رایزنی هیئت حماس با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین

هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست «خلیل الحیه» رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی این جبنش با «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی در بیروت دیدار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست «خلیل الحیه» رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی این جبنش با «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی در بیروت دیدار کرد.

اعضای حماس در دیدار با دبیرکل جهاد اسلامی در مورد آخرین تحولات فلسطین و آوارگان فلسطینی در لبنان گفتگو کرده و بر حمایت کامل خود از اسرا تاکید کرده و رژیم صهیونیستی را از هرگونه تجاوز علیه آنان برحذر داشتند.

هیئت های حماس و جهاد اسلامی همچنین تاکید کردند که ادامه طرح های شهرک سازی و یهودی سازی در کرانه باختری و قدس و ادامه محاصره غزه غیرقابل قبول است و مقاومت فلسطین هرگز در این باره سکوت نمی کند و اجازه تداوم این وضعیت را نمی دهد.

در این نشست از مقاومت و پایداری ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی و عملیات های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری نیز تمجید شد.

رهبران حماس و جهاد اسلامی بار دیگر عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار بازنگری این کشورها در تصمیم خود و همراهی با ملت هایشان در این زمینه شده و تاکید کردند که عادی سازی روابط خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس