کد خبر 1317434
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
نساجی

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری خارج از خانه و ارزشمند دو بر یک نساجی مازندران مقابل مس رفسنجان همراه شد.

به گزارش مشرق، در این بازی که امروز جمعه برگزار شد نساجی در دقیقه ۳۹ این بازی و توسط رضا جعفری به گل اول خود رسید تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم مس برای جبران نتیجه تلاش کرد و در نهایت گادوین منشا در دقیقه ۷۳ و از روی نقطه پنالتی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

در شرایطی که دو تیم به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدند حامد شیری، سه امتیاز حساس این بازی را برای نساجی به ارمغان آورد و در دقیقه ۸۲ و از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نساجی با این برد ۱۴ امتیازی شده و در جایگاه هشتم هفته یازدهم را به پایان ببرد.

مس رفسنجان هم با قبول شکست خانگی ۱۸ امتیازی باقی ماند و در رده پنجم قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • shaban IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    1 0
    اولا خسته نباشی به بازیکنان و دست اندر کاران تیم خوب نساجی و دوما تبریک به بازیکنان ، کادرفنی و... تیم نساجی و در نهایت تبریک به علاقمندان تیم نساجی و مردم خونگرم و پهلوان منش استان مازندران. اگه مسئولین ورزشی کشور بخصوص فدراسیون فوتبال به فوتبال استان مازندران کمی بیشتر بها بدن ، مطمئنا همانند کشتی ، والیبال ، کاراته ، وزنه برداری ، شطرنج و....بازیکنان تکنیکی بسیار زیادی تقدیم فوتبال کشور خواهدشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس