیشگی شان سهم ارزشمندی در دفاع مقدس داشتند که بی تردید نقش همسران جانبازان سرافراز که همواره در قالب یک پرستار ایفای نقش می کنند با الگو گیری از حضرت زینب (س) بسیار ستودنی است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی»، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و تعداد دیگری از مسوولان این نیرو نیز حضور داشتند.

جانباز قطع نخاع محمد آشوری از کارکنان نیروی هوایی ارتش است که به عنوان نیروی داوطلب و بسیجی در جبهه‌های جنوب حضور داشت در هفدهم اردیبهشت ماه سال ۶۱ بر اثر ترکش آر پی جی در منطقه عملیاتی شلمچه قطع نخاع شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با مادر شهید امین نیکوکار که در سال ۸۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، دیدار کرد و از مقام شامخ این شهید والامقام و سال‌ها صبوری مادر بزرگوار شهید نیکوکار تجلیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس