کرونا نمایه

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۴۳۷ نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱ هزار و ۲۴۷ مبتلای جدید به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  ۲۷۸۱ نفر از آنان بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۸۵۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۴۳۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۲۶۰ هزار و ۲۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳۲۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۵ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۰۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 3
    وقتی که زمان آقای روحانی کرونا اوج میگرفت و با اومدن آقای رییسی اومد پایین، دلواپسان میومدن میگفتن دیدین ما اومدیم و با واکسن و .... چه کارها کردیم.. الان همونا نظری ندارن یا الان مقصر مردم هستن؟؟
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      1 5
      الان هم میگیم اگر روحانی سر کار بود و واکسیناسیون اون وضع تیر و مرداد 1400 رو داشت با این سویه که گیرایی بسیار بیشتری از دلتا داره ما امروز تلفات بالای 1000 نفری می داشتیم و در اوج قله امیکرون حتی به تلفات بالای 2000 نفر هم می رسیدیم همین حالا بخشی از مرگ و میرها یا کلا واکسن نزدن و یا دوز یادآور رو نزدن همین ماه اخیر یک زن و شوهر با فاصله چند روز در شهرمون فوت شدن که بچه هاشون به علت تبلیغات ضد واکسنها جلوی تزریق واکسن والدینشون رو گرفتن و حالا تا آخر عمر باید با این عذاب وجدان سر کنند که شاید با تزریق واکسن هنوز سایه پدر و مادر سرشون می بود . تجربه سایر کشورها هم نشون میده که واکسیناسیون سراسری باعث شده با مثلا بالای 100 هزار موارد جدید روزانه تلفاتشون به 300 نفر هم نرسید در حالیکه در موجهای قبلی با 20 هزار مبتلای روزانه جدید تا 1000 نفر در روز مرگ و میر داشتند
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      3 1
      کاربر 14:30 من هم به همین دولت رای دادم و میدونم تو زمینه کرونا و با تزریق گله ای واکسن واقعا گند خورده به مملکت حق با شماست حرف حق جواب نداره
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      3 1
      14:30 یه عده فقط بلدن بدیهای روحانی رو بگن (که البته روحانی جای دفاع نداره) و از بدیها و موذیگریهای کسی که خودشون بهش رای دادن غافلن
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      3 1
      18:06 یه طرفه به قاضی نرو به نظرت اونایی که به پدر و مادرشون واکسن زدن و اون عزیزان رو از دست دادن عذاب وجدان نمیگبرن
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس