تهران کرونا نمایه

وزیر بهداشت گفت: به پیشنهاد وزیر خارجه، وزارت بهداشت ایران اعلام آمادگی می‌کند که به سازمان ملل محموله‌ای از داروهای تولید داخل را اهدا کند.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی در دیدار با نمایندگان سازمان‌های بین المللی مستقر در ایران گفت: ٩٧ درصد بازار دارویی ایران از نظر عددی تولید داخل است. ایران در دوران تحریم‌ها و کرونا داروهای مورد نیاز بیماران را در کشور تولید کرد.

ببینید:

عکس/ آمار سه رقمی مرگ و میر کرونا در ۱۸ بهمن

وزیر بهداشت مقابله با کرونا را از شاخص‌های مهم بهداشتی از نظر سازمان‌های بین المللی معرفی کرد و گفت: تا دو هفته آینده به پیک کرونا می‌رسیم. اکنون به دلیل واکسیناسیون مرگ و میر زیر ١٠٠ نفر و کمتر از بسیاری کشورهای توسعه یافته است. پیش بینی می‌کنیم در نهایت مرگ و میر در اوج پیک ششم به ١۵٠ نفر برسد.

طبق آمار رسمی ١٣۵ میلیون دوز واکسن تزریق شده است. ٩٠ درصد جمعیت هدف یک دوز ، ٨٣ درصد دوز دوم و ٣٠ درصد دوز سوم را تزریق کرده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    بعداز تزریق دوز ۳ دیگه هیچکی رعایت نمیکنه مخصوصا پیرها یا در مسجدن یا پارکها
    • واکسن نزده IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      0 1
      بیچاره ها خیال می کنند واکسن موثره ! نمی دانند که کشکه! دقیقا همین پیرهای سه دوز زده هم دارند توی بیمارستانها می میرند
    • خطاب به واکسن نزده IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      0 0
      احمق جون هنوز درک اینو نداری که واکسن برای. اینه که سیستم ایمنی پادتن درست کنه و نسبت به بیماری هشیار بشه ولی باعث نمی شه انسان مریض نشه بعدش میزان شدت بیماری در افراد مختلف وابسته به بدن وقدرت سیستمی ایمنی طرفه که افراد باهم فرق دارن حالا شما نزن به درک درستی خیلی از مردم فکر می کنن واکسن بزنن دیگه تموم نباید رعایت نکنن در حالی که غلطه باید رعایت کنن مثل چین که واکسن زدن و رعایت بهداشت کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس