گردان‌های القسام: دیوار بتنی نمی‌تواند برای رژیم اشغالگر امنیت بیاورد

یک فرمانده گردان‌های عزالدین القسام در غزه گفت که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با دیوارکشی در اطراف غزه برای خود امنیت به ارمغان بیاورد.

به گزارش مشرق، «ایمن نوفل» از فرماندهان گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) امروز (چهارشنبه) در خلال رزمایش «الرکن الشدید ۲» در غزه گفت که اقدامات رژیم صهیونیستی برای دیوارکشی و ایجاد موانع در اطراف غزه فایده‌ای برای آن‌ها ندارد.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، او گفت که رژیم اشغالگر بداند که اقداماتی مانند دیوارکشی در جنگ‌های گذشته نیز بی فایده از آب درآمده و قدرتی که در غزه جمع شده فقط برای دفاع از این منطقه نیست، بلکه برای دفاع از تمامی فلسطین است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در ۱۷ آذر ماه در بیانیه‌ای از پایان ساخت دیوار امنیتی بتنی در اطراف منطقه غزه به طول ۶۵ کیلومتر خبر داد. این دیوار بتنی که تا دریا نیز کشیده شده با ارتفاع شش متر مجهز به انواع دوربین‌ها و رادارها و اتاق کنترل و فرماندهی است.

گردان‌های القسام: دیوار بتنی نمی‌تواند برای رژیم اشغالگر امنیت بیاورد

«ایمن نوفل» افزود: « در مورد تبادل اسرا این مقاومت است که حرف آخر را می‌زند و تا تمامی اسرای ما آزاد نشود، ما برای آزادی اسرای اسرائیلی اقدام نخواهیم کرد.» به تأکید وی مسأله آزادی اسرا در رأس اولویت‌های مقاومت و اتاق عملیات مشترک مقاومت غزه قرار دارد.

این فرمانده گردان‌های عز الدین القسام در خصوص رزمایش «الرکن الشدید ۲» نیز گفت که در این رزمایش اتحاد گروههای مقاومت، هماهنگی و توان جنگاوری آنان به نمایش گذاشته می‌شود.

رزمایش مشترک گروههای مقاومت فلسطینی در غزه از تاریخ پنجم دی ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس