رسیدگی به اتهامات فساد مالی اعضای شورای ۵ روستای دماوند/ ۲ عضو شورای یک روستا بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب دماوند از رسیدگی به اتهامات فساد مالی اعضای شورای ۵ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ تن از اعضای شورای یک روستا بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، محمدتقی تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند اظهار کرد: همکاری در مبارزه با فساد از وظایف آحاد مردم شریف شهرستان دماوند است تا بتوانیم جامعه‌ای عاری از هرگونه بی‌عدالتی و اجحاف حقوق مردم داشته باشیم.

وی افزود: در همین راستا، پیرو رصد اطلاعاتی ضابطان قضایی، دو تن از اعضای شورای اسلامی یکی از روستاهای بخش مرکزی دماوند که اقدام به دریافت رشوه در قبال چشم پوشی از وظایف قانونی یا ارائه خدمات غیرقانونی داشتند، بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: پیرو این موضوع، دفتر شورای اسلامی مربوطه جهت بررسی اسناد مالی پلمب شده بود که پس از انجام مراحل بررسی، فک پلمب صورت گرفت.

تقی‌زاده تصریح کرد: در خصوص اعضای شورای اسلامی ۵ روستای دیگر شهرستان دماوند، پرونده قضایی تشکیل و موضوع اتهامات آنها در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: همچنین در ماه گذشته، یک عضو شورا و دهیار سابق یکی از روستاهای دماوند به اتهام دریافت رشوه، اختلاس و حیف و میل بیت‌المال و بازداشت شدند که پرونده رسیدگی به اتهامات آنها تکمیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تاکید کرد: از آحاد مردم شریف شهرستان درخواست داریم که چنانچه هر یک از کارکنان ادارات یا شوراها برای انجام وظایف قانونی خود تقاضای وجه کردند، بلافاصله مراتب را جهت رسیدگی به اتهامات به اینجانب گزارش نمایند تا جامعه‌ای پاک دست، سالم، وظیفه‌شناس و خدمت‌گزار داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس