کد خبر 1328748
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
بورس نمایه

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۳۶۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۰۱ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۲۹ دی) در ابتدای معاملات با اُفت ۷۹۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل  بورس با اُفت یک هزار و ۳۶۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۰۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم با اُفت یک هزار و ۴۸ واحد در ارتفاع ۳۳۵ هزار و ۹۸۱ واحدی قرار گرفت.

فملی، شبندر و شتران سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس است. فملی  نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۸ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۳۶ واحد ایستاده است. سه نماد ارفع، فرابورس و بپاس بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته‌اند.

تاکنون از میان ۶۵۶ نماد، ۲۶ نماد در صف خرید و ۱۰۳ نماد در صف فروش هستند.  

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس از مسیر نزولی خارج شد و با رشد ۲ هزار و ۲۹۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۲۵۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۱۴۲ واحد در ارتفاع ۳۳۵ هزار و ۸۸۶ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فملی، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۱ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۴۳ واحدی قرار گرفت. ارفع بیشترین تاثیر و کرمان پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، ذوب و فملی متعلق است. بیشترین ورود پول نیز به ترتیب به نمادهای همای، کمنگنز و شبریز متعلق است.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۸۱۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۴۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم با اُفت یک هزار و ۳۱۱ واحد در ارتفاع ۳۳۵ هزار و ۷۱۸ واحدی قرار گرفت.

فملی، شبندر و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته‌اند. شاخص فرابورس هم با اُفت ۹ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۴۶ واحد قرار گرفت. گروه فلزات اساسی هم تا به این لحظه برترین گروه صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس