کد خبر 1335381
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
تکذیب کشته شدن یک کودک سوخت‌بر در مرز میلک

فرمانده هنگ مرزی زابل کشته شدن یک کودک سوخت‌بر در پی تیراندازی نیروهای نظامی مرز میلک در فضای مجازی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا سنچولی کشته شدن یک کودک سوخت‌بر در پی تیراندازی نیروهای نظامی مرز میلک در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وی با بی‌اساس خواندن خبر منتشره در شبکه های اجتماعی افزود: مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل در کنار سایر نیروهای مسلح استان شبانه‌روز و با تلاش، کوشش، جانفشانی ها و سلحشوری در حال پاسداری و حراست از مرزهای عزیزمان هستند.

سنچولی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مرزبانان و مرزنشینان در نقاط مرزی، تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران با انتشار و جوسازی اخبار و اطلاعات کذب و دروغین در فضای مجازی قصد ایجاد تنش و زیر سؤال بردن اقتدار مرزبانان را دارند که با درایت و هوشمندی مرزنشینان، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی به اهداف خود نخواهند رسید.

فرمانده هنگ مرزی زابل با محکوم کردن خبر کذب تیراندازی به سوی کودک سوخت‌بر در فضای مجازی اقدامات عوام فریبانه دشمنان و بدخواهان نظام بر جانفشانی و سلحشوری مرزبانان برای دفاع از هرگونه ناامنی در مرزها تأکید و گفت: مرزبانان با استعانت از خداوند متعال در راستای تأمین امنیت مردم و مرزنشینان، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرزها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    3 0
    حالا کشته شده باشه هم به درک . قاچاقچی خونش پای خودش است . دست تمام نیروهای نظامی مرزها را هم باید بوسید . هزاران از این کولبرها فدای یه تار موی مرزبان .
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 0
    فقط تکذیب کافی نیست، کسانی را که این دروغ رو‌ می بافند و منتشر می کنند هم مجازات کنید، اینطوری مملکت داری خوب نیست.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    سوخت بر یعنی چه ؟ چرا اجازه می‌دهید بنزین و گازوئیل یارانه ای ما ایرانیان به قیمت ناچیزی به افغانستان قاچاق شود ؟ کل افغانستان از یارانه سوخت ( بنزین و گازوئیل) که حق ملت ایران هست استفاده می‌کنند اینم نتیجه گروه تروریستی طالبان برای ما دم در آورده !!! نگذارید سوخت یارانه ای ما ایرانیان به افغانستان قاچاق بشه ببینم تروریست های طالبان چیکار می‌کنند بدون سوخت و بدون بنزین گازوئیل !!!
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    چرا اجازه می‌دهید بنزین و گازوئیل یارانه ای (سوبسید) برای حمایت از ملت ایران میباشد بصورت قاچاق به افغانستان منتقل شود با قیمت ناچیزی در اختیار افغان ها و همین گروه تروریستی طالبان قرار بگیرد ؟ هیچ ایرانی راضی نیست والله !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس