ماجرای درگیری راننده کامیون با مأموران راهور در جاده ساوه/ راننده "مأموران" را ۱۳ کیلومتر روی رکاب برد! + فیلم

معاون اجتماعی پلیس راهور ماجرای درگیری راننده کامیون با مأموران راهور را در اتوبان ساوه ـ همدان تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عین‌الله جهانی درباره کلیپ منشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری مأموران پلیس راهور با یک راننده کامیون در جاده ساوه اظهار کرد: این ماجرا حدوداً به دو ماه گذشته برمی‌گردد؛ حدود دو ماه قبل حوالی ساعت ۱۶، راننده یک دستگاه کامیون بنز نارنجی‌رنگ حین حرکت در اتوبان ساوه ـ همدان به سمت تهران، مرتکب تخلف شده بود.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: گشت پلیس راه، به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط راننده کامیون، به وی دستور ایست داده بود اما راننده توجهی نکرد، اخطار ایست مأموران با بلندگو چندین بار ادامه داشت اما راننده کامیون باز هم توجهی به اخطار ایست مأموران نکرد.

وی تصریح کرد: مأموران در ادامه ماجرا، موضوع را به همکاران خود در ایستگاه پلیس راه گزارش داده و همکاران کامیون در مقابل ایستگاه پلیس راه متوقف کردند؛ مأموران پلیس راه، از راننده درخواست مدارک کردند تا تخلفش را به وی تفهیم کنند و اعمال قانون انجام دهند اما وی باز هم توجهی به مأموران نکرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سپس خودرویی گشتی ما به محل رسید و از راننده خواست مدارکش را به پلیس تحویل دهد اما راننده از این کار امتناع کرد، سپس سربازی که در آنجا حضور داشت، به مقابل کامیون رفت تا شماره خودرو را یادداشت کند که در این حین راننده کامیون حرکت کرد و قصد داشت سرباز را زیر بگیرد.

جهانی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راه در ادامه روی رکاب کامیون رفته و اعتراض کردند که راننده کامیون در ادامه مشاجره، شروع به ادامه حرکت کرد در حالیکه این دو مأمور روی رکاب کامیون بودند،  راننده کامیون حدود ۱۳ کیلومتر همکاران ما را با خودش برد که باید پرسید در صورت افتادن یکی از این افراد به پایین رکاب چه اتفاقی روی می‌داد؟

معاون اجتماعی پلیس راهور بیان کرد: راننده کامیون بعد از ۱۳ کیلومتر طی مسیر، مجبور به توقف شد، وی پس از پیاده شدن از کامیون در نخستین اقدام چاقوکشی کرد، سپس با یک شیء سخت به سر سربازی کوبید که در آنجا حضور داشت، بعداً نیز معلوم شد فیلمبردار این ماجرا از افراد خودی و مرتبط با کامیون بوده است و باید از فیلمبردار پرسید که از کجا فهمیده که زن و فرزند در کامیون حضور دارند در صورتیکه پیش از رسیدن کنار کامیون این جملات را ذکر می‌کرد.

این مقام انتظامی یادآور شد: با حضور همکاران انتظامی و شکایات همکاران پلیس راه به دلیل تمرد، بی‌توجهی به قانون، ضرب و جرح، چاقوکشی و زدن سرباز، وی تحویل مراجع انتظامی شد و در نهایت در دادسرا برای این شخص پرونده تشکیل شده و وی بعد از دو ماه به دنبال رضایت گرفتن از همکار ما است که همکار ما نیز رضایت نداده و وی این کلیپ را پخش کرده در حالیکه بینندگان این کلیپ از قبل و بعد ماجرا اطلاعی نداشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    بایستی شدیدا باراننده خاطی برخورد شود.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    56 9
    ولا این مامور حق داشته مانند پلیس امریکا سوراخ سوراخش کند
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      22 32
      مگه شما نظر طرف دیگه ماجرا رو شنیدین؟
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      31 6
      طبق قانون راننده هیچ حقی برای اینکار ندارد و نوعی تمرد و جرم به حساب می آید
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      7 10
      یعنی چی ؟چه حقی داشته که مامور پلیس رو سوراخ سوراخ کنه؟ این چه قضاوتیه عوضی بی مغز
  • محسن IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    87 19
    باید صحبتهای راننده کامیون را بشنوید
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      3 1
      چب رو بشنوی مامور روی پله در و راننده کامیون در حال حرکت
  • محسن IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    15 32
    تخلف این ماشین توی اتوبان چیزی غیر از سرعت نیست واین ماشین بیشتر از ولو پانصد که نمیره خوب جریمها مگه پیامکی نیست باید حرفهای راننده هم بشنویم فوری قضاوت نکنید
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      6 3
      به خاطر به خطر انداختن جان ماموران باید گواهینامش باطل بشه و بشه درس عبرت بقیه
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      2 3
      با احترام به بیشتر رانندگان ماشینهای سنگین، بعضی ها مانند این مورد مشکلات روحی و روانی زیادی دارند و باید پلیس برخورد قاطع با ایشان داشته باشد.
  • معلم IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    31 7
    اگر آمریکا بود،این راننده الان زنده نبود.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    11 5
    اقوام ما که راننده هستند اصلا جریمه نمیشن. با ده بیست تومن مساله حل میشه.
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      11 2
      اسمش جریمه نقدی !
  • هموطن GB ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    28 11
    دقیقا، باید بیافته گیر پلیس آمریکا که قشنگ خودش و خانواده اش را سوراخ سوراخ کنند تا بفهمه مقابل قانون با این روش وحشیانه چه عواقبی داره
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    22 5
    پلیس راهنمایی و رانندگی چرا نباید اسلحه داشته باشه؟
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      5 13
      به خاطر شناختی که از برخی موجودات هست برخی ابزارها براشون مناسب نیست
  • ج IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    8 13
    بحث جریمه نیست بحث سر برره بودن پلیس راه هست همه رانندگان ماشین سنگین میتوند شاهدت بدهند که چه اسف بازاری هست
  • حامد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    2 2
    مأمور را 13 کیلومتر روی رکاب ماشین می برند و کسی نیست جلوی ماشین را بگیرد را برخورد کند. چون برخورد قاطع نیست هر کس در هر جا هر غلطی می کند.
  • گمنام IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    2 2
    رضایت نده تا کور بشه تخلف نکنه بعد هم غلط کرد مامور پلیس زده د
  • FR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    1 2
    جناب سرهنگ خدا ان بالا شاهد ماجرا بوده هیچ وقت برای افراد همکار یا هر کسی دیگر که خلاف کرده خلافش و توجیه نکن جلوی زن و بچه اش بیچاره راننده کتک و ضایع کردند حرف حق بگو درغیر این صورت سکوت کنید بهتر است
    • سعید IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      4 4
      امثال تو لیاقت امنیت ندارن.
  • FR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    1 5
    جناب سرهنگ خدا ان بالا شاهد ماجرا بوده هیچ وقت برای افراد همکار یا هر کسی دیگر که خلاف کرده خلافش و توجیه نکن جلوی زن و بچه اش بیچاره راننده کتک و ضایع کردند حرف حق بگو درغیر این صورت سکوت کنید بهتر است
  • amin IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    3 2
    به جای برخورد قانونی چرا یک سرباز و مامور باید طرف حساب طرف باشد که طرف در صدد رضایت گرفتن از مامور باشه خود این تشکیلات راهور پس چه کاره است؟ با خواندن این خبر مظلومیت قانون و ماموران خدمت گزار در مقابل افراد جانی و قانون شکن بیش از پیش هویدا می شود و ضعف و ناتونی مراجع قانونی را مشخص می کند.قانونی که نتواند از مامور خود دفاع کند چگونه از حقوق مردم دفاع خواهد کرد؟
  • DE ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    5 2
    حکم ایست داد راننده توجه نکرد باید راننده را با تیر آبکش می‌کرد تا درس عبرتی برای بقیه ی خلافکار ها بشه و دل ما هم جنک بشه ولی متاسفانه وقیحانه به دنبال تهدید برای گرفتن رضایت هستند. باید تاسف خورد از این سهل انگاری مقامات امنیتی که به این مجرمان اجازه ی زندگی راحت می‌دهند.
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    4 2
    اون کسی که فیلم گرفته و دری وری می گه حتی جرمش بیشتر از راننده کامیونس جرم اون راننده کامیون درگیری با ماموران و عدم توقفه اثرش خیلی کمتر از این طرفیه که فیلم می گیره و چرت و پرت تفت می ده اینو باید به جرم تشویش اذهان عمومی دستگیرش کنند و نیروی راهور ازش شکایت کنه
  • ابراهیم از اهواز IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    2 0
    اگر دنبال راننده خاطی می گردید سری به اتوبان اهواز اندیمشک بزنید وببینید رانندهای معروف به شوتی قاجاق بر چطوری با سرعت زر سام اور جاده هارا نا امن کردند وهیچ کس با انها برخورد نمی کند
  • علی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    2 3
    بخدا بهترین پلیس رو ایران داره...پلیسهای خارج و ندیدی چه بلایی سر مردم میارن
  • رضا IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    3 2
    با سلام واحترام، جناب سرهنگ درسته که نیروهای زحمت کش راهور تا کسی خلاف نکنه مرض ندارند که جلو کسی را بگیرند ولی اینو قبول کنید که بیشترشان رفتارشون با راننده ها خیلی تند و زننده است. امیدوارکه که این عده رفتار اجتماعی خودشون را درست کنند چون بیشتر خودروها زن و بچه به همراه دارند.
  • حسن IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    6 2
    واقعا اگر پلیس نبود من وشما عزیزان می توانستیم باخیال راحت در میان این همه کامیون که بعضی از انها فکر می کنند جاده فقط مخصوص کامیون ساختن از مسیری به مسیر دیگری رفت؟
  • DE ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام متاسفانه ما هنوز از طرف مقابل مطلبی نشنیده ایم همچنین زحمات پلیس توسط بعضی از افراد پلیس های خاطی لطمه خورده است که بایستی در این زمینه همه تلاش کنند چندی قبل در اطراف کرج یک سواری پراید که راننده آن یک زن جوان بود از پشت به ماشین من زد ! ماشین من خسارت ناچیزی برداشته بود ولی سواری پراید خسارت زیادی برداشته بود ! من پیاده شدم و میزان خسارت خود را ناچیز تشخیص دادم و به خانم گفتم من مشکلی ندارم می توانیم برویم ! خانم جوان با پرخاش و توهین بایستی صبر کنی پلیس بیاید ! شب بود و حدود یک ساعت صبر کردیم تا پلیس آمد ! پلیس مدارک دوطرف را گرفت گفت بیایید پاسگاه ! مجبور بودیم رفتیم پاسکاه ! از طرف زن جوان با یکی از ماموران وارد مذاکره شد ! پس از مدتی مامور پلیس آمد گفت شما مقصر هستید و مدارک شما را می دهم به این خانم صبح بیایید کروکی بکشم ! مشخص بود بین اون خانم و پلیس قرارهای گذاشته شده بود تا مرا مقصر اعلام کنند و از بیمه من استفاده کنند . من اعتراض کرم و مامور پلیس می گفت من تشخص دادم . من فقط گفتم فردا با ریاست پاسگاه صحبت خواهم کرد تا قضیه روشن شود فردا با بازرسی ناجا تماس گرفتم و ماجرا را عرض کردم به من گفتند فردا ساعت فلان برو پاسگاه ! فردا همان ساعت به پاسگاه رفتم ریاست پاسگاه یک جناب سرهنگی بود باخوش روی آمد ماشین را بازدید کرد و با عصبانیت مامور را صدا زد !و جلوی من و مقصر به او پرخاش کرد که این چه جور کارشناسی که کرده ای و این آقا رو مقصر اعلام کردی ؟؟ مامور به لکنت زبان افتاده بود و جناب سرهنگ با فریاد به او می گفت من باید در دادگاه از کارشناسی تو دفاع کنم ! و در نهایت هم اورا توبیخ کرد و بارداشت و از من هم عذرخواهی کرد ! من نیز از این جناب سرهنگ تشکر کردم و مراتب تشکر خود را به ستاد ناجا اعلام کردم ! حال اگر من با بازرسی و فرماندهی تماس نگرفته بودم و از آنجا با فرماندهی پاسگاه صحبت نشده بود قضیه کاملا فرق می کرد زیرا همان شب وقتی من اعتراض کردم دیگر افراد پاسگاه به طرفداری از مامور در آمدند که ایشون کارشناسی کردند در صورتی که ایشون با آن خانم توافق مالی کرده بود !!!!
  • کاوه IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    اصلا شما بگو قتل کرده ببرین اعدامش کنید نه وسط جاده خود مامور اراذل بازی دراره وخودش بزندش
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    اگه واقعا حقیقت این است اون فیلمبردار احمقم پیدا کنید و شدیدترین مجازات را براش اعمال و تمامی پلاک های به نامش فک و باطل و از طرفی گواهینامه او ضبط و به مدت 10 سال محروم از رانندگی شود
  • سینا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    اونایی که از پلیس راهور دفاع میکنید تا حالا گیر این ظالمان نیفتادین.۲کیلومتر کاپوت ماشین بالا بود ار دستشون فرار کردم.این لج بازا نگفتن این خطر داره افتادن دنبالم.لباس تنم رو تیکه تیکه کردن.دقیقا حال راننده رو درک میکنم.سوال از همتون دارم؟وقتی مامور ایست بهت میده با مدارک میری پیشش آیا میتونی باهاش بحث کنی.کافیه بحث کنی ماشین پارکینگ .اگه اسلحه دست اینا باشه روزی ۳قتل در کمترین حالت در کشور.بعد هم میگن تمرد از قانون.
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      0 0
      اگه قرار باشه پلیس با هر کسی بحث کنه که به هیچ کاریش نمیرسه!
  • علی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    امیدوارم با راننده سخت ترین و محکم ترین برخورد شده باشه ولی مهمترین چیزی که باید پلیس داشته باشه مجهز بودن ماشین پلیس به دوربین هست تا شبهه پیش نیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس