نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی به عملیات موشکی سپاه پاسداران واکنش نشان داد و توافق هسته‌ای با ایران را «بیهوده» خواند.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتشار یک پیام ویدئویی به زبان انگلیسی و عبری بار دیگر علیه توافق هسته‌ای با ایران فضاسازی کرد و مدعی شد که قدرت‌های جهان به امضای یک «توافق هسته‌ای» که به ایران زرادخانه هسته‌ای می‌دهد نزدیک شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اعتراف نتانیاهو به دستاوردهای مذاکراتی ایران با استناد به سخنان مذاکره‌کننده روس

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، نتانیاهو رهبر حزب اپوزیسیون لیکود در فلسطین اشغالی در پیام ویدئویی قدرت‌های جهان را به دلیل «ادامه مذاکرات هسته‌ای با ایران علی‌رغم آنکه جمهوری اسلامی ایران موشک‌هایی به سمت کنسولگری آمریکا در کردستان عراق شلیک کرده»، به باد انتقاد شدید گرفت.

وی در این پیام که عصر روز یکشنبه به دو زبان انگلیسی و عبری برای شهروندان آمریکایی و صهیونیست منتشر شده بود، ادامه مذاکرات وین با تهران را «بیهوده» خواند و گفت: «شتاب ناامیدکننده برای امضای این توافق هسته‌ای ناقص با ایران نه تنها بیهوده است بلکه کاملاً خطرناک است. هر خانواده آمریکایی باید این ویدئو را تماشا کند».

وی سپس درباره حملات موشکی بامداد روز گذشته (یکشنبه) ایران به دو مرکز موساد در اربیل عراق مدعی شد: «دیروز، ایران موشک‌هایی را در حومه کنسولگری آمریکا در عراق شلیک کرد و ایالات متحده به همراه دیگر قدرت‌های جهان به سوی امضای یک توافق هسته‌ای که به آیت‌الله‌ها زرادخانه هسته‌ای می‌دهد، پیش می‌روند».

نتانیاهو: شتاب ناامیدکننده برای امضای توافق با ایران نه تنها بیهوده است بلکه کاملاً خطرناک است.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که در زمان نخست‌وزیری خود تلاش‌های زیادی برای تشکیل ائتلاف علیه جمهوری اسلامی ایران کرد، بار دیگر در خصوص آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده ایران در پی حصول به توافق هسته‌ای ادعا کرد: « تحریم‌ها کاهش می‌یابد و صدها میلیارد دلار به آن‌ها داده می‌شود تا به اقدامات تروریستی خود که دیروز و هر روز در سراسر خاورمیانه و جهان به راه انداخته و می‌اندازند، ادامه دهند».

دانلود

نتانیاهو با انتقاد از توافق با ایران گفت: «این توافق حتی بدتر از توافق قبلی است زیرا ظرف سه سال طبق این توافق، ایران یک کشور در آستانه تسلیحاتی شدن می‌شود. اورانیوم کافی برای ایجاد ده‌ها و ده‌ها بمب هسته‌ای دارد و موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای خواهد داشت تا این بمب‌ها را به هر مکانی در ایالات متحده منتقل کند».

مذاکرات در وین برای و لغو یکجانبه تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و احیای برجام طی ماه‌های اخیر ادامه داشت اما در پی تحولات اخیر و بحران اوکراین وقفه‌ای در مذاکرات به وجود آمده است که البته دیپلمات‌ها می‌گویند این وقفه به معنای توقف در مذاکرات نیست و اتحادیه اروپا نیز روز جمعه هفته گذشته گفت که مذاکرات «به واسطه عوامل خارجی» به حالت تعلیق درآمده است.

روز گذشته (یکشنبه) سپاه در اطلاعیه‌ای با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

در این بیانیه تأکید شده بود:« در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت».

نتانیاهو در نسخه عبری این نوار ویدئویی به شدت از «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی انتقاد کرد و «دولت تسلیم بنت، لاپید و گانتز» را متهم کرد که «به جای بیرون رفتن و مبارزه با این موضوع، در هر صحنه، در هر انجمن سکوت کرده و هیچ کاری انجام نمی‌دهد».

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی همچنین در بخش پایانی پیام ویدئویی خود گفت هر زمان که به قدرت بازگردد علیه آن فعالیت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    37 0
    چه استرسی داره...
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      9 0
      نتاین یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابو.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    12 0
    صحبت کردن و استایلش شبیه کوین اسپیسی تو خانه پوشالی بود! قشنگ انگار داشت اداشو در میاورد
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    30 0
    نتانیابو غلط اضافی کرد این مرکز جاسوسی که منهدم شد در دوران همین سگ تاسیس شده الان زورش داره پاره پارست
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    24 2
    اگر سپاه مقتدر, فقط انبار های پوشک غربی عبری سعودی را بزند کافی است, زیرا هر سه در ادرار خود غوطه ور و غرق خواهند شد و بیچاره اصلاح طلبان که پوشک خود را به این سه گره زده اند!
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    3 12
    ...‌‌‌‌‌‌‌ هم همینو میخواد توافقی صورت نگیرد دقیقا موقع توافق حمله به کوردستان دارد
  • ش. AE ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    21 0
    یکی نیست این رو به درک واصل کنه
  • پری مجرد 45 ساله IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    17 1
    دفعه بعد شیخ بنفش و نوچه هایش را به موشک می بندیم و به سمت تل آویو و حیفا شلیک می کنیم
    • DE ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      20 0
      دوست من میگفت خوب ایران موشک میزنه بغل گوش سر کپسولگری امریکا‌در اربیل جاسوس خانه موساد را میترکونه‌چرا یه موشک به سران فتنه و این حجاریان اولاغ نمیزنن دوست دیگری گفت بوقتش تمام غربگداها را با امشی و پیف پاف میزنند حیف موشک.
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    12 0
    حرف زیاد نزن
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    10 0
    گورتو گم کردی
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    4 2
    چرا رعیس جمهور اکراین نمی دونه موش روسیه می تونه تمام خاک فرانه در عرض دو ساعت نابود کند و ناتو هم به این خاطر 100 درصد نمی اید وقتی یک رعیس جمهور بازیگر فیلم بوده قبلا می رسیم به این ی درکی و زانسکی مقصر.... روسیه حق داره چون ارتش ناتو می خواسته پایگاه نزدیک موسکو بزنه حق داره اگر قبلا ترکیه هم جزع اتو نبود و می خواست ه ناتو بره با تهدید و خشم روسیه بود اما اکرراین زمانی می خواهد بره به ناتو که ارتش روسیه پیش تاز ارتش هاست چون جنگ امروزی فقط پدافند و موشک که روسیه جلوتر..و چرا رعیس جمهور اراین نمی دونه ناتو الن خودش مثل گرو گان روسیه هستند و پدافند ی که موشک اسکنر شناسایی کند ندارند ....
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    11 0
    مشخص شد که چرا رسانه های غربی هدف موشکهای ایران را کنسولگری آمریکا روایت می کنند.
  • فانی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    10 0
    نتانیاهو از غصه دق کن و برو پیش گرگ دمایر و دوستت میمون پرز این جلادان در جهنم منتظرت هستند.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    8 2
    توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، توافق نکردن شرف دارد بر یک چنین توافق کردنی.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    8 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • ایران مقتدر iran DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    8 0
    کاملا" واضح و آشکار نتانیاهو و صهیونیست های حرامی ، موش های کثیف صهیون به وحشت افتادن ! حرامیان اشغال با بزرگتر از خودتون باید با ادب و احترام صحبت کنید باید بفهنید اینجا خاورمیانه است منطقه ما و قلمرو. ما ایرانیان بوده هست خواهد بود و شما صهیونیست میهمان ناخوانده در منطقه ما که باید بروید به سرزمین های خودتون در کشورهای غربی .. همانجا شرارت کنید و مانند موش زندگی کنید همان آدولف هیتلر خوب شما موش های کثیف رو شناخته بود دمش گرم بخدا .. روحش شاد باد .. جانم فدای ایران بزرگ و مقتدر،، شیر خاورمیانه است ایران زمین
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    10 0
    اسرائیل هرگز یک کشور نبوده نیست و نخواهد بود ، اسرائیل قلعه، پادگان جنگی استعمار در منطقه ما است شاید برخی کشور ملت های کوچک و تازه تاسیس منطقه عاشق استعمار شدن باشند، ولی ملت ایران چنین اجازه ای به استعمار و صهیونیست ها نخواهد داد ، جوعودهای اشغالگر باید منطقه ما را ترک کنند یا با پای خویش خواهند رفت یا بصورت جسد و شکلات پیچ . .. حق انتخاب به‌ شما دادیم یعنی ما انسان های دموکراتی هستیم .. جانم ایران مقتدر شیر خاورمیانه
  • SE ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    13 0
    چون سگ کثیف فهمیده تو سفارت امریکا لانه کردن هم برایش امنیت نمیاره
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    خوک حروم زاده
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    6 0
    فعلا وق وق. به موقع جوابتو میدم
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    2 0
    امیدوارم بخش فرهنگی سپاه تصاویر مربوط به حمله سپاه، به همراه علت حمله را به زبان انگلیسی نشر داده باشد تا افکار عمومی جهان در تله رسانه های صهیون نیفتند
  • DE ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 0
    بدبخت بیچاره جنایتکار هی وربزن.برو جمع کن ! می بینیم نفس ات بالا نمیاد دق کن بمیر!
  • DE ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 0
    قیافه این یه تن یابو موقعی دیدنیه که وقتی داره در مورد ایران واق واق میکنه جلوی میکروفون یه نفر پشت سرش یه بادبادک بترکونه خخخخ یتنیابوی خبیث میشه مثل سفیر انگلیس رنگ پریده شلوار خیس
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 0
    قُل موتوا بِغَيظِكُم( آل عمران : 119): بگو از این خشم خود بمیرید!
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    با این اراجیفی که برای ترسوندن آمریکایی ها بکار میبره صددرصد شک نکنید همچین آدم کثیف و شارلاتانی حاضر میشه کشتی ها شو خودش بزنه تا بتونه ایران هراسی کنه.
  • حمید ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    نتان یابو.خخخخخخخخ
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    هنوز هم ترجیح می دهیم کارتون گوریل انگوری نگاه کنیم تا به جفنگیات این بدبخت فلک زده.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    الان که کاره ای نیستی مردک، آنزمان هم که بر سر کار بودی با استاکس نت فکر میکردی تمام درها رو رو ب ایران بستی، حالا تحویل بگیر توی گرفتن جاسوس هات و حمله سایبری اگر ازت جلوتر نباشیم عقب تر نیستیم در صورتیکه در آنزمان اطلاعات چندانی نداشتیم. حالا می‌ترسی چند سال دیگه جلو بیفتیم و حال تو یکی را جا بیاریم.
  • DE ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    یهتنیابو ازنبار یادش رفت ماژیک و کاغد برداره روش نقاشی کنه و هی آب بریزه تو لیوان بخوره ....واقها عجب احمق کودنیه بیشعور معلوم نیست چه آدم درپیتز تر از خودش کتاب فیلم این یابو را مینویسه خیلی ضایعاته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس