کد خبر 1324929
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
درب خانه را با آیفون یا اپل واچ باز کنید

Schlage قفل هوشمند جدیدی معرفی کرده است که افراد می‌توانند با استفاده از آن در خانه خود را با ساعت هوشمند اپل واچ یا گوشی آیفون باز کنند.

به گزارش مشرق، Schlage قفل هوشمند جدید خود به نام Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt را در رویداد CES ۲۰۲۲ رونمایی کرد، کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند درها را با لمس گوشی هوشمند یا ساعت اپل واچ باز کنند. قفل جدید ذکر شده با استفاده از فناوری Home Key ساخته شده است که شرکت اپل اخیراً در iOS ۱۵ معرفی کرده است.

قفل هوشمند جدید Schlage به منظور باز کردن قفل درها از دستورهای صوتی Open Sesame یا Open Schlage پشتیبانی می‌کند، این محصول یکی از اولین قفل‌هایی است که به قابلیت اتصال کلیدهای خانگی در HomeKit مجهز شده است. فناوری قفل جدید Schlage در حالت ذخیره نیرو نیز کار می‌کند، بنابراین حتی در صورتی که شارژ گوشی یا اپل واچ خیلی کم باشد، باز هم می‌تواند تا چند ساعت دیگر از آن برای باز کردن درها استفاده کرد.

قفل هوشمند Schlage Encode Plus از نظر بسیاری از ویژگی‌ها شبیه قفل Schlage Encode Wi-Fi است، کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند بررسی کنند که آیا درهای خانه قفل است یا خیر و قفل را با استفاده از گوشی هوشمند خود باز کنند. محصول جدید ذکر شده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت، اپل سیری و آمازون الکسا نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت باز کردن قفل در خانه فقط از طریق ویژگی Home Key اپل در دسترس است، این ویژگی فقط در دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOSیا اپل واچ وجود دارد، بنابراین کاربران اندروید فعلاً نمی‌توانند از آن استفاده کنند. قفل هوشمند Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار از اواخر بهار سال میلادی جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس