سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمانشهر برگزار شد

سومین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار و اعضای شورای شهر، شهرداران سابق و تعدادی از کارکنان شهرداری شهر سلمانشهر به ریاست قاضی شهرام شیخ عباسی در دادگستری شهرستان عباس آباد برگزار شد.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری استان مازنداران در خصوص پرونده اعضای شورای شهر سلمانشهر، گفت: این پرونده در شهریور ماه ۱۳۹۹ در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد طرح شکایت شد که با ورود دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده در مسیر قانونی خود قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: اتهاماتی همچون سوء استفاده از موقعیت شغلی به بهانه تسریع در صدور پروانه، ایجاد منفعت غیر قانونی، اعمال نفوذ درپرونده‌های شهرداری، واسطه گری و پولشویی، اختلاس، پرداخت رشوه، مشارکت در انتقال مال غیر است.

وی درادامه اظهار کرد: این پرونده دارای ۶۹ متهم بوده که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفر خواست اتهامات متهمان در پرونده را اعلام و هر یک از متهمین در خصوص اتهامات وارده از خود دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: در راستای دستور قاطع رئیس دستگاه قضا در مبارزه با مفسدان اقتصادی و جلوگیری از تضییع حقوق و اموال بیت المال دستگاه قضایی استان هیچ گونه مماشاتی با مفسدان اقتصادی نداشته و نخواهد داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس