کد خبر 1317531
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
آتش‌سوزی اتوبوس در آزاد راه تهران پردیس/٫ یک نفر فوت کرد + فیلم

مسؤول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: ساعتی پیش اتوبوس بنز ایران پیمایی که در حاشیه آزادراه تهران-پردیس دچار آتش‌سوزی شد و متاسفانه عوامل آتش نشانی پس از اطفاء حریق با پیکر بی‌جان راننده این خودرو مواجه شدند.

به گزارش مشرق، مهدی درفکی مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس دقایق پیش در خصوص آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران_پردیس، اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب یک مورد آتش‌سوزی در آزادراه تهران_پردیس به سامانه ۱۲۵ شهرداری پردیس اعلام و با حضور اکیپ‌های آتش‌نشانی خرمدشت و پردیس این آتش‌سوزی اطفاء شد.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و امور ایمنی شهرداری پردیس، گفت: این خودرو از صبح امروز در این محل پارک و بنابر اعلام راننده این توقف به دلیل نقص فنی و بدون مسافر بوده است.

وی افزود: با تذکرهای داده شده برای عدم توقف، راننده اعلام کرده که این خودرو دچار نقص فنی شده و در انتظار حضور مکانیک است.

درفکی ادامه داد: پس از اطفاء این حریق و حضور عوامل آتش نشانی در اتوبوس، با پیکر بی‌جان راننده اتوبوس که پاهای وی دچار سوختگی شده بود مواجه شدند.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با بیان اینکه راننده حدود ۵۰ سال سن داشته، تاکید کرد: وجود یک گاز پیکنیکی در کنارمتوفی و اینکه پاهای راننده دچار سوختگی شده، نشان دهنده این است که گاز دچار نشتی شده و وی قبل از شروع آتش سوزی جان خود را ازدست داده است.

درفکی عنوان کرد: نتیجه قطعی این حادثه توسط کارشناسان اعلام خواهد شد و این مشاهدات اولیه عوامل آتش‌نشانی شهرداری پردیس بوده است.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ابراز کرد: این اتوبوس مسافربری به صورت گذری از این محل عبور می کرده است و جزء سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری پردیس نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس