کد خبر 1324188
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
اقبالی: استقلال نشان داد در حال بهتر شدن است/ ژستد هنوز نتوانسته در تیم خود را جا کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مس رفسنجان در خیلی از دقایق بهتر از استقلال بود اما با اشتباهاتی که انجام داد بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کرد.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال در دیدار برابر مس رفسنجان اظهار داشت: یک فوتبال منطقی و زیبا به شکلی است که در اصل انتقال، بتوانی هم به خوبی دفاع را انجام دهید و هم خوب حمله کنید. مس رفسنجان  در خیلی از دقایق بهتر از استقلال بود. با اشتباهاتی که انجام داد بازی را با نتیجه سه بر دو  واگذار کرد. فکر می کنم استقلال یکی از بهترین تیم هایی است که در لیگ داریم و بازیکنان جوانی در اختیار این تیم هستند و انسجام تیمی را به خوبی پیدا کردند. 

وی افزود: استقلال نشان داده که روز به روز با توجه به این که از بازیکنان ذخیره خود استفاده می کند در حال بهتر شدن است و بازیکنان ذخیره با انگیزه لازم بازی می کنند. در خط دفاعی استقلال استحکام لازم به وجود آمده و با توجه به این که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی ۲ گل دریافت کرد، فوتبال خوبی را ارائه داد. هر تیمی به خصوص تیم های حرفه ای گاهی اوقات در دفاع اشتباه می کنند که منجر به گل خوردن تیمشان می شود. تیم مس به این باور رسیده که در شرایطی که عقب هست هم می تواند بازی را بدست بگیرد و گلزنی کند. 

بیشتر بخوانید:

طلسم استقلال شکسته شد

مربی اسبق آبی پوشان در مورد عملکرد امین قاسمی نژاد که در دقایق پایانی وارد زمین شد و توانست برای استقلال گلزنی کند گفت: این بازیکن زمانی که در لیگ یک بازی می کرد یکی از بهترین بازیکن های لیگ بود و عنوان آقای گلی را هم کسب کرد. تیم استقلال محل افرادی است که بتوانند در رقابت ها با یکدیگر پست تخصصی خود را بدست بیاورند. به قاسمی نژاد فرصت کمی داده شده و اگر بازیکنی که در نیمکت حضور دارد منتظر فرصت نباشد، اعتماد به نفس خود را از دست می دهد و زمانی که وارد زمین می شود به دلیل زمان کوتاهی که دارد نمی تواند تمرکز لازم را داشته باشد.

اقبالی در خصوص عملکرد خارجی های استقلال در این بازی مقابل مس عنوان کرد: به نظرم یامگا در حال جا افتادن در ترکیب است و درک خوبی از هم تیمی های خود دارد و بازیکنان استقلال هم به توانایی این بازیکن پی بردند. یامگا بازیکنی است که در دفاع عملکرد خوبی دارد و به خط دفاعی کمک می کند و  مسئله مهمی است که یک بازیکن بتواند در دفاع و حمله شرکت فعال داشته باشد اما رودی ژستد هنوز نتوانسته در تیم خود را جا کند  و آنطوری که از او انتظار می رود بازی خوبی ارائه نداده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا حذف سرخابی ها از آسیا بر روحیه بازیکنان تاثیر گذار است یا خیر گفت: در بازی های آسیایی است که بازیکنان دیده می شوند و می توانند به تیم های بزرگ بروند. اگر این بازی ها نباشد بازیکنان انگیزه خود را از دست می دهند. همانطور که دیدید امروز پرسپولیس نشان داد که این موضوع  تاثیرات بدی بر روی بازیکنان خود گذاشته است. بازیکنانی که در تیم های بزرگ بازی می کنند یکی از امید های آن ها حضور در رقابت های آسیایی است.

اقبالی خاطر نشان کرد: نگرانی وجود دارد که مبادا تا اسفند ماه در مسئله تعلیق تیم ملی مشکلی پیش بیاید و تاریخ نشان داده که مسئولان کمتر به مسائل ورزشی توجه دارند و قوانین فیفا را جدی نمی گیرند. اگر تا اسفند ماه نتوانیم بند اول اساسنامه فدراسیون فوتبال را درست کنیم ممکن است که محروم شویم و  فرصت حضور در جام جهانی را از دست بدهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 0
    مس رفسنجان در خیلی از دقایق بهتر از استقلال بود - فکر می کنم استقلال یکی از بهترین تیم هایی است که در لیگ داریم?????
  • Ds IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 2
    سلام آقای اقبالی تیم هیچ تعقیری نکرده فقط یاد گرفته دفاعی بازی بکند آش همان آش کاسه همان کاسه
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 2
    با کمک داوران و بابا حمید
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      0 0
      شما لنگی ها خیلی پررو هستید. دو دربی قبلی پنالتی واضح تیم ما رو نگرفتن تا نبازید. باز از رو نمی رید.
  • پرسپولیسی عهد بوق IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    دوران پیروزی های استقلال از هفته بعد به پایان برسد و حسرت قهرمانی با قهرمانی ششم پرسپولیس را یک بار دیگر تجربه خواهد کرد‌ همین که از لیگ برتر حذف نشود برایش جای شکر دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس