فروش 238 هزار و 943 نسخه کتاب در نمایشگاه مجازی/تا نیمه روز سوم

استان تهران با رقمی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، پیشتاز خرید از نمایشگاه مجازی است و کهگیلویه و بویراحمد با ۴۵۰ میلیون‌ ریال خرید، کمترین میزان را ثبت کرده است.

به گزارش مشرق، آزاده نظربلند، معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌وگو با ایبنا درباره آمار فروش ریالی و تعداد نسخه کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: تاکنون ۲۳۸ هزار و ۹۴۳ نسخه کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رفته و میزان فروش کتاب در این دوره تاکنون بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال است.

وی درباره حضور استان‌ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: استان تهران با رقمی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال تاکنون پیشتاز خرید در نمایشگاه مجازی است. استان‌های خراسان‌رضوی با خرید بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، اصفهان با ۹ میلیارد و قم با  ۷میلیارد ریال خرید، در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 

معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره کمترین میزان خرید در نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۵۰ میلیون‌ ریال خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تاکنون در میان استان‌ها کمترین خرید را ثبت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس