کرونا

بنابر اعلام وزارت بهداشت، درشبانه روز گذشته ۳۷هزار و ۳۹۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۶۱ تن نیز جان باختند.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۷ هزار و ۳۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۸۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۹۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۶۲۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۱۲۱ هزار و ۳۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۹۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۲۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۷۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    4 2
    حالا آنهایی که می گفتند واکسیناسیون انجام دادیم و کرونا را کنترل کردیم کجا هستند ؟ هنوز همان آش و همان کاسه است هم در ایران هم در تمام دنیا
    • ناشناس IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      2 4
      اگر واکسن نزده بودند تعدادمبتلایان ومرگ میر خیلی بیشتربودضمنا بیشتر مبتلایان وغالب فوت شدگان کسانی هستند که واکسن نزده اندبدون آگهی نظر ندهیم
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      4 1
      همونها الان در حال تبلیغ دوز سوم هستن
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      4 1
      کلا مسئولین بهداشتی پاسخگویی ندارن پزشکهارو نگاه کنی کلا از عملکرد خودشون دفاع میکنن و هیچگاه خودشون مقصر نمیدونن
    • US ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      0 2
      بدون هیچ شکی انجام واکسیناسیون بر علیه کرونا باعث کاهش موارد مرگ و میر و شدت کرونا می شود. مردم باید هشیار باشند که افرادی عامدانا قصد فریب آنها را دارند یعنی هدفمند به مردم القا میکنند که واکسیناسیون بر علیه کرونا بی تاثیر است تا با سر در گمی مردم و عدم واکسیناسیون آنها باعث افزایش مرگ و میرمردم شوند. مردم ایران باید هشیار باشند چون مزدوران دشمن در تلاش هستند تا با استفاده از عدم آگاهی مردم باعث افزایش آمار مرگ ومیر در ایران شوند. مردم باید هر چه سریعتر طبق برنامه هر سه دوز واکسن کرونا را تزریق کنند و واکسن های ایرانی هم بهترین انتخاب هستند.
  • مهدی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    4 1
    پارسال همین موقع که واکسیناسیونی در کار نبود آمار مبتلایان و فوتی ها نزدیک به آمار امروز بود...این نشون میده که واکسیناسیون هیچ تاثیری در کاهش ابتلا و فوتی ها که نداره هیچ بلکه خودش باعث جهش ویروس در واکسینه ها شده است..این رو پروفسور لوک مونتالیه کاشف ویروس ایدز و برنده جایزه نوبل میگه...دنیا فهمیده که واکسن هیچ تاثیری در کنترل ویروس نداره آمار اروپا و آمریکا موید این موضوع هست...
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      0 1
      تا واکسن چی باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس