ویژه ها

عصبانیت جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این جریان از فسادستیزی وزیر کار اصلا عجیب نیست. چرا که این طیف همواره حامی فساد اقتصادی و مفسدان دانه درشت و مدیران نجومی بگیر بوده است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** عصبانیت اصلاح طلبان از فسادستیزی وزیر کار

در روزهای گذشته «حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گویی تاکید کرد: «۱۲۰ پرونده فساد مدیران دولت قبل را به مراجع قضایی ارسال کردیم». این اظهارنظر و بیان جزییات برخی فسادها، عصبانیت رسانه های اصلاح طلب را در پی داشت.

در همین رابطه روزنامه سازندگی با انتشار کاریکاتور وزیر کار و القای تسویه حساب سیاسی در مطلبی با عنوان «پاکسازی دسته جمعی» نوشت: «اظهارات جدید حجت الله عبدالملکی درباره برکناری دست کم هزارنفر از کارکنان وزارت کار و امور اجتماعی یادآور دو تسویه حساب بزرگ در نظام اداری ایران در سال های ابتدای انقلاب است

عصبانیت اصلاح‌طلبان از فسادستیزی وزیر کار/ پروژه بانیان وضع موجود برای کلیدزدن «آشوب خیابانی»

همچنین روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «نسل کشی مدیریتی» نوشت: «عبدالملکی به محض حضور در ساختمان خیابان آزادی، اقدام به تسویه گسترده مدیرانی کرد که توانسته بودند سوددهی شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه را از رشد حداکثر ۷درصدی به رشد بیش از ۳۵درصدی رهنمون سازند. این در حالی است که برخی مجموعه‌های اقتصادی این وزارت عریض و طویل حتی با رشد بیش از ۱۴۰درصدی نیز مواجه شده بود

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «تهدید اخراج بیش از نیمی از مدیران یک ساختار تخصصی و جایگزینی آنها با نیروهایی که به جز وابستگی‌های سیاسی و انتخاباتی، فاقد هرگونه تخصص لازم هستند، کشور را در بخش‌هایی چون، صندوق‌های بازنشستگی، بازار کسب‌وکار، کاهش سود شرکت‌های بزرگ اقتصادی، طی سال‌های آینده با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند که خروج از آن شاید به این سادگی‌ها ممکن نباشد».

عصبانیت اصلاح‌طلبان از فسادستیزی وزیر کار/ پروژه بانیان وضع موجود برای کلیدزدن «آشوب خیابانی»

عصبانیت جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این جریان از فسادستیزی وزیر کار اصلا عجیب نیست. چرا که این طیف همواره حامی فساد اقتصادی و مفسدان دانه درشت و مدیران نجومی بگیر بوده است.

وزیر کار در روزهای گذشته گفته بود: «در مرحله اول بررسی ها، پرداختی‌ها در فیش‌ها بر اساس قواعد و چارچوب‌ها بود و حقوق نامتعارف نبود اما بررسی‌های بعدی نشان داد که بخش زیادی از پرداختی‌ها، از وجوهی خارج از فیش حقوقی و از طریق سکه و کارت هدیه بود. به عنوان مثال حقوق فردی ۲۰ میلیون تومان بود اما با کارت هدیه ۵۰ میلیون تومانی در ماه حدود ۷۰ میلیون تومان پول حقوق می‌گرفت».

عبدالملکی در بخش دیگری از اظهارات خود گفته بود: «مشخص شد که یکی از مجموعه‌ها درخواست حدود یک هزار و ۲۰۰ قطعه سکه را داده است که به سرعت با آن مجموعه برخورد کردیم و مدیر مربوطه تعویض شد و یک بازرسی قوی در مجموعه‌ها صورت گرفت».

وی تاکید کرد: «تنها در یک لیست از سوی نهاد امنیتی، حدود ۱۰۰ نفرکه جزو فعالان رسانه‌ای و توئیتری بودند در واحدهای اقتصادی و صنایع در سطح عضو هیات مدیره و مدیرعامل مشغول به کار بودند؛ همچنین انتصاب‌های مسئله‌دار حقوقی و فامیلی را داشتیم به عنوان مثال محکومان دستگاه قضایی و یا کارمند سازمان‌های خارجی و یا افرادی که وابسته به رجال سیاسی بودند را داشتیم».

** پروژه بانیان وضع موجود برای کلیدزدن «آشوب خیابانی»

«سعید مدنی»  از اعضای گروهک موسوم به «ملی مذهبی» و از فعالین فتنه ۸۸ که تاکنون چندین بار بازداشت و محکوم شده است، در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «تردیدی وجود ندارد که یکی از مهم‌ترین دلایل نارضایتی از وضع موجود، فقر و نابرابری است. مطالعات متعدد این را نشان می‌دهد. البته ابعاد تبعیض در جامعه ایران بسیار گسترده است و احساس محرومیت نسبی ناشی از آن در اقشار مختلف به اشکال گوناگون دیده می‌شود. این محرومیت نسبی نشان‌دهنده شکاف بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب است و هرچه میزان شکاف بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب برای گروه‌های مختلف اجتماعی بیشتر شود، عمق نارضایتی بیشتر شده و به همان میزان اعتراضات دامنه گسترده‌ای پیدا می‌کند

 وی افزود: «نیروهای معتقد به رفرم، مشکلات و بحران‌ها را ساختاری نمی‌دانند، بلکه حاصل سوء‌مدیریت در درون ساختار موجود می‌دانند؛ بنابراین بر اساس تحلیلشان علت بحران‌های موجود سوء‌مدیریت است و تمام تلاششان را صرف تغییر این مدیریت با حفظ ساختار می‌کنند. اما در دو استراتژی انقلاب و گذار دموکراتیک، نیروهای حامی این دو دیدگاه، مشکلات و بحران‌ها را ساختاری می‌بینند. یعنی بدون تغییر قوانین اساسی، بدون تغییر رویه‌ها و مناسبات که به‌نوعی سه رکن ساختار است، خروج از بحران را امکان‌پذیر نمی‌دانند

این فعال فتنه ۸۸ در ادامه تصریح کرد: «در مجموع در گذار دموکراتیک... نیروهای اجتماعی قدرتمندی شکل می‌گیرد، اعتراضات در قالب جنبش‌های اجتماعی گسترش می‌یابد، فشار بین‌المللی برای تغییر ایجاد می‌شود و در درون ساختار شکاف ایجاد می‌شود که با مخالفان چه باید کرد؟».

وی گفت: «در ادبیات برخی گروه‌های اصلاح‌طلب اشاره می‌شود که مشکلات موجود ساختاری است یا جمهوریت تضعیف شده و بعد که می‌گوییم خب، برای اصلاح ساختار یا تقویت جمهوری چه باید کرد، بلافاصله می‌گویند انتخابات. این استراتژی با آن تحلیل وضعیت موجود ناهمخوان است؛ چون زمانی که مشکلات را ساختاری می‌دانیم، در وهله اول باید از موضعی حرکت کنیم که بتواند به تغییر ساختار منجر شود

عصبانیت اصلاح‌طلبان از فسادستیزی وزیر کار/ پروژه بانیان وضع موجود برای کلیدزدن «آشوب خیابانی»

افراطیون اصلاح طلب با انکار میراث دولت روحانی و سانسور اقدامات مثبت دولت رئیسی و با القای بن بست در اداره امور کشور و ادعای آینده سیاه و تاریک، در پی کلیدزدن آشوب های خیابانی هستند.

سعید مدنی پیش از در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته بود: «حکومت‌ها بخواهند یا نخواهند خیابان جزیی انکارناپذیر از اعتراض استشبکه‌ای شدن نه‌تنها مانع از خیابانی شدن نمی‌شود، بلکه تسهیل‌کننده حضور خیابانی استتصمیم با دولت‌هاست یا باید امکان حضور قانونمند خیابانی را فراهم کنند یا منتظر باشند تا خیابان‌ها اشغال شوندوقتی بحران سراسر ساختارهای موجود را فرا گرفته، وقتی فساد تا قله دماوند پیشروی کرده،   وقتی فقر و نابرابری رنج و فلاکت را دوچندان کرده و کاهش ارزش پول ملی فقرا را فقیرتر و پولدارها را پولدارتر کرده، وقتی بوی مشمئزکننده تبعیض و رانت سراسر یک جامعه را دچار نفرت کرده، پیش‌بینی آینده چندان دشوار نیست».

افراطیون اصلاح طلب بجای جبران خسارت هایی که حداقل در ۸ سال گذشته به کشور تحمیل کرده اند ژست شاکی به خود گرفته و جوانان و مردمی که از سیاست های همین طیف متحمل خسارت شده اند را به شورش و اشوب خیابانی تشویق می کنند.

آقازاده ها و دامادهای برخی مقامات اصلاح طلب اکنون به دلیل غارت اموال مردم، یا زندانی اند یا متواری. از سوی دیگر ژنرال های خودخوانده اصلاح طلب نیز خسارات عدیده ای به کشور وارد کرده اند. حالا همقطاران «آقازاده ها و ژنرال ها» بجای عذرخواهی و تلاش برای جبران خسارت، جوانان این مرز و بوم را به اغتشاش و اشوب تشویق می کنند!

در اینجا ۲ نکته وجود دارد، اولا اینکه ترمیم خرابی های ۸ ساله «دولتِ اصلاح طلبان» در ظرف چند ماه امکان پذیر نیست. ثانیا هیچگاه آشوب و اغتشاش و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی منجر به بهبود اوضاع نشده است. بانیان وضع موجود بجای تشویق به آشوب، باید شهامت داشته باشند و قصور و تقصیرهای خود را بپذیرند و برای جبران خسارت ها تلاش کنند.

** تا سنگ های خود را با آمریکا وا نکنیم اتفاق خاصی نمی افتد

«قاسم محبعلی» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «تا وقتی که ایران و آمریکا نتوانند سنگ‌های خود را با یکدیگر وا بکنند بعید است که طرف دیگری بتواند این مسائل را حل و فصل کند... اروپا علی القاعده علاقه‌مند است که توافق انجام شود ولی توانایی‌های اروپا آنقدرها بالا نیست. به‌خصوص اینکه آنها درک می‌کنند که مشکل بین ایران و آمریکا است».

عصبانیت اصلاح‌طلبان از فسادستیزی وزیر کار/ پروژه بانیان وضع موجود برای کلیدزدن «آشوب خیابانی»

در روزهای گذشته «محمدرضا خاتمی» دبیر کل حزب منحله مشارکت گفته بود: «مشکل واقعی ما با آمریکا ایدئولوژی است نه برجام و هسته‌ای... واقعیت قصه چه از جانب ما و چه از جانب آمریکا چالش ایدئولوژی است و اگر فقط به برجام اتکا بکنیم باز چند سال دیگر همین مسائل تکرار می‌شود».

وی در ادامه تاکید کرده بود: «پس ما باید با همان دیدی که در برجام قبلی و فعلی توانستیم منافع کشور را حفظ کنیم در مورد چالش‌های دیگر هم باید همین‌طور عمل کنیم و اگر نتوانیم منافع کشور را حفظ کنیم وارد یک دور معیوبی می‌شویم که دو سال دیگر مجددا می‌گوییم برجام یک خیانت بود».

در دولت روحانی جریان اصلاح طلب با دفاع از برجام،  مدعی شدند که به واسطه توافق هسته ای تحریم ها به تاریخ پیوسته و فتح الفتوح عظیم اقتصادی رخ می دهد. این طیف در کنار برخی دولتمردان، با بی عملی در اجرای شروط ۲۸ گانه برجامی، توافقی نامتوازن و ناهمزمان و فاقد ضمانت اجرا را بر جای گذاشتند.

در روزهای گذشته یکی از فعالین رسانه ای با اشاره به خسارت های جریان اصلاح طلب به معیشت مردم در مطلبی نوشته بود: «برجام دومین خسارت اصلاح طلبان به کشور و ملت، پس از ارتکاب فتنه سال ۸۸ بود. به دنبال شکست فتنه نیز به گزارش چندین باره سیاستمداران و رسانه‌های آمریکایی، برخی اطرافیان و نمایندگان سران فتنه سبز، از دولت اوباما خواستند تحریم‌ها را به شکل دفعتاً و شدید اعمال کند تا فلج کننده باشد، نه این مانند واکسن عمل کند و موجب مقاومت ایران شود

جریان اصلاح طلب مدعی است که ایران باید تا اطلاع ثانوی به صورت یکطرفه به آمریکا امتیاز داده و نسبت به دریافت امتیاز نیز هیچ توقع و چشم داشتی نداشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    53 7
    باشجاعت رسواکنید مدیران برکنارشده را
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      46 4
      احسنت ، همین کارو بکنین و از هیچ غربگدایی نترسین!!
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      39 3
      ان شاالله دیگر وزرا و مدیران ارشد دولت ابراهیم رئیسی هم با همین دست فرمان به جنگ بتهای فساد در ایران بروند
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      14 26
      اگه فقط اسم یه مدیر رو آوردن اونوقت اسمش فساد ستیزی! فعلا اسمش تغییر اتوبوسیه
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      18 2
      روحانی هم در ابتدای حکومتش از بالا تا پایی دولت رو ریخت بیرون مدیران خودشو اورد. او به دنبال چه بود؟
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      20 2
      وقتی مدیر مفسدان یعنی حسن روحانی چند سال پیش در واکنش به برخورد با نجومی بگیران می فرماید ما بگیر و ببند نداریم، طبیعی است که اصلاح طلبان هم از این که در معرض پس دادن حساب قرارگیرند برآشفته شوند!!
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      39 5
      اگه مدیر فاسد وجود داره، پس رفتار جناب عبدالملکی کاملا صحیحه و بیخود علیه ایشان موضع نگیریم و اسمش رو تسویه حساب نگذاریم ننگ بر اصلاح طلبان بی ایمان..
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    23 5
    انتصاب افراد غیرمتخصص همچون عسگری در پتروشیمی خلیج فارس، امید ما را از این دولت ناامید کرد. کی میخواهند بفهمند که مملکت داری خاله بازی نیست نمیدانم.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      29 5
      لطفآ به این دست پاک ها پست دولتی بدهید: ح.فریدون/م.جهانگیری/دختر وزیر/صدها مدیر نجومی بگیر/غ.کرباسچی/....... از شماره حساب زیباکلام هم برای کارهای خیر خیالی استفاده کنید!
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      13 0
      تاحالا که دزد بازی بود ، شاید الان، مردم به نوایی برسند .
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      1 5
      اشتباه نکن همه ی اینه فقط میخواهند دولت رئیسی رو بکوبند
  • س IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    28 5
    .به هر صندلی مدیریت در کشور خون شهید پایش ریخته شده .این مدیران بی لیاقت را باید به فلک بست دور شهرها بچرخانند
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      6 2
      احسنت
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    10 24
    با کنترل مجلس و دولت و قوه قضاییه بهبود معیشت و اقتصاد و... ظرف چند ماه کافی نیست؟ چشم چند ماه دیگر هم سکوت میکنیم و بعد از آن اگر اوضاع مملکت را سر و سامان دادید که اجرتان با خدا اگر نه مقابلتان می ایستیم.
  • صادق IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    5 20
    با سلام این فساد ستیزی نیست سیاسی کاریست
  • ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    19 8
    روند برکناری مدیران غیرانقلابی و مسئله دار خیلی کنده چرا؟! در وزارت خارجه بعضی سفرا مثلا و جاهای دیگه؟
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 10
    وزیر اطلاعات و بازرس و ناظر قضائیه و مدیریت برمامه ریزی در دولت قبلی یعنی رسما دزد بود و متوجه نمیشد که شما الان متوجه شدید؟
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    5 16
    اگر دزد بودند چطور کسی متوجه نمیشددر دولت قبل؟
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      10 6
      در دولت قبل به این جماعت مفسد سرمایه های نظام می گفتند
    • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      4 0
      دولت قبل خودش پدر جد دزدها بود
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    36 3
    وزیر کار پس از اخراج مدیران ناکارامد و رانتخوار باید انها را بدست عدالت بسپارد تا مجازات شوند
  • بی نام IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 15
    چند وقت دیگه کاریکاتور خود رئیس جمهورم می کشن با این فرمون برن ⁦:-\⁩
  • رضا IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    14 2
    اکثر نیروها ناکارامد هستند باید برکنار شوند
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    9 3
    درود درود ودرود ولی باید ۹۹درصد این مدیران نجومبیگر رانتی رابطه ای خاندانی نافیایی ژنهای برتر آقاها اقازاده پرکر فاسد خرابکار خائن وجنایتکار را جلوی تمام مردم سرهاشونو برید تا برای همیشه تاریخ کسی جرات مکنه مدیر دزد بشه وحتی انر کسی را التماس گردنند بیا مدیر بشود،فرار کنه یه درخودش درستکاری سلامت کاری صداقت ومردم داری خداترسی ...را ببینه
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    16 4
    قطعا مبارزه با فساد سخت است و کسانی که گردنشان از خوردن بیت المال کلفت شده به راحتی کنار نمی‌روند اما شفافیت کار خود را میکند یعنی برای مقابله با این افراد افشاگری مستند قانونی انجام شود کارساز است
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      3 2
      دقیقا همینطوره
  • DE ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    17 3
    عصبانیت اصلاح‌طلبان از فسادستیزی وزیر کار/ پروژه بانیان وضع موجود برای کلیدزدن «آشوب خیابانی». ما اصلن تبهکاران به همه جا اغتشاش خواهیم کرد . ما در هر پست و مدیریت و هرجا که هستیم به همانجا اغتشاش خواهیم کرد .زیرا سال ۸۸ نتوانستیم درست اغتشاش کنیم و اکنون آخرین فرصت برای اغتشاشیدن ماست . منظور اغتشاش کردن ماست. عصبانیت جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این جریان از فسادستیزی وزیر کار اصلا عجیب نیست. چرا که این طیف همواره حامی فساد اقتصادی و مفسدان دانه درشت و مدیران نجومی بگیر بوده است...زیرا در کل دنیا اراذل و اوباش اقتصادی و دیوثان اقتصادی و مافیای صهیون بین الملل ولینعمت و اسپانسر های رفرمیست های امریکایی و غربگداها هستند.
  • DE ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    12 2
    جریان اصلاح طلب مدعی است که ایران باید تا اطلاع ثانوی به صورت یکطرفه به آمریکا امتیاز داده و نسبت به دریافت امتیاز نیز هیچ توقع و چشم داشتی نداشته باشد. ما رفرمیستها و غربگراها از تجربه کودکی خودمون میگیم ما وقتی زور گیر در مدرسه داشتیم باهاش در نمی افتادیم فقط بهش میدادیم هر قدر میخواست منظور هر چه میخواست که دست از سرمون بر داره . بهش نون میدادیم میوه و شیرینی و شکلات تخمه..میدادیم که کتک نزنه ما را . ما اینطور بزرگ شدیم و این تجربه را در سیاست هم پیاده کرده ایم . ما هرچی امریکا خواست بهش میدیم بالاخره زورگیره دیگه.
  • سید فروزان CH ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    8 4
    محبعلی یا محب الشیطان یاوه گوییهای این شخص و تعدادی دیگر از دیپلمات‌های سابق ،نشان از آن است که این افراد در طول کار (خدمت نمی‌شود نامید) خود در خارج از کشور ،بجای خدمت ،خیانت انحام داده‌اند
  • محمد IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    7 3
    اگر دشمن ملت فقط امریکا واروپا باشد مردم به راحتی با انها مبارزه میکنند.وامکان ندارد دست از انقلاب بردارد.ولی وقتی که ملت مشاهده میکند .مار در استین است مانند روحانی. خاتمی .کروبی.وامثال انها به یاد میاورن که در زمان انقلاب وجنگ چه کشیدن تا این جانوران رییس جمهور شوند از خودشان .شاکی میشوند.از ماست که بر ماست.ان روز روز فاجعه است.ودیگر حمایتی از طرف ملت نیست درود بر وزیر محترم کار که جلوی ان روز را دارد میگیرد ومرک بر منافقین دوست نما مثل اصلاح طلبان بی مایع
  • علی IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    16 5
    من اتفاقا از دیدگاه وزیرتعاون خیلی خوشم اومده، باریکلا، احسنت. باید این زالوهای روحانی را نتها برکنار، بلکه اعدام کرد. انشالله بقیه وزرای رئیسی بخصوص زرقامی هم از ایشون درس بگیره و مرز خودشو با تفاله های روحانی خائن روشن کنه.
  • داریوش IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 9
    کلا همه آنچه نگارنده می خواهد در مقاله خود به خواننده مقاله القا کند کاملا درست در نظر بگیریم و اینکه عبدالمالکی فساد ستیز است اصلا انتصاب فامیلی نداشته اون هزار مدیری که برکنار می شوند فاسد هستند و اصلاحطلبان دستاوردهای دولت رئیسی را سیاه نمایی می کنند برفرض نویسند درست باشد اعتقاد دارم مردم وقتی چیزی را به چشم ببینند و لمس کنند باور می کنند هرموقع مردم این دستاوردها را در زندگی خود ببینند باور می کنند وقتی من در 7 ماه دولت جدید هیچ تغییری نمی بینم کدام دستاورد را بپذیرم بهتر است به جای شعار عمل بشود
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      1 0
      به نظر جنابعالی اولین اقدام دولت در تامین واکسن و کاهش آمار تلفات کرونا از حدود 500 به 50 دستاورد نیست ، بنده خدا برو شکر کن که هنوز زنده ای و میتونی انتقاد آبکی بکنی
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    14 2
    درود بر وزیر مقتدر کار اگر تمام اعضای دولت مثل ایشان اقتدار نشان دهند اتفاقات خوبی در انتظار است به نفع مردم و کشور انشاالله
  • احمد بچه شیراز IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    8 2
    کار خوبییه ولی انتخاب مدیرای بعدی مهمتره اگه نظارتی نباشه وضع تغییری نمیکنه
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      7 5
      بانیان وضع موجود باید برکنار شوند
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    24 2
    درود:هرچی که افسادطلبهای وابسته وشیفته استکبار طی این سالهابافتند را رشته وپنبه کنید
  • حامد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    23 2
    اتفاقا باید این مدیران فاسد رو رسوای عالم کرد تا همه ذات کثیفشون رو بشناسند. دولت بنفش افساد طلب
  • امیر علی ES ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    9 5
    جالبه خودشون به وجود آورنده وضع موجود هستند بعدش تز و نسخه حل مشکلش رو هم میدن برید گم‌شید روغن فکر های رنگ عوض کن آمریکایی
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    14 0
    اقدام درست و در تراز انقلاب اسلامی برکناری و عزل مدیران نادرست، ناتوان یا فاسد از دست گاه های دولتی قابل تقدیر است و به همین دلیل نیز جیغ ذی نفعان آن ها در آمده است.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 23
    فاتحه وزارت کار باید بخوانید مدیر بدون تخصص همانند راننده بدون مهارت ولی تجربه است زیاد خوشحال نباشید
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      0 0
      خروجی وزارت کار در دوران اینها چی بوده . این همه بیکاری و جوانان جویای کار در این سال ها کسی برایشان فاتحه نخواند اما الان که رفقای اصلاحات چی دادند می روند دادتان در آمده
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    12 0
    بعضی وزرا واستانداران فوق العاده ضعیف وبی تحرکند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    16 0
    کار وزیر عالیه ولی بعضی از مسؤلان جدید هم خیلی بی انگیزه وناتوان از ادای وظایف مسؤلیت خود هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 21
    مجلس صد در صد اصولگرای خودتون میخواد استیضاحش بکنه اونوقت شما باز اسم اصلاح طلبها رو میارین؟
  • محمدایوب IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    9 0
    درزمان نکبت بار دوم خرداد وبه قدرت رسیدن استحاله طلبان وامدن شیخ .. نامردها قطاری آدم آوردند وحتی آبدارچی ها را عوض کردند فراش مدارس را عوض کردند اکنون که مردم از آقای رییسی ناراحت هستند. که چرا مدیران میانی که از باند دزدان باقیمانده اند عوض نمیکند آنوقت این ها تیتر میزنند نسل کشی مدیریتی بله باید نسل مدیران دزد را نابود کرد
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 1
    هرچی هست دردی از مردم دوا نمیکنه این جنگ قدرت و عزل و نصب های مرسوم با تعویض دولت‌هاست که تو بوق پ کرنا میکنن اگر اینها پاشون به دادگاه کشیده و محاکمه کشیده بشن اونوقت دستخوش داره
  • عباد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 3
    به خدا بابا انصاف خوب چیزی است وجدان تنها محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد
  • داوود IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    28 0
    احسنت بر وزیر شجاع
  • محمد IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    24 0
    خدا قوت ، وزیر محترم ، چرا مدیران نالایق و بی کفایت روی کار باشند؟ درود بر شما . ما از فساد ناراحت هستیم . پس آفرین بر کسانی که فساد را قلع و قمع می کنند
  • الماس خزر IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    15 0
    وقتی دولت روحانی در سال 92 می خواست مستقر بشه،می گفت آوار برداری از دولت احمدی نژاد، 4 سال که هیچ، 8 سال که هیچ، بلکه 16 سال زمان می بره. یعنی با زبان بی زبانی می گفت ما کاری نمی تونیم بکنیم. اونوقت بعضی ها از این دولت انتظار دارند ظرف 6 ماه، همه اون به اصطلاح آوارها به اضافه ی آوارهای حسن که خودش یک عمر آدم می خواهد، رو یکجا بردارد. می خوام بپرسم روحانی جایی رو سالم گذاشته که نیاز باشه اونجا کسی ورود نکنه.
  • عباس خسروی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    21 0
    ننگ بر کسانی که در ذهن و فکر مردم تشکیک ایجاد می کنند
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      3 0
      مرگ بر منافق
  • محمد IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    31 1
    فقط رضایت خدا... بقیه هر چی گفتن نترسید و ‌با شجاعت با ظلم و فساد مبارزه کنید. آفرین به مدیران شجاع شیر مادر و نان پدر حلالت پهلوون....
  • حمید IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 0
    ای کاش همچین وزیری برای مخابرات هم داشتیم
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 0
    باسلام جناب وزیر لطفاً پیگیر بازنشستگی پیش از موعد معلولین که بصورت اختیاری حق بیمه پرداخت می‌کنند باشید ماهیانه مبلغ نهصد هزار تومان توان کار نداریم و درآمد هم نه
  • سیدهادی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    ممنون و وزیر محترم تمام این خائنین را باید با تیپا بیرون ریخت ۸ سال پیش که اون انگلیسی رئیس جمهور شد بدون هیچ مطالعه و بررسی افراد ستاد انتخاباتی خودش را در شرکت های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی جایگزین کرد و خسارات و دزدی هائی صورت گرفت که اقدام انقلابی برای باز سازی آنها لازم است
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    پاکسازی جدی در تمام امور اجرایی از نان شب واجبتر وموردحمایت مردم می باشد به شرطیه جناحی برخورد نشود بلکه باید یک انقلاب جدی وقاطع در این زمینه اجرا شود تا فیشها نجومی وبرگزاری جشن های بخور بخور برای همیشه تعطیل شود 9534
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    چرا مرگ بر آمریکا بگوییم اول از خودمان شروع کنیم مرگ بر رانت خوار مرگ بر نجومی بگیر مرگ بر مفسد اقتصادی مرگ بر منافق کاسب تحریم مرگ بر منافق
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 1
    -شاید این وزیر بخواهد کاری کند ولی تقریبا عیر ممکنه
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    همه وزرا همچون وزیر کار همه های بجامانده از دولتهای قبل که دست به فساد مالی زده اند را بر کنار کنند مخصوصا وزارت صمت باید با کمک وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات سپاه و بازرسی کل کشور شبانه روز این وزارت خانه و شرکتهای دولتی را رصد کنند و هر آنچه مدیران فاسد را دیدند بدون درنگ بر کنار و به قوه قضائیه معرفی کنند یکی از همین شرکتها که جان ملت را به لب آورده شرکتهای خودرو ساز بخصوص ایران خودرو و سایپا می باشد
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    منظور خاتمی از چالش های دیگر همان بحث موشکی و منطقه ای است ظاهرا اینها را باید خیانت کار بدانیم بدون شک
  • خلیج همیشه فار س IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    اگراینهامدیر بودندکه وضع کشوراین نبود .
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    برای مردم مومن وانقلابی حفظ اسلام وانقلاب از هر چیزی واجبتر است مفسدین که از حاکمیت کنار زده میشوند هرروز به هر بهانهای با اعوان وانصارشان اعتصاب واعتراضی برای کاستی وفسادهایی که خود بپا کردهاند راه میاندازند.باید ضمن احترام بخواسته های بحق از کوتاه امدن در مقابل انها خودداری کرد تاارامش جامعه حفظ شود
  • علی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    2 0
    از نظر من اصلاح طلبان هرکجا که باشند چه در دولت وچه دانشگاه وچه در جاهای دیگر وچه مجلس ثمری جز فساد اخلاقی ندارند انشالله دیو رفته فرشته آمده کشور گلستان می شود
  • علی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    6 0
    انشاالله دیگر زمانی نیاید که اصلاح طلبان در دولت نفوذ داشته باشند و اصلاح طلب برای همیشه بگورستان تاریخ سپرده شوند
  • علی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    2 0
    انشاالله دولت آقای رئیسی دولت امید است
  • محمد IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    حرف اشتباه
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    چقدر ساده لوحانه اس اگر این نمایشها رو باور کنیم..وقتی هیچ مسئولی که دیگر مسئولان تو مناظره ها مفسد معرفی کردند اما نه ان یکی زیر ذره بین عدالت رفت و نه این یکی بازخواست شد که چرا تهمت زدی. رییس محرومانمون رو هم دیدیم که چطور ترس نان رو به دل خودمون و بچه هامون انداخت تا فکرمون به چیزای دیگه مشغول نشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس