کد خبر 1325167
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
یامگا: می‌دانستم استقلال تیم بزرگی است؛ در همه پست‌ها می‌توانم بازی کنم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: چند بازی استقلال را نیز تماشا کردم و چیزهای خوبی در مورد این باشگاه شنیدم و دیدم که باشگاه خیلی بزرگی است.

به گزارش مشرق، «کوین یامگا» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص چگونگی پیشنهاد استقلال و پیوستن او به این تیم اظهار داشت: من در دانمارک بازی می کردم و به صراحت می گویم که در دانمارک اصلا شرایط مناسب نبود و وقتی از استقلال پیشنهاد آمد، با مدیر برنامه و برخی از دوستان در این خصوص صحبت کردم و همه آن ها نظر مثبت داشتند. چند بازی استقلال را نیز تماشا کردم و چیزهای خوبی در مورد این باشگاه شنیدم و دیدم که باشگاه خیلی بزرگی است و فرصت خوبی در این باشگاه برای خودم دیدم. 

وی در مورد آشنایی خود با مهرداد محمدی گفت: با مهرداد در پرتغال همبازی بودم. خیلی پسر خوبی بود و همه او را دوست داشتند. همیشه بامزه بود و همیشه سعی داشت همه را بخنداند. 

یامگا در خصوص پست تخصصی خود در بازی بیان کرد: من در پست های خیلی زیادی بازی کردم و دوست دارم هر جا که مربی دوست دارد، در آنجا به تیمم کمک کنم و بهترین عملکردم را داشته باشم. در همه پست ها می توانم بازی کنم. تنها پستی که دوست ندارم، دروازه بانی است. 

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد خوشحالی گلش گفت: علامتی که نشان می دهم اولین حرف از اسم مادرم است. 

وی در خصوص غذای ایرانی مورد علاقه اش اظهار داشت: بهترین غذای ایرانی شیشلیک است. بیشتر غذاها را تجربه نکردم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    6 8
    برنامه فوتبال برتر بد شده. نیم ساعت وقت آنتن زنده رو میگیرن که با دو تا خارجی مصاحبه کنن.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      3 1
      فرمایشات یک لنگی
  • پرسپولیسی عهد بوق IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 1
    لئونل مسی هم اخیرا در مصاحبه با دریم تی وی !!! باشگاه استقلال را بزرگترین باشگاه شرق و غرب آسیا و شرق و شمال اروپا معرفی کرده و گفته است "کاش من فقط به مدت یک روز در استقلال بازی میکردم" استقلا هم شد باشگاه که افتخارش این است که با سه امتیاز از مال غیر در صدر جدول قرار دارد؟ طرف می گفت ؛ "پینگ پنگ هم شد فوتبال"؟
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    شیشلیگ ! ما تو کشورمون هنوز تجربه نکردیم. شما بخورید نوش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس