تهران کرونا نمایه

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۸هزار و ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۵۹ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۵۶۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۱۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۹۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۳۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    هنوز کمپانی های واکسن سازی جهان اصرار دارند که واکسنها بر روی اومیکرون موثر است .
  • NL ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام مشرق جان لطفا این موضوع را پخش کنید تا مردم اگاه شوند. همشهری های عزیز شیرازی دیروز رفته بودم پست کوی زهرا یک بسته دیجی کالا تحویل بگیرم میگفتند چند تا از نیروهای کارگر و کارمند اون بخشی که دارند کامیونها را خالی میکنند کرونا گرفتند. اگر بسته پستی این روزها دارید حتما ضد عفونی کنید خدای نکرده کرونا وارد خونه هاتون نشود. متاسفم که مسیولین پست شیراز صداش را در نمیاورند من مادرم ناراحتی قلبی دارد . خدا کند وزارت بهداشت پیگیر بشود و اگر درست باشد افراد بیمار را روانه خانه کند . پست دارد روزانه چند هزار بسته را جابجا میکند. ما هم دلمان به این خوش است که از خانه کمتر خارج شویم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس