جلسه علنی مجلس

جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه) در حالی آغاز شده که محمدباقر قالیباف در این نشست در حال توضیحاتی درباره مذاکرات وین به نمایندگان است.

به گزارش مشرق، جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه ۸ اسفند) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف  برگزار شد.

ابراهیم رضایی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز (یکشنبه ۸ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه به منظور بررسی روند مذاکرات وین برگزار شد.

وی بیان کرد: محمدباقر قالیباف درباره مذاکرات وین و چالش‌هایی که در روند مذاکرات وجود دارد، توضیحاتی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ما حفظ ساختار هسته‌ای کشور بسیار مهم است و حتما باید در مذاکرات این موضوع مورد توجه مذاکره‌کنندگان کشورمان قرار گیرد.

در این نشست محمدباقر قالیباف توضیحاتی درباره مذاکرات هسته‌ای و گفت‌وگوهای ایران با گروه ۱+۴ به نمایندگان ارائه داد.

قالیباف روز گذشته در جلسه شورایعالی امنیت ملی که به منظور بررسی مذاکرات وین برگزار حضور حضور پیدا کرده بود. 

به نظر می رسد در نشست شورایعالی امنیت ملی آخرین وضعیت مذاکرات وین و پیشنهادات جمهوری اسلامی به طرف مقابل و همچنان پیشنهادات آنان به تهران بررسی شده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    3 0
    ملت محرم است
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    4 1
    تنها چیزی که از سخنان نمایندگان میشه فهمید اینه که قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس دور زده شد(و کسی نمیتونه مثل زمان روحانی تهدید کنه که ما چنین میکنیم و چنان).. البته اگه این رو هوا رفتن قانون اقدام راهبردی بنفع مردم باشه مردم راضی هستد و دعاگوی مسئولین.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    3 1
    همین که میرین توی جلسه غیر علنی و یواشکی صحبت می کنید معلومه آنچنان توفیقی ندارید که بهش افتخار کنید
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 1
      چیزهای محرمانه هم هستا
    • DE ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 0
      حالا شما موقعی که تنهایی و کسی نمیبزنه یا اگه برق رفت به افتخار خودت دست بزن البته اگه تونستی پیداش کنی گوگولی.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ و سه بچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ لغو تمام تحریم‌ها راستی‌آزمایی گردید، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌صورت در همان روز با اقتدار از برجام خارج شویم و بیش از این اقتصاد کشور را شرطی نکنیم. کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    شک نکنید وقتی شفافیت نباشه ، فساد هست . حالا چه فساد اقتصادی چه چه فساد قضایی و چه فساد سیاسی
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    چون اونها برجام را نقض کردن ولی ما طبق مفاد برجام بعدازنقض عمل کردیم،پس ادامه ررجامه هم بعداز پایان نقض خواهدبود وهیچ پیشرفت تاکنونی مثل غنی سازی۶۰که رسیدیم به عقب برنمیگردد
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    حفظ ساختار هسته ای ملی بسیار اهمیت دارد و به هیچ وجه ملت ایران راضی به ذره ای کاهش نیستند و این را بخوبی نشان داده اند . همچنان خواستار پیشرفت در این حوزه هستیم
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    بهترین زمان برای مقایسه و مذاکره جنگ اخیر بین روس و غرب هست .هشت سال بر سرمون بمب و موشک وشیمیایی ریختن صدا از هیچ جای دنیا بلند نشد .الان هم اگر هسته‌ای را محدود کنیم ویا غنی سازی را بدون راستی آزمایی کاهش بدیم خسارت بزرگی میبینیم .حواس همه جمع باشه .
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    هیات حاکمه امروز امریکا همان برده دارانی هستند. که بخاطر برده داری هزاران امریکائی را نیز کشتند. لذا هر گونه قول و ظاهر سازی این مدیران امریکا فقط فریب دادن است. لذا بدون تضمین مطمئن و صد در صدی هیچ قراردادی نباید بسته شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس