استقلال زمان پرویز مظلومی ۹ امتیاز جلو بود اما جام نگرفت/ باید قبول کنیم این استقلال شایسته قهرمانی است/ دربی سرنوشت لیگ را تعیین نمی کند

آندرانیک تیموریان در خصوص عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: او در استقلال به یک بلوغ فکری خوب رسیده است.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

اوایل لیگ تیم‌ها شرایط متزلزلی داشتند اما حالا استقلال شرایطش بهتر از سایر تیم‌هاست آنها در نیم فصل یارگیری بسیار خوبی انجام دادند و امیدوارم تا بازی آخر در کورس قهرمانی باقی بمانند. باید قبول کنیم که استقلال شایسته قهرمانی است.

۶ امتیاز اختلاف تضمینی برای قهرمانی نیست یادم می‌آید زمان پرویز مظلومی ما با اختلاف ۹ امتیاز در صدر بودیم و این تجربه را داشتیم که قهرمان شویم اما در پایان دیدید که در یک فعل و انفعال این عنوان را از دست دادیم ما حتی آن سال می‌توانستیم دو جام کسب کنیم  پایان لیگ اتفاقات زیادی می‌افتد فوتبال فراز و نشیب دارد

فرهاد مجیدی در استقلال به یک بلوغ فکری خوب رسیده است امیدوارم بتواند این روند خوبش را تا پایان فصل ادامه دهد. ما هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم استرس تیم‌ها بیشتر می‌شود و تیمی موفق است که بتواند حاشیه اطراف تیم را از بین ببرد. مجیدی امسال نشان داده به دنبال قهرمانی با استقلال است.

دربی مانند سال‌های گذشته است و یک بازی است که باید برگزار شود امیدوارم که استقلال در این بازی به برتری برسد. نتیجه دربی قهرمان را مشخص نمی‌کند و صحبت در این باره فقط حساسیت و استرس را بین بازیکنان بالا می‌برد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • َA--R IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    چائیدی . بپا تب نکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس