آمریکا نمایه

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رژیم حاکم برآمریکا نه اینکه رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است و رؤسای مجلس در این کشور بر اساس کارتل‌های نفتی و به طور کل کارتل‌های اقتصادی بر سر کار می‌آیند.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد رژیم حاکم بر آمریکا گفت: رژیم حاکم بر آمریکا نه یک رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است که راه و هلدینگ‌های اقتصادی و کارتل‌های نفتی در بر سر کار آمدن رؤسای جمهور در این کشور نقش اساسی دارند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: آمریکا با بایدن در حال رفتن به سمت جهنم است+فیلم

وی افزود:‌ هلدینگ‌های اقتصادی و کارتل‌های نفتی رئیس‌جمهور و نظامات سیاسی آمریکا را تعیین می‌کنند و به همین خاطر رؤسای جمهور در آمریکا وام‌دار این کارتل‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی هستند و تصمیمات آنها را اجرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وقتی کارشناسان بی‌بی‌سی به افول آمریکا اعتراف می‌کنند +فیلم

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ طبیعی است در چنین کشوری هیچگاه مردم در تصمیم‌گیری‌های مقامات جایگاهی ندارند و در واقع حاکمان حاصل منافع پول‌های اقتصادی در این کشور هستند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: طبیعی است که تولیدکنندگان تسلیحات در آمریکا همواره به دنبال ایجاد ناامنی و بحران در مناطق مختلف دنیا هستند و این کار از کانال سیاست‌مداران این کشور که مجری تصمیمات این قشر هستند انجام می‌شود.

وی در پایان گفت:‌ واضح و روشن است که چنین رژیمی هیچگاه نمی‌تواند به فکر بشریت باشد و اظهارنظرهای آنها در خصوص حقوق بشر تنها در حد یک ادعا و آن هم در مسیر اهداف سیاسی و اقتصادی‌شان است و اگر اتفاقی مغایر با خواسته آنها بیفتد به آن انگ ضد حقوق بشری می‌زنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    سهام بانك مركزى امريكا واجازه جاپ اسكناس متعلق به كارتل هاى اقصادى است ونه دولت امريكا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس