موبایل

شرکت اپل برگشت به سیستم عامل iOS ۱۵.۱.۱ را برای همه مدل‌ های آیفون متوقف کرد.

به گزارش مشرق، پس از انتشار iOS ۱۵.۲ برای همه کاربران آیفون، شرکت اپل بازگشت به سیستم عامل iOS ۱۵.۱.۱ را برای کاربران خود  متوقف کرد. گفته شده، کاربرانی که دستگاه‌های خود را به روز کرده اند، دیگر نمی‌توانند به نسخه‌های قدیمی iOS دسترسی داشته باشند.

براساس گزارش‌ها، پیش از این نیز در ماه نوامبر، اپل سیستم عامل iOS ۱۵.۱ را برای تمام مدل‌های آیفون متوقف کرده بود، زیرا این دستگاه‌ها iOS ۱۵.۱.۱ را برای رفع باگ خاص آیفون دریافت کرده بودند. گفتنی است که به دلیل به روز رسانی سیستم عامل آیفون، iOS ۱۵.۱ و iOS ۱۵.۱.۱ دیگر برای هیچ گوشی اپل و آیپد در دسترس نیست.

در اواخر اکتبر iOS ۱۵.۱ با برخی ویژگی‌های جدید از جمله گواهی واکسیناسیون COVID-۱۹ برای کاربران اپل منتشر شد. این به روز رسانی همچنین گزینه‌ای برای غیرفعال کردن دستی حالت ماکرو در آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس ارائه می‌کند.

گفتنی است که بازگشت به نسخه قدیمی iOS اغلب توسط کسانی که آیفون خود را جیلبریک می‌کنند، استفاده می‌شود. بازگردانی آیفون یا آیپد به نسخه قبلی iOS نیز گاهی می‌تواند برای کاربرانی که پس از ارتقا به آخرین نسخه iOS با باگ‌های قابل توجهی مواجه می‌شوند، مفید باشد. اگر مشکل جدی با iOS ۱۵.۲ تجربه کرده اید، باید سیستم عامل خود را به روز کنید تا مشکلتان برطرف شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس