عملکرد ۱۰۰ روزه شهرداری و شورای شهر تهران/ "روزهای طلایی" در انتظار تهران! + فیلم

رئیس پلیس تهران نسبت به سخنان یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر حمله معتادان متجاهر به مردم در یکی از مناطق تهران و تشویش اذهان عمومی واکنش نشان داد.

 به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران درباره اظهارات یکی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز یکشنبه شورای شهر مبنی بر حمله معتادان متجاهر به مردم با ترقه، سنگ و گلوله در محله رضویه در منطقه ۱۵ تهران، اظهار کرد: این اظهارات را کاملاً تکذیب می‌کنم، فردی که این سخنان را مطرح کرد، در این رابطه کارشناس نیست که این موضوعات را مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تلاش برای بازگشت معتادین متجاهر به خانواده

رئیس پلیس تهران‌ افزود: این سخنان کاملاً کذب است و صحت ندارد.

وی تصریح کرد: ما در تمام نقاط پایتخت و در تمام موضوعات و جرائم اشراف و تسلط کامل داریم و به طور مرتب طرح‌های مختلف را اجرا می‌کنیم به این فرد و افرادی از این دست نیز تذکر جدی می‌دهم که اینگونه اطلاعات و آمار غلط را که موجب تشویش اذهان عمومی است به مردم ندهند و گرنه طبیعتاً با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

در جریان سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، با اشاره به بازدید اخیر خود از محله "رضویه" در منطقه ۱۵ بیان کرده بود در این محله با پدیده شگفتی روبه‌رو هستیم که از آن جمله می‌توان به حضور معتادان متجاهر به صورت سازمان‌دهی شده در یک منطقه مشخص به صورت جمعی با دیده‌بانی و نگهبانی و پرتاب سنگ و ترقه و حتی به گفته اهالی، تیراندازی به سمت کسانی که قصد نزدیک شدن به آنان را داشته باشند! اشاره کرد. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    3 1
    آقای رییس پلیس هنوز منطقه .... تهران نرفته اند
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 1
    جناب رحیمی چیزی که مردم به چشم می بینند رو انکار میکنه
  • سیف الاسلام IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 1
    نوع برخورد آقای رحیمی واقعاً ناامیدکننده است. وقتی در پاسخ به یک عضو شورای شهر که پرداختن به این امور، بخشی از وظایف اوست، چنین ادبیات خشن و تهدیدآمیزی به کار برده می شود واقعاً چه جرأت و فضای انتقادی برای افراد عادی باقی می ماند؟!!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس