کد خبر 1323998
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
گل‌محمدی: می‌توانستیم با اختلاف گل بازی را ببریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در مصاف برابر شهرخودرو امتیازات مهمی را از دست داده است.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی عصر شنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: امتیازات مهمی را در این بازی از دست دادیم، موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌شد باهوش‌تر کار کنیم تا برنده باشیم. با اختلاف گل بالا می‌شد این بازی را ببریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ۲ تا ۳ بار کلا روی دروازه ما آمدند، ایستگاهی هم زاهدی‌فر به حریف هدیه کرد. اسم این صحنه را اشتباه نمی‌گذارم. آن صحنه اشتباه واضح داور بود و ایشان به صحنه بسیار نزدیک بود. این هدیه و موقعیت را به حریف داد و همین توپ گل شد.

روی این صحنه منجر به گل خودمان هم اشتباه کردیم، بهتر از این نمی‌شد بازی کرد. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، برنده بازی می‌شدیم. تعویض‌ها هم در راستای افزایش میل هجومی تیم بود. حریف تمرکز خوبی در دفاع داشت و این کار را سخت‌تر کرد.

او درباره افت فاز دفاعی تیمش نسبت به فصل قبل گفت: نسبت به فصل قبل گل بیش‌تری دریافت کرده‌ایم، اما گل‌های بیش‌تری هم نسبت به فصل قبل زده‌ایم. باید تمرکز بیش‌تری داشته باشیم تا در ادامه بهتر شویم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 5
    آقای گل محمدی شما هم به جای اینکه بازیکن درجه۲ بخری؛ تو نیم فصل مثل تیم کیسه برو بازیکنان اروپایی بگیر.فکر پولش هم نباش؛ از همون جا که پول کیسه رو میدن؛ برای تیم بزرگ پرسپولیس رو هم باید از همون جا پرداخت کنن.
  • پروین IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    2 0
    گل محمدی با این بازیکنان که از پدیده به پرسپولیس آورد بهتری0 از آسیا خذف شدیم وابروریزی می شد
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    1 0
    جلوی تیم قعر جدول هم نتونستن کلین شیت کنند واقعا دفاع سوراخه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    11 0
    آقای گل نحندی شما فقط یک سال توانستی پرسپولیس را قهرمان کنی آنهم به لطف باخت سپاهان و امتیاز از دست دادن های سایر رقبا ، شانس با شما یار بود و الکی به جام رسیدید من 45 ساله که لحظه لحظه بازی های تیم ملی و پرسپولیس را تجربه کردم و زندگی کردم . چند بار فیلم بازسی را با بازیکنانت مرور میکنی چند بار اشتباهات تک تک شان را به آنها گفته ای تصمیم و حرکت درست را چند بار در تمرینات شبیه سازی و مرور کرده ای ؟ یقینا هرگز ... چون اشتباهات کاملا تکراری است روی تمام سانتر ها حامد لک و دفاع هایت دچار اشتباه می شوند و اگر همه گل نمیشوند شانس میاوری . چند تا گل روی شروع مجدد بازی خورده ای تا کی می خواهی فقط برای جیب خودت بازیکن بگیری که نفع بستن قراردادش را ببری ؟ ببین پرسپولیس را به چه روزی انداخته ای ..... بس است دیگر خجالت بکش ، در تمامی بازی هایی که داشته اید : نه یک شوت در چارچوب ، نه یک سانتر درست ، نه یک کرنر خطرناک ، نه یک ضربه ایستگاهی تمرین شده خطر آفرین ، وافعا برای آنهایی که ترا مربی می دانند متاسفم چه رسد به سرمربی ، شما باید حالا حالا ها دستیار مربی باشی و بس ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس