تهران کرونا نمایه

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۲۸۹۵۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور و فوت ۱۶۸ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۲۸۹۵۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور و فوت ۱۶۸ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون ۶۱ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۹۴۹ نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۱۴۵ نفر دُز دوم و ۲۱ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۷۱۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳۷ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۸۱۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۲۶ هزار و ۹۲۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸ هزار و ۹۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۳۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۴۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۶ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 0
    خمیازه باعث توزیع ماده ای شیمیایی به نام «سورفاکتانت» می شود. «سورفاکتانت» ماده ای چسبنده است که سطح کیسه های هوایی را پوشانده و باعث باز نگه داشتن آنها می شود باهر سرفه خمیازه بکشیم برخی نظریه‌ها می‌گویند که خمیازه کشیدن موجب می‌شود شش‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.خمیازه موجب تجدید ماده‌ فعال سطحی در شش‌ها می‌شود و تنفس بهتر صورت می‌گیرد
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      1 2
      كاربر عزيز كمى بيشتر مطالعه و جستجو كن سورفاكتانت چگونه در بدن توليد يا وارد ميشود ؟ البته سورفاكتانت ها كه معمولا در شوينده ها ( پودر و مايعات لياسشويى و ..... ) وجود دارند سم شديدى براى ريه و تنفس هستند. اينكه نوشتى باعث توزيع ماده اى ..... ميشود ايا منظورت دفع و تخليه اين ماده است ؟
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 4
    دولت تمامى اجتماعات راه پيمايى تظاهرات سياسى مذهبى ورزشى هنرى فرهنگى سينما اموزشى نمايشگاهى رونمايى هاى علمى صنعتى بزرگداشت اهداء لوح تقدير افتتاحية اختتامه و هرگونه مراسم جشن و عزا را تعطيل كند. همه را از راه دور مجازى و الكترونيكى انجام دهد. نديديد كرونا با مجلس چه كرد ؟
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      4 2
      ٤ سطر نظر بى ارزش نوشته شد وقتى هميشه رعايت بهداشتى برابر شيوه نامه هاى ستاد مبارزه با كرونا صورت ميگيرد تعطيل كردن جايز نيست.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    6 1
    عوارض واکسن نمایان شده دیگه کسی هم نمیره سراغ دوز سه خدا رو شکر
  • رضا IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    4 0
    از این پس بهتره بگین چند نفر سالم مونده و کرونا نگرفته!داداش اکثرا گرفتن مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس