رئیس ندامتگان زنان استان تهران: محکومان مالی با محکومیت کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین از زندان زنان تهران آزاد شده‌اند

رئیس ندامتگان زنان تهران گفت: قدم‌های مثبتی توسط خیران و ستاد دیه برای کمک به محکومان مالی برداشته شده است و هم اکنون تمام محکومان مالی با محکومیت کمتر از ۱۰۰ میلیون از زندان زنان تهران آزاد شدند.

به گزارش مشرق، صغری خدادادی، درباره غربالگری زندانیان هنگام ورود به زندان زنان استان تهران اظهار کرد: زندانیان در بدو ورود به زندان غربالگری می‌شوند و پس از پذیرش به بهداری می‌روند و برایشان پرونده سلامت تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازدید دادستان تهران و گروه ۱۰۷ نفره قضایی از زندان زنان تهران

رئیس ندامتگان زنان استان تهران با اشاره به اسکان زندانیان در قرنطینه بیان کرد: هر زندانی که وارد زندان می‌شود پس از غربالگری  مورد مشاوره‌ای خاص روان درمانی قرار می‌گیرد و سپس به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز به قرنطینه می‌رود.

وی ادامه داد: اگر زندانیان جدید دارای بیماری‌هایی مانند کرونا باشند وارد قرنطینه دوم می‌شوند و در صورت نداشتن هیچ بیماری به بندهای مخصوص با توجه به جرم مرتکب شده  می‌روند.

رئیس ندامتگان زنان استان تهران درباره زندانیان با محکومیت مالی بیان کرد: قدم‌های مثبتی توسط خیران و ستاد دیه برای کمک به محکومان مالی برداشته شده است و هم اکنون تمام محکومان مالی با محکومیت کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین از زندان زنان تهران آزاد شده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس