کد خبر 1346565
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
بیت کوین و اتریوم با شاخص‌های ارز مجازی وارد وال استریت می‌شوند

کارگزاری‌های ارزهای مجازی می‌گویند: به درخواست اوکراین عمل نکرده و حساب کاربران روسی را مسدود نخواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از CNBC، کارگزاری مبادلات ارزهای مجازی به نام باینانس اعلام کرد: باوجود درخواست اوکراین از محدود کردن حساب کاربران روسی خودداری می‌کند.

سخنگوی این شرکت می‌گوید: چنین اقدامی در تناقض کامل با علت موجودیت ارزهای مجازی است.

بیشتر بخوانید:

ترس انگلیس از جنگ مستقیم با روسیه

وی طی مصاحبه‌ای CNBC گفت: ما قرار نیست به صورت یکجانبه حساب میلیون‌ها کاربر بیگناه را مسدود کنیم.

بیشتر بخوانید:

رفتار نژادپرستانه با دانشجویان هندی و آفریقایی در مرز اوکراین +فیلم

سخنگوی باینانس می‌گوید: ارزهای مجازی برای ایجاد آزادی مالی بیشتر برای مردم در سراسر جهان ایجاد شده‌اند و تصمیم‌گیری درباره مسدود کردن دسترسی افراد به حساب کاربری‌شان با اصل به وجود آمدن ارزهای مجازی در تناقض است.

بیشتر بخوانید:

چرا غرب و غربگرایان درباره بحران اوکراین محکوم هستند؟

نماینده این پلتفرم مبادلاتی البته می‌گوید اقداماتی را علیه کسانی که به صورت مستقیم مورد تحریم قرار گرفته‌اند انجام خواهد داد.

میخایلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر اوکراین روز یکشنبه طی بیانیه‌ای از کارگزاری‌های بزرگ ارزهای مجازی خواست تا حساب کاربری سیاست‌مداران روسی و بلاروسی را مسدود کرده و حساب کاربری متعلق به شهروندان عادی روسی را مختل کند.

جسی‌پاول رئیس یک کارگزار ارزهای مجازی به نام کراکن نیز در توئیتر نوشت: این شرکت نمی‌خواهد بدون دستور قضایی حساب کاربران روس را مسدود کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    "...وی طی مصاحبه‌ای CNBC گفت: ما قرار نیست به صورت یکجانبه حساب میلیون‌ها کاربر بیگناه را مسدود کنیم. سخنگوی باینانس می‌گوید: ارزهای مجازی برای ایجاد آزادی مالی بیشتر برای مردم در سراسر جهان ایجاد شده‌اند و تصمیم‌گیری درباره مسدود کردن دسترسی افراد به حساب کاربری‌شان با اصل به وجود آمدن ارزهای مجازی در تناقض است..." واقعا عجب دنیایی هست .همه اش اقدامات گزینشی و دلبخواهی با ظاهری رویایی مردمی و آزادی و... یعنی کشورهایی مثل ایران باگناه هستند که امکان ایجاد حساب کاربری در اکثر سایت های معتبر رمزارز از جمله سایت خود شما را ندارد. بقول خبرنگار سی بی اس آنجا چون اروپایی و مدرنتر هست ایجا مهم نیست حقشونه. بعد به ما میگن ورزش را سیاسی نکنید و یا نژادپرست نباشید اما برای خودشون اشکال نداره میشه نماد آزادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس