انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و اقتدار نظامی| قدرت نظامی ایران علیه هیچ کشور صلح‌طلبی به‌کار گرفته نمی‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تسلیحات نظامی جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که خدشه ای به امنیت ایران وارد نشود علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد.

به گزارش مشرق، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار نظامی ایران در طول این ۴۳ سال، اظهار داشت: ‌ اقتدار علم و فناوری ایران و رشد وگسترش آن در طول چند دهه گذشته کاملاً قابل توجه و حتی در برخی از زمینه ها حیرت آور بوده است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که ایران در آن پیشرفت داشته است مسائل نظامی و ساخت سلاح بوده است که این پیشرفت برای دشمنان ما حیرت آور بوده؛ زیرا ما در تمام حوزه ها به علم روز از جمله نانو و بدنه های کامپوزیت دست یافته‌ایم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به توانمندی های ایران در حوزه های پهپادی و موشکی، گفت: این موضوعات قطعاً برای دفاع از منافع ملی و تمامیت ارضی کشور ماست و با این تسلیحات ما قصد تهدید یا حمله به هیچ کشوری را نداریم و فقط این تسلیحات جنبه دفاعی دارند.

مقتدایی افزود: قطعاً سلاح های جمهوری اسلامی ایران برای حفظ صلح در جهان است و وجود این تسلیحات برای جلوگیری از وقوع جنگ است و ما هرگز چشم داشتی به منابع یا ذخایر کشورهای دیگر نداریم و این تسلیحات تا زمانی که خدشه ای به منافع ما وارد نشود علیه کسی استفاده نخواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که افرادی که صرفاً به موضوعات دفاعی نگاه نظامی دارند بدیهی است که ابعاد این موضوع را مورد توجه قرار نداده اند، تصریح کرد: آنچه که امروز در صنایع دفاعی ایران مشاهده می شود این موضوع سرریز علم و دانش ایرانیان است؛ زیرا اکنون ما به یک استقلال در حوزه نظامی رسیده‌ایم و امروزه نیازهای دفاعی کشور به دست خودمان ساخته می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 0
    سرزمین هایی درزمان شاهان قاجار وپهلوی از ایران جدا شده که‌ باید به‌ مام ميهن برگردانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس