کد خبر 1348873
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
واکنش غیرمنتظره رونالدو پیش از دربی منچستر

سفر غیرمنتظره کریستیانو رونالدو به پرتغال باعث تعجب کادر فنی و بازیکنان یونایتد شده است.

به گزارش مشرق، به نظر می رسید کریستیانو رونالدو در دربی حساس مقابل منچسترسیتی در خط حمله تیمش قرار گیرد، اما پیش از مسابقه اخباری در مورد مصدومیت این ستاره پرتغالی منتشر شده و نام او حتی در لیست ۱۸ نفره شیاطین سرخ نیز قرار نگرفت. جمعه شب برخی منابع مدعی شدند کریستیانو رونالدو بر خلاف همیشه خودش در مسیر بازگشت به خانه رانندگی نکرده تا شایعاتی در مورد او قوت بگیرد و در نهایت مصدومیت اجازه نداد او در دیدار با سیتی در ترکیب حاضر شود.

واکنش غیرمنتظره رونالدو پیش از دربی منچستر

ادینسون کاوانی نیز دیگر غایب مهم یونایتد در این دیدار بود تا رالف رانگنیک در بخش هجومی شرایط دشوار را تجربه کند. سرمربی آلمانی مدعی شد کاوانی سه روز خوب تمرین کرده بود، اما در نهایت احساس خوبی برای بازی کردن نداشته است.

اما نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد رونالدو مانند اوایل فصل جاری دوباره دچار مصدومیت از ناحیه لگن شده و به این علت شرایط بازی کردن مقابل منچسترسیتی را نداشته است. اما این ستاره ۳۷ ساله علیرغم این شرایط روز مسابقه با هواپیمای شخصی خود به پرتغال سفر کرده و ترجیح داد چند روزی را در سرزمین مادری خود سپری کند.

این سفر غیرمنتظره در این مقطع با توجه به اهمیت دربی منچستر برای سرنوشت شیاطین سرخ در این فصل، باعث تعجب حاضران در رختکن یونایتد شده است. البته بازیکنان مصدوم ملزم به حضور در اردوی تیم پیش از مسابقات نیستند، اما به نظر می رسد که هم تیمی های رونالدو احساس می کردند حضور او در ورزشگاه می توانست برای افزایش روحیه تیم مفید باشد و از ستاره پرتغالی بعید بود در این مقطع تیمش را تنها بگذارد. البته شاید دلخوری از شرایط یونایتد و انتقادات رالف رانگنیک در هفته های گذشته عامل این تصمیم رونالدو پیش از دربی منچستر بوده است.

واکنش غیرمنتظره رونالدو پیش از دربی منچستر

بازی بعدی شیاطین سرخ هفته آینده و در استادیوم اولدترافورد مقابل تاتنهام برگزار می شود و ممکن است رونالدو به علت هوای گرم پرتغال، درمان در خانه را برای مصدومیت خود انتخاب کرده باشد. شکست سنگین مقابل سیتی باعث سقوط یونایتد به رتبه پنجم جدول شد و برتری تاتنهام در بازی های عقب افتاده می تواند شرایط را برای این تیم بدتر سازد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    درکش میکنم من هم چندین بار در چنین موقعیت هایی قرار گرفتم ، ی بار با تیم آلمالی قطور مسابقه داشتیم ، اون روز صبح لعنتی من از خواب بیدار شدم و بعد خوردن صبحانه رفتم تو حیاط چند تا کاشته بزنم یهو پام پیچ خورد و ی دردی گرفت ، با پای مصدوم تا دم در مینبوس رفتم ولی دردم زیاد شد و من مجبور شدم به خونه همان محل زندگی خود برگردم و ...‌ کریس درکت میکنم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس