کد خبر 1350003
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
احتمال رونمایی از خرید جدید استقلال مقابل صنعت نفت

تیم فوتبال استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و دوم این مسابقات میزبان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش مشرق، به نظر می رسد برای فرهاد مجیدی چاره‌ای جز استفاده زود هنگام از خرید خارجی‌اش نمانده و سرمربی آبی پوشان ناگزیر است این مدافع تنومند را پس از یکی دو جلسه تمرینی در ترکیب اولیه تیمش قرار دهد.

پس از جدایی یزدانی، مرادمند و آقاسی آبی پوشان با بحران کمبود مدافع میانی مواجه شدند و به ناچار بار دیگر روزبه چشمی را به قلب بازگردانند. بازگشت عارف غلامی هم بسیار به موقع بود تا این بازیکن بتواند قدری از دغدغه‌های مجیدی در این پست بکاهد. آبی پوشان که برای برطرف کردن این خلاء با سرعت یک مدافع آزاد و خارجی را به خدمت گرفتند، حالا ناچار به استفاده زود هنگام از این بازیکن بعد از تنها یکی دو جلسه تمرینی می باشند.

بیشتر بخوانید:

محرومیت نابهنگام روزبه چشمی و مصدومیت محمد دانشگر دست‌های بسته مجیدی را مقابل صنعت نفت بسته‌تر از قبل کرد تا وی چاره‌ای جز پذیرفتن این ریسک بالا نداشته باشد. در صورتی که دانشگر شرایط بازی مقابل صنعت نفت را داشته باشد آبی‌ها دفاع ۳ نفره خود را غلامی، دانشگر و سیلوا تشکیل می دهند و در صورتی که دانشگر به این بازی نرسد، مجیدی دفاع خطی تیمش را زوج سیلوا-غلامی در قلب دفاعی آرایش می کند.

استقلال و صنعت نفت در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر روز جمعه ۲۰ اسفند و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس