ویژه ها

جریان اصلاح طلب به دلیل آنکه نمی تواند با دلایل منطقی و فنی و کارشناسی، مذاکره مستقیم با آمریکا را توجیه کند، به دروغ متوسل شده است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** تقلای اصلاح طلبان برای تحمیل «مذاکره مستقیم با آمریکا»

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «برجام و مخالفان دو طرف» به قلم «جاوید قربان‌اوغلی» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق نوشت: «مشکلی که الان وجود دارد این است که هم در داخل ایران و هم در آمریکا، برجام مخالفان جدی دارد. در ایران بعد از اینکه آقای امیرعبداللهیان موضوع مذاکره با آمریکا را مطرح کرد که حتما هم با اذن بوده است، با واکنش یکی از روزنامه‌ها مواجه شد و از آنطرف هم خبرهایی دریافت شده که یکی از مخالفان جدی برجام نامه‌ای به رهبری نوشتند که از جزئیات آن خبری نداریم و یکی از روزنامه‌ها مطالبی از آن منتشر کرد که تکذیب هم نشد. امری که نشان می‌دهد هنوز مخالفان جدی در داخل ایران هست و این مخالفان جدی در آمریکا هم هستند».

تقلای اصلاح‌طلبان برای تحمیل «مذاکره مستقیم با آمریکا» / فائزه هاشمی: در قوانین ایران، زن کالایی در اختیار مردان است

جریان اصلاح طلب با اجرای ترفندی تکراری و نخ نما در پی آن است تا «مذاکره مستقیم با آمریکا» را تحمیل کند. در همین راستا این طیف ابتدا مدعی شد که نظام تصمیم گرفته مذاکره مستقیم با آمریکا را کلید بزند و در ادامه ادعا کرد که وزیر خارجه درخصوص کارشکنی مخالفان برجام به رهبری گلایه کرده است.

این ادعاهای دروغ در حالی است که «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه اخیرا در جلسه ای با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس- که اخبار آن در رسانه ها نیز منتشر شد- تاکید کرد: «مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نخواهیم داشت و برای رفع حداکثری تحریم‌ها تلاش می‌کنیم».

همچنین در روزهای اخیر یک منبع آگاه، انتشار خبر ارسال نامه‌ای از سوی امیرعبداللهیان به رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات وین و برخی ادعاهای دیگر را ساختگی خواند. وی با اعلام اینکه خبر از اساس کذب است گفت: «انتشار اینگونه شایعات در راستای اختلاف افکنی و تلاش برای شکستن اجماع ملی در خصوص مذاکرات جاری در وین عنوان کرد.».

از سوی دیگر «سعید جلیلی» - ۱۹ بهمن- در سخنرانی در حسینیه جماران در واکنش به ادعایی درخصوص نامه ۲۰۰ صفحه ای در نقد تیم مذاکره کننده دولت رئیسی، گفت: «دولت قبل در پایان دوره خود گزارشی درباره برجام داد و من آن را بررسی کردم و مواردی که با واقعیت مطابقت نداشت بیان کردم. این نامه مربوط به ۶ ماه پیش و در نقد گزارش دولت قبلی در زمینه دستاوردهای برجام بود».

جریان اصلاح طلب به دلیل آنکه نمی تواند با دلایل منطقی و فنی و کارشناسی، مذاکره مستقیم با آمریکا را توجیه کند، به دروغ متوسل شده و در پی آن است تا به وسیله دروغ، مذاکره مستقیم با آمریکا را به دروغ، به دولت تحمیل کند.

** «شرطی سازی اقتصاد» توسط بانیان گرانی و تورم

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «قیمت مسکن پایین نمی آید» نوشت: «تحولات جدید در مذاکرات هسته‌ای اگر چه تاثیر اولیه‌ای در بازارهای دارایی نظیر ارز و طلا با ریزش قیمت‌ها ایجاد کرده، اما بسیاری از معامله‌گران امیدوارند که تحول بعدی در حوزه دارایی‌های بالا مانند مسکن یا زمین رخ بدهد. متوسط قیمت مسکن در کشور در آخرین آمار ارایه شده که مربوط به پاییز امسال است به بیش از ۳۱ میلیون تومان در هر متر مربع رسیده است».

در ادامه این مطلب آمده است: «البته آمارهای موجود در نگاه اول نشان می‌دهد که سرعت رشد قیمت مسکن به طرز محسوسی کاهش پیدا کرده است...این در حالی است که...قیمت مسکن در دوره ۶ ساله ۸ برابر شد».

تقلای اصلاح‌طلبان برای تحمیل «مذاکره مستقیم با آمریکا» / فائزه هاشمی: در قوانین ایران، زن کالایی در اختیار مردان است

طیف اصلاح طلب همچنان پروژه خسارت بار «شرطی سازی اقتصاد» را دنبال می کند. یکی از فعالین رسانه ای چندی پیش در مطلبی نوشته بود: «البته که دیپلماسی، یک ابزار مهم منافع ملی است و باید به درستی از آن استفاده کرد. اما کلید حل مشکلات اقتصادی، در وین و لوزان و نیویورک نیست؛ در داخل کشور است. کلید در همین کشت و صنعت هفت تپه و دشت مغان و صدها کارخانه‌ نیمه‌تعطیل یا مفت واگذار شده در چهار گوشه کشور است. چرخ اقتصاد وقتی خواهد چرخید که چرخ هر یک از این شرکت‌ها و کارخانه‌ها بچرخد و ترمزهای تعبیه شده توسط شبکه خود تحریمی داخلی، از سر راه برداشته شود».

یکی از دلایل وضع موجود اقتصادی، گره زدن همه امور کشور به سیاست خارجی و شرطی سازی اقتصاد و معیشت مردم است که در ۸ سال گذشته در صدر اقدامات دولت قبل قرار داشت.

کارشناسان به دفعات تاکید کرده اند که ۷۰ الی ۸۰ درصد مشکلات ریشه در سوءمدیریت دولت داشته و تنها ۲۰ الی ۳۰ درصد از مشکلات ناشی از تحریم هاست.

برای نمونه، در حوزه مسکن، فاکتورهایی همچون مصالح ساختمانی، دانش ساخت و طراحی، نیروی کار، اعتبارات، اجرای پروژه وهیچکدام ربطی به تحریم ها نداشته و همه موارد مذکور ریشه در مسائل داخلی داشته و به عبارتی تابع عملکرد دولت است.

یک نمونه دیگر، مسئله بنزین است. ما در این حوزه تحت تحریم قرار داشتیم. برخی مدیران دولتی تاکید داشتند که نباید پالایشگاه ساخته شود و ما باید واردکننده بنزین باشیم. اما با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ضمن خودکفایی در تولید بنزین، تحریم های ضدایرانی نیز بی اثر شد.

معیشت مردم و اقتصاد کشور با دیپلماسی مقتدرانه، اتکا به توان داخلی، تقویت همکاری های منطقه ای با کشورهای همسایه، توجه ویژه به اقتصاد بدون نفت، اعتماد به جوانان نخبه و انقلابی و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی بهبود می یابد، اما با این حال اصلاح طلبان همچنان اصرار دارند که معیشت مردم و اقتصاد کشور را به خشم و لبخند و وعده های سرخرمن مقامات آمریکایی و اروپایی گره بزنند.

رهبر معظم انقلاب - ۱۳ آبان ۹۹- فرمودند: «در زمینه اقتصاد نگاه صحیح و اصولی این است که مطلقاً به بیرون کشور نگاه نکنیم؛ نه اینکه رابطه‌مان را قطع کنیم؛ بنده هر دفعه که می‌گویم علاج را در داخل بجوییم، یک عدّه‌ای برمی‌دارند اینجا و آنجا، در فضای مجازی [می‌گویند:] «معتقدند که ما با خارج ارتباط را قطع کنیم»؛ نه، این نیست؛ ارتباطات باید برقرار باشد؛ مهم این است که ما علاج را از دیگران نخواهیم، علاج را از بیرون خودمان نخواهیم؛ علاج در درون خود ما است، در داخل کشور است که یک قلم عمده اش هم افزایش تولید است که بارها روی آن من تکیه کرده‌ام. باید یک تلاش برنامه‌ریزی‌شده و سازمان‌یافته در زمینه اقتصاد انجام بگیرد».

** فائزه هاشمی: در قوانین ایران، زن کالایی در اختیار مردان است

«فائزه هاشمی» از حامیان ترامپ و از محکومین فتنه ۸۸ در یادداشتی در روزنامه سازندگی نوشت: «مدعی‌العموم جاهایی که باید برای امنیت مردم وارد شود، نمی‌شود ولی جاهایی که نباید باشد، هست. یا جاهایی که نباید اعدام داشته باشیم مثل ماجرای نوید افکاری و روح الله زم، اعدام وجود دارد ولی جاهایی مثل قتل‌های ناموسی که قصاص نیاز است مجازات حداکثر چندسال زندان است. امنیت را بیشتر در برخورد با منتقدین دیدیم امنیت را به مسائلی پیوند زدیم که ارتباطی با امنیت ندارد، جایی که باید به امنیت توجه کنیم، فراموش کردیم».

وی در ادامه نوشت: «قوانین ما در مواجهه با قتل‌های ناموسی چارچوب دینی، اخلاقی، حقوق بشری و یا انسانی ندارد و بیشتر شبه طالبانی است. بر اساس تفکر مردانه تنظیم شده اند و زن در این قوانین عمدتاً کالایی در اختیار مردان است و شهروند درجه ۲. آقایان کی می‌خواهند قوانین را اصلاح کنند؟ ».

تقلای اصلاح‌طلبان برای تحمیل «مذاکره مستقیم با آمریکا» / فائزه هاشمی: در قوانین ایران، زن کالایی در اختیار مردان است

این محکوم فتنه ۸۸ در ادامه تاکید کرد: «پخش این تصاویر، قبح عمل را بیشتر نشان می‌دهد تا اینکه بیان شود. خود تصاویر هرچند که بسیار شنیع و فجیع هستند و احساسات عمومی را جریحه دار می‌کنند اما لازم است تصاویر آن منتشر شود تا افکار عمومی تحریک و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. رسانه کار حرفه ای کرده که این خبر را کامل و بدون سانسور پخش می‌کند، باید این کار انجام شود. رسانه‌ها باید قدرت و اجازه داشته باشند که تحلیل کنند و کوتاهی‌ها را بیان کنند. نقش رسانه همین است...اعدام در ملاءعام خشونت آفرین و می‌تواند سر منشاء بسیاری از رذایل و  شرارت ها باشد».

جریان اصلاح طلب مفسد اقتصادی را به دو دسته خوب و بد تقسیم می کند. همچنین از نظر این طیف قاتل ها هم برخی قهرمان هستند و برخی مجرم! این نگاه قبیله ای و بی منطق نه تنها به رفع مشکلات منجر نمی شود، بلکه به گسترش آن دامن می زند.

بر همین اساس از نظر افراطیون اصلاح طلب قاتلی به نام نوید افکاری که مقتول را سلاخی کرده است، نباید اعدام می شد و لیدر آمدنیوز که آموزش ساخت مواد منفجره را منتشر می کرد و در پی ایجاد آشوب و ناامنی در کشور بود و جرایم متعددی را مرتکب شده بود نیز مستحق اعدام نبوده است!

و اما برخلاف ادعاهای فعالین تندروی اصلاح طلب، در جمهوری اسلامی ایران، زن به عنوان کالایی در اختیار مردان نیست. افراطیون اصلاح طلب بجای این قبیل ادعاهای تکراری به این سوال پاسخ دهند که چرا وقتی شهردار سابق اصلاح طلب تهران، همسر دوم خود را با ۵ گلوله به قتل رساند، صدایی از این جماعت بلند نشد!؟  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    15 2
    فتنه از قتل هم بدتره.کی نظام به این نتیجه میرسه که باید فتنه گرانی مثل فائزه باید اعدام بشند؟! هوادار ترامپ قاتل و افکاری قاتل و زم تروریست که هست مخالف دین و اخلاق و خانواده که هست موافق اسراییل و آمریکا و عربستان دشمنان ایران که هست و ...اینارو نوشتم منتشر بشه!
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      1 0
      این چیزی که فایده گفته مربوط به قانون کشور نیست بلکه قانون داخلی خونواده خودشه.به کل کشور تصمیم نده.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    13 2
    فائزه هاشمی رفسنجانی که ماه محرم دست میزد ، سوت میزد ، می رقصید و شعار می داد نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران یا لقمه اش حرام بوده.
    • وطن پرست DE ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      2 0
      خانوم فایزه محترم اون وقت نقش دختران ... در ستاد انتخاباتی مرحوم پدر شما چی بود؟ لابد پدر مرحوم وسیله بودن اونجا نه دختران .... :))
  • DE ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    13 1
    فائزه هاشمی: در قوانین ایران، زن کالایی در اختیار مردان است .بیچاره چه زجری کشیده این جایزه هاشی از این همه تفاوت.لابد در قوانین غرب ارباب و آقا و مولاتون امریکا قونینشان طوریست که مرد کالاییست در اختیار زنان. حالا کاش یک ٰذره سواد و شعور و فهم سیاسی داشت این دختر باباش. باز یه چیزی.دوست و رفیق و شفیق بهایی ها.برو خدا را شکر کن که چند دقیقه قبل از انفجار دفتر و حزب و شهادت بیش از ۷۲ نفر از بهترین ها بابات را صدا کردند بردنش بیرون وگرنه الان داشتی مانند مردم عادی با کار و کوشش پول در میاوردی نه با تهمت و افترا و خالی بندی و دوچرخه سواری و ....
    • FR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      6 0
      تازه همان خروج رفسنجاني از جلسه با شهيد بهشتي و يارانش بعد از اين همه سال مشاهده ميكنيم مشكوك بوده !
  • SE ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    9 3
    حالا خوبه مثل بقیه دنیا برده جنسی نیستند. پس افتخار کن که ایرانی هستی، فائضه خانم
  • علی آقائیان یسار IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    4 3
    همین اصلاح طلبان و اصولگرایان هر کدامشان به نوعی به شکلهای مختلف به مردم دروغ گفته اند ومیگویند.
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      4 2
      همیشه خودخواهان و نادانان به جای عذرخواهی از حماقت های گذشته خویش در حمایت از مفسدان، سعی دارند با ناسزاگویی به دیگران مثلاً خود را تبرئه کنند و ما امروزه این موضوع را در دشمنی با آقای رئیسی از سوی حامیان سابق روحانی می بینیم!
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      5 1
      حتی اگر اینطور باشه، غربگدایان و منافقین و سلطنت طلبها و... که دیگه باید برن جلو و خفه شن!!!
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      4 0
      همیشه خودخواهان و نادانان به جای عذرخواهی از حماقت های گذشته خویش در حمایت از مفسدان، سعی دارند با ناسزاگویی به دیگران مثلاً خود را تبرئه کنند و ما امروزه این موضوع را در دشمنی با آقای رئیسی از سوی حامیان سابق روحانی می بینیم!
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      1 0
      احسنت
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    6 1
    فائزه هاشمی داره قیمت می ذاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      2 3
      آقایون مجرد، من چند ساله دارم میگم گوش نمیکنین، اصلأ و ابدأ ازدواج نکنین و به این خانمهای آزادیخواه اجازه بدین خودشون برن رو پای خودشون وایستن و کالایی در دست شماها نباشن!!! در آیندهٔ نزدیک تحت فشار جامعهٔ جهانی و همین افراد، قانون‌های تصویب خواهند کرد که عین آمریکا هرچی دارین ازتون بگیرن بدن به زنتون شماهم برین کارتن خواب بشین!! از ما گفتن بود!!! مشرق جان لطفأ چاپ کن ، ممنون!!
  • ناشناس IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    6 1
    برای این جماعت فقط فحش نیست انگار با نتمام وجود همه را به کیش خود پندارند
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    8 1
    در منطق فائزه لعنها الله زنی که پاکدامن و مادر و خانه دار باشد کالا و برده محسوب می شود.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    8 1
    اگه ما إفساد طلبا کشتیم حقش بوده، اگه دیگران کشتند باید اعدام بشن، اصلا مقصر دین و ناموس و... است، زن‌ اگه کارگر... باشه جنس اوله اگه همسر باشه جنس دومه، اینو من فائزه! میگم
  • FR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    7 1
    راستی از فایزه بپرسید ایا از اینکه کالای شوهر و یا دوست پسر خودش هست ناراضی هست ؟ پس چرا جدا نمیشه ؟!
  • سعید IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    7 2
    فایزه هاشمی فکر میکند احکام دین و قوانین باید در خدمت مافیای پدرش باشد؟دنیا در حال تحول است و مرکز این تحول در جمهوری اسلامیست، آمار مردانی که متحمل رنج و تعب شدند کمتر از زنان نیست، فایزه! این آتشیست که باباجون شما،از جهنم درونش در جامعه قی کرد،
    • FR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      3 0
      خانواده رفسنجانی کسانی هستند که میگویند « قانون برای افراد ضعیف هست »
  • سید IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    7 0
    اصلاح طلبان عشق مذاکره با یانکی ها ولو به شکل ذلت بار رئیس جمهور صربستان! ولی مخالف مذاکره با روسیه و چین ولو به صورت عزتمند و چشم دشمن کورکن! ان وقت نتیجه اش می شود هشت سال خفت و تمسخر و سرافکندگی برای دولت روحانی توسط آمریکا و انگلیس و فرانسه!!
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    5 0
    ای انکه مذاکره بود شعارت آنجایی که بدی در انتظارت
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 1
    اولین حربه برای متلاشی کردن نظام خانواده گرفتن ارزش‌ها از زن است ، زن جامعه ایرانی که وارسته به دو عطر تمدن کهن ایرانی و اسلامی است تاثیر گذاری دو چندان دارد و دشمن به این امر از ما هم آگاه تراست که کم هزینه ترین ضربه از هم پاشیدن نظام خانواده است . چاشنی انفجار ، برای از بین بردن این ارزشها که متشکل از تربیت انسان وارسته ای مثل مرد و زن آینده و نظم و هماهنگی و انسجام در خانواده و تشکیل یک جامعه موفق میباشد ، باید یک زن باشد که داخل این ارزشها منفجر شود و چه کسی بهتر از افراد سر خورده ای مثل این دختر مرحوم هاشمی . از قدیم این افراد بوده و خواهند بود و این آفت ها باید کنترل شود تا ارزشها خشکانده نشود . شیطان قسم خورده بر گمراه کردن انسان و ما باید مواظب فتنه ها و حیله ها ی اخرازمانی باشیم و پناه ببریم به خدا از سر شیاطین
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 0
    بابا این حضرت آیت الله العظمی! هاشمی رفسنجانی عجب آیت البهائی هایی را تربیت کرده است دست مریزاد فکر می کنیم تا قیام قیامت از نتایج این باقیات شریرات بهره مند گردد
  • فروزش IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 1
    شما با منتشر کردن حرف های اینها بزرگشون می کنید خودتون رسانه شون میشید وگرنه اینها روکسی اعتناشون نمیکنه
  • عدی US ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    0 0
    خانم فائزه هاشمی تو بگو زن در اروپا وامریکا چیست آیا اساسا چیزی برای زنان در غرب مانده است خانواده، فرزند ،زندگی ،امنیت ،آبرو،حیا،عفت،شرف البته می دانم شما اینها را چیزی نمی دانید وبرایش ارزش قائل نیستید لا اعبد ما تعبدون
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 0
    به هر میزان که به‌دنبال مذاکره و هر نوع توافق با شیطان بزرگ و دنباله‌روهای اروپایی‌اش باشیم اقتصاد کشور به همان نسبت شرطی شده و با شکست مواجه خواهد شد؛ اما اگر مذاکرات و تعهدات هسته‌ای برجامی خود را تا زمان لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن به حال تعلیق در آوریم و به دنبال مقاوم‌سازی اقتصاد و خنثی‌سازی و بی‌اثرسازی تحریم‌ها و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با بالاترین سطح و سرعت ممکن باشیم، قطعاً نقمت و تهدید تحریم را به نعمت و فرصت تبدیل کرده‌ایم؛ در این‌صورت حربه‌ی تحریم برای همیشه از دست دشمنان گرفته خواهد شد و در جنگ اقتصادی موفق خواهیم شد، و این تنها راه موفقیت است.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 0
    برای اجرای سیاست قطعی یعنی لغو تمام تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ایران هیچ مذاکره‌ای لازم نبوده و نیست؛ چه رسد به‌اینکه مذاکره فرسایشی شده و زمزمه‌ی مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا مطرح می‌شود! از وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا مذاکرات را در اسرع وقت به حالت تعلیق در آورند و تا زمانی‌که غربی‌ها به تعهدات خود عمل ننموده‌اند، به مذاکرات باز نگردند.
  • ایرانی اصیل IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    1 0
    سئوال کنید چه شد حالا چادر سرت میزاری ای فرزند فتنه و فتنه گر!!
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 0
    فائزه تفکر خودتون رو به مردم نجیب ایران نصبت ندید
  • عباد IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    0 0
    اگر یک جو مردانگی دارین از برجام خارج شین کم ضر بزنین برجام خارج شین
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    3 0
    فائزه خانم. شما کی هستید؟
  • رحمت عیدی IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    جناب خانم فائزه هاشمی در صنف فرقه بهاییت مقام زن چگونه است آیا؟؟؟ تنویر بفرمایید افکار عمومی را، کاری ندارم سه تا هشت سال دولتهای (سلطنت) مطبوع خاندان بهرمانی سرکار بود جنابتان اصلا ازین دست دل نگرانیها نداشتید هرچند که عمده قوانین مشکل دار در این زمینه در آن دوران پایه گذاری شد، تازه اصولا برای شما موضوع نوع قوانین یا اجرای آن یا اصلاح آن نیست چراکه هرطوری که رفتار شود و هر اتفاقی بیفتد جنابتان و همفکران مربوطه بالاخره گزکی را بهانه قرار داده تا بهره برداری سیاسی دلخواهتان را بر ضد حکومت اعمال کنید دم خروستان خیلی وقت است بیرون زده و حنایتان رنگی ندارد برای مردم
  • DE ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    وقتی اقای نجفی رفیق گرمابه و گلستون تون زنش روبا سلاح غیر مجاز ابکش کرد تو یکی کجا بودی؟ چرا جیک ات درنیومد !
  • US ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    اصولی در کار ایشان نیست، بیشتر تحریک و بلوا مد نظرشان میباشد. البته درد هم داره وقتی از بالا بیفتی، زندگی بالا و پایین داره. وقتی بالا هستی باید بتونی زیر پا رو لمس کنید وگرنه ز ذلت می‌افتی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس