کد خبر 1318030
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
چرا افسران موساد خودکشی می‌کنند؟

دست کم سه افسر سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل هر ساله خودکشی می‌کنند و سال جاری میلادی نیز از این قاعده مستثنی نبود.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل در گزارشی در این رابطه فاش کرد، سالانه به طور میانگین سه نفر از افسران دست به خودکشی می‌زنند، این در حالی است که اعضای خانواده این افسران موساد را متهم می‌کنند بعد از استفاده از آنها به تعبیری از شرشان خلاص می‌شوند.

این رسانه عبری زبان در گزارش خود که در تارنمای آن منتشر شده با اشاره موردی به سه افسر اسرائیلی که طی سال ۲۰۲۰ دست به خودکشی زده اند،  تاکید دارد، در حالی که در داخل موساد جنگ و جدل بر سر ثبت میانگین بیشتر خودکشی در میان افسران سایبری یا ماموران میدانی است، خانواده این افسران تاکید دارند موساد هیچ توجهی به فرزندان آنها نداشته و آنها را در تنگناها و مشکلات روحی و روانی شان تنها می‌گذارد.

این رسانه عبری زبان به ایالون شاپیرا یکی از افسران موساد اشاره می‌کند که در سن ۲۶ سالگی دست به خودکشی زد.

پدر این افسر می‌گوید او در واحد ۸۲۰۰ (یگان سایبری موساد) مشغول به کار بود، موساد او را فریب داده و به کار گمارد بدون آن که به روحیات وی توجهی داشته باشد، آنها بدون توجه به شرایط فرزندمان هر آنچه می‌خواستند از او گرفتند و حتی در زمان استخدام با دستگاه دروغ سنج هم از وی بازجویی کردند.

اما او بعد از مدتی دچار مشکلات روحی شد و حتی به روانپزشک مراجعه می‌کرد.

پدر این افسر موساد در بخش دیگری از این سخنان تاکید می‌کند: من این پرسش را دارم چگونه یک سرویس که ادعا می‌کند شرایط روحی پسر نصر الله را هم می‌داند از شرایط روحی و روانی کارمندان خود آگاهی ندارد؟

وقتی هم از افرادی همچون یوسی کوهن رئیس سابق موساد در رابطه با عملکردشان در قبال چنین مشکلاتی سئوال شد، به خود نمره ۹ از ۱۰ را دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    2 1
    چون مثل ما عاقل نیستند
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    3 0
    خودکشی، عاقبت ترور و آدمکشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس