کد خبر 1335015
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
لئوناردو و رئال مادرید عوامل رد پیشنهاد پاریس توسط زیدان/آرسن ونگر کلید انتقال زیزو

باشگاه پاریس قصد دارد تا پیش از بازی مقابل رئال مادرید، زیدان را جانشین پوچتینو کند.

به گزارش مشرق، پوچتینو ضعیف‌ترین آمار ممکن از دوران قطری‌ها در باشگاه پاری سن ژرمن را به ثبت رسانده است. او دوشنبه شب در دیدار مقابل نیس در ضربات پنالتی شکست خورد تا از جام حذفی فرانسه نیز کنار رود. اکنون تمام اندیشه سران باشگاه پاریس این است که بتوانند تا پیش از بازی مقابل رئال مادرید، پوچتینو را اخراج کرده و زیدان را به پارک دو پرنس آورند.

فوت‌مرکاتو در گزارش خود مدعی شد که پاریس در اولویت خود گذاشته تا زیدان را به فرانسه آورد. آنها پیشنهادی شگفت‌انگیز و بسیار هنگفت به زیزو ارائه کرده‌اند ولی اینجا چند مشکل سد راه سران قطری‌ها خواهد بود.

۲ عامل رد پیشنهاد پاریس توسط زیدان

مهمترین مشکل این است که زیدان علاقه ندارد با لئوناردو کار کند. مدیر ورزشی پاریس که مورد انتقاد برخی مربیان پاریس قرار گرفته، مهمترین مشکل زیزو برای رسیدن به نیمکت پاریس است. زیدان درخواست دارد که در صورت رسیدن به تیم پاری سن ژرمن، لئوناردو از عنوان مدیریت ورزشی باشگاه کنار برود و آرسن ونگر جای او را بگیرد.

۲ ماه گذشته اخباری مبنی بر آمدن ونگر به پاریس به عنوان مدیر ورزشی در رسانه‌های فرانسوی مطرح شد. پاریس دوست دارد از تجربه سرمربی سابق آرسنال استفاده کند و خودِ ونگر نیز علاقه دارد با زیدان کار کند. لئوناردو البته یکی از عناصر اصلی تیم پاریس در این سال‌ها بوده و رفاقتی فراوان با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه دارد.

زیدان البته بیشتر از هر چیزی دوست دارد جانشین دشان در تیم ملی فرانسه شود. او تصمیم داشت که هدایت خروس‌ها پس از جام جهانی را برعهده گیرد ولی تمدید قرارداد دشان همه چیز را تغییر داد. فوت مرکاتو نوشت که زیدان پس از این اتفاق نگاهی ویژه به نیمکت پاریس دوخته ولی دوست دارد پس از بازی مقابل رئال هدایت تیم را برعهده گیرد.

۲ عامل رد پیشنهاد پاریس توسط زیدان

پاریس در اولین بازی خود در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۲۶ بهمن میزبان رئال مادرید خواهد بود. دیدار برگشت در سانتیاگو در تاریخ ۱۸ اسفند برگزار خواهد شد.

باید دید چه اتفاقی در نیمکت پاریس رخ خواهد داد. از طرفی پوچتینو خواهان جدایی از سن ژرمن است و می‌خواهد جانشین رانگنیک در نیمکت منچستریونایتد شود.

از طرف دیگر پاریس می‌خواهد هر طور شده با مثلث مسی-نیمار و امباپه به قهرمانی در اروپا دست پیدا کند و نمی‌خواهد با پوچتینو این شانس را از دست بدهد.

به همین خاطر در تلاش است، زیدان که ۳ بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد را پیش از دیدار با رئال به پاریس آورد تا شانس پیروزی مقابل آنچلوتی بیشتر شود. زیدان پیشتر در رئال مادرید مقابل آنچلوتی ایستاد و توانست این مرد ایتالیایی را شکست دهد.

پاریس در جدول لوشامپیونه فرانسه با اقتدار در صدر قرار دارد و به احتمال فراوان قهرمان هم خواهد شد. پاری سن ژرمن بیشتر از هر چیزی به دنبال فتح لیگ قهرمانان اروپاست و باید دید آیا این اتفاق برای آنها با حضور مسی ، امباپه، نیمار، راموس ، دوناروما و دیگر ستاره‌ها رخ خواهد داد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس