.

نخست‌وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار باقی‌ماندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی آمریکا شدند.

به گزارش مشرق، انتشار اخبار تأییدنشده‌ای مبنی بر احتمال تصمیم آمریکا برای حذف کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان‌های تروریستی این کشور، رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم کودک‌کش اسرائیل امروز (جمعه) در راستای عجز و لابه‌های خود درخصوص ایران، از دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن» خواستند که نام سپاه را از لیست سازمان‌های تروریستی خود حذف نکند.

بنت و لاپید در بیانیه‌ای مشترک ادعا کردند: «سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است که هزاران نفر از جمله آمریکایی‌ها را به قتل رسانده است. برای ما سخت است باور کنیم که ایالات متحده تعریف خود را به عنوان یک سازمان تروریستی حذف کند».

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، در این بیانیه ضد ایرانی ادعا شده است: «سپاه پاسداران ایران، حزب‌الله لبنان است، جهاد اسلامی در غزه است، حوثی‌ها در یمن است، آنها شبه‌نظامیان در عراق هستند».

بنت و لاپید در ادامه ادعاهای تکراری و نخ‌نما شده مدعی شدند: «سپاه پاسداران در پس حملات به غیرنظامیان و سربازان آمریکایی در سراسر خاورمیانه، از جمله در سال گذشته، قرار دارد. آنها کسانی هستند که پشت برنامه‌های ترور مقامات ارشد دولت آمریکا هستند».

مقام‌های رژیم جعلی صهیونیستی ادعا کردند: «تلاش برای از بین‌بردن تعریف سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی، توهین به قربانیان و محو یک واقعیت مستند است که دارای شواهد بی چون و چرایی است. برای ما سخت است باور کنیم که تعریف سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی در ازای وعده آسیب نرساندن به آمریکایی‌ها لغو شود».

بنت و لاپید در پایان افزودند: «جنگ با تروریسم ماموریت تمام جهان است. ما معتقدیم که آمریکا نزدیک‌ترین متحدان خود را در ازای وعده‌های توخالی تروریست‌ها رها نخواهد کرد».

پیش از این، پایگاه خبری «میدل ایست‌ای» در گزارشی به موضوع وقفه در مذاکرات هسته‌ای ایران پرداخته و نوشته بود: «آمریکا از برداشتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان‌های تروریستی خارجی آمریکا خودداری می‌کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    28 0
    گفته اند آن قدیما یه جنایتکار داشت داخل مسجد جنایت میکرد، فردی وارد شد با دیدن آن حالت به جنایتکار گفت تف بر تو، جانی برگشت گفت شرم نمی کنی در داخل مسجد تف میکنی، حالا شده وضعیت صهمونیست های نجس....
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      12 0
      احسنت ، خیلی باحال بود!!
    • علی مشهدی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      0 0
      و اعدو لهم مااستطعتم من قوه …… در مقابل دشمنان قوی و مجهز به امکانات روز باشید... قران کریم
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    16 0
    موش های کثیف صهیون !
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      7 0
      روحش شاد باشد هیتلر رهبر آلمان نازی .. عجب انسان دانا و عاقلی بوده تو عصر و زمانه خودش ... هشتاد سال پیش فهمید .. چیزی رو که ما شاید چند سال باشد درباره این جوهودها فهمیدیم ..
    • DE ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      0 0
      داداش اولا هیتلر آلمانی نبود و اتریشی بود ثانیا بزرگترین و معروفترین مشاور هیتلر خود یه یهودی صهیونیست بود ثالثا تمام دستگیری و تعقیب یهودیها توسط خود صهیونیستها بود تا بتوانند ملت یهود که ۴۵۰۰ سال سرگردان بودند را در جایی جمع کنند و بالاخره صاحب یک کشور قصبی و دزدی شوند.چرا در جنگ جهانی دوم‌ هرچه یهودی کشته شدند یا پیر پاتال ها و بیماران و افراد معمولی یهودی بودند یا مخالفین غصب سرزمین فلسطینی ها یعنی یهودیهایی که مقاومت میکردند و به فلسطین نمیرفتند چرا دانشمندان و متفکرین و افراد موثر آنها کشته نشدند. بخاطر همینه که تحقیق در مورد هلوکاست ممنوعه و جریمه و زندان داره . خطر صهیونیستها تا آخرین روزی که بشر روی کره زمین است از بین نمیرود زیرا اولا اونها دنبال اموال میلیاردی هستند و ملت ها را غارت میکنند ثانیا دنبال سرزمین .‌و چون لعنت شده هستند این سرگردانی ۴۵۰۰ ساله در آینده نیز بدتر خواهد شد. ایده داشتن کشور و صدها تئوری تشکیل کشور را ظرف مدت ۴۵۰۰ سال بارها مرور کرده اند و کتابهای فراوانی در مورد تشکیل کشور نوشته اند‌تا بتوانند در فرصت مناسب آنرا عملی کنند که در جنگ جهانی دوم کردند. اینها فساد در عرض و ارز میکنند.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    7 0
    جالبه این دوتا حرومزاده هردوشون هم خودشون هم کشورشون سردمدار تروریست‌های جهانن!!!
  • رضا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    7 0
    بهترين راه مقابله با اسرائيل اينه كه مقامات مون به رجز خونى خود ادامه بدن ، اينقدر تهديد شون كنيم تا جون شون درآد !
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    5 0
    لامصب اگه شما ضد تروریست هستین تروریست بودنم آرزوست.ای خدا کنه اوضاع دنیا ازینم قاراشمیش تر بشه تو اون گیر و دار اسراییل و بزنن مث مگسه بچسبه به دیوار دنیا
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    10 0
    انگار دارم با چشمم میبینم اون روز رو که اسرائیلی ها مثل گوسفند کشته شده اند.ان شاالله تا قبل از ظهور ریشه این استفراغیل کنده بشه برای امام زمان کار راحت تر بشه.
  • DE ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 0
    نخست‌ به زیر و رذیل خارجه رژیم آپارتاید صهیونیستی خواستار باقی‌ماندن نام مبارک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های ضد تروریستی و ضد جنایت رژیم منحوس و قرون وسطایی آمریکا شدند. در حقیقت رژیم سفاک غارتگر و تروریست پرور داعش پرور امپریالیسم امریکا و رژیم کوک کش غاصب و‌جنایتکار منحوس آپارتاید ، افرادی که حاضر به سواری دادن نیستند و ضد استبداد و استعمار و استکبار و استحمار و استبثار میجنگند را تروریست مینامند.
  • علی آقائیان یسار IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    5 0
    ای کسانی که عقل و منطق سالم دارید دقت کنید اسرائیل به آمریکا چه میگوید. اسرائیل میگوید سپاه پاسداران یک تروریسم هست که خیلی از آمریکایی ها و خودی هایشان راکشته، این شیطان مجسم سپاه را آدم کش میداند و میترسد آمریکا سپاه را از رده تروریستی خارج کند. من از عقل ومنطق دارها سوال دارم. حاضر هستید آمریکا مردان ایران را مثل شهید سلیمانی ها را بکشد و حاضر هستید این دشمنان شبانه روز درفکر نابودی ایران هستند و مثل فخری زاده هارا بکشند. حاضر هستین ازآن سوی دنیا بیایند در هسته ای ما مشگل ایجاد کنند. سالهاست دانشمندان مارا کشتند و اگر راه را هموار ببینند قطعأ بزرگترین جنایت هارا انجام میدهند . حاضر هستید همه ی این اتفاقات را این مجوس های سرتاپا عقده ای مدام انجام بدهند و سپاه پاسداران کشورمان دست به چانه تماشا کند تا بهش نگویند تروریست. عزیزان ازقدیم گفتند جلوی قلدری ها ایستادگی نکنی ، آن بشدت ازقبل تر قلدری میکند. بخوابی آنها بیدارند. نزنی آنها خواهند زد. به هزاران دلیل موجه سربازان کشورمان باید آن حیوانات کثیف را درهم بکوبند. سالهاست تاریخ فریاد میزند از کارهای تروریستی آنها، بخدا همه ی دنیا هم میدانند جنایتکار درجه یک نخستین کسان اسرائیل و آمریکاست. منتهی برخی میترسند فریاد بزنند بگویند. برخی ها هم سرشان درآخور همین حیوانات بند است. حرف اول وآخر سپاه پاسداران ما همین هست کوچکترین حرکت پستی بکنند جوابی دندان شکن خواهند گرفت . تروریست به معنای واقعی کلمه قطعأ و قطعأ خود همین شیاطین اسرائیل و آمریکاست . زره ای شک نکنید. باتمام وجودمان وبه صدها دلیل میگوئیم مرگ وننگ براسرائیل وآمریکا وجهان غرب که توله های همین ها هستند.
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      3 0
      سپاه پاسداران ستون ایران زمین ، سپاه حافظ جان و مال و ناموس ما ایرانیان در سر تا سر ایران و منطقه است .. سپاه حافظ منافع ملی ایران بخاطر همین نوک مله دشمنان ایران عزیز قرار گرفته .. سپاه میهنم رو عشق است ، جانم فدای ایران
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    خخخخخخ بسی خندیدیم
  • نصر IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    6 0
    واقعا چقدر پر رو و خود خواه هستن که علا رغم اینکه خودشان مادر تروریست ها هستند ،سپاه پاسداران را که با تروریست های مبارزه جدی دارد ترو ریست مینامند.
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    کاش سپاه میزد این اسرائیل رو نابود میکرد میگن ما شروع کننده جنگ نیستیم.اونا با ترور کردن دانشمندان مون جنگ را شروع کردند شما کی میخواهید پاسخ بدین
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    آینده سختی در انتطارتون هست، سلاحهای جدید خیلی وقته بدست گروههای مقاومت اسلامی رسیده، دبگه زمان براتون تمومه.
  • عدی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    خدا را شکر همه جا سایه ترس از سپاه پاسداران لشکر مخلص خدا شما را می کشد!!!!ا این تحقق آیه قرآن کلام خداست
  • روح اله IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل وآمریکا.سلام ودرودبرسپاه وسپاهیان که اگرسپاه نبودایران راهزاربار مورد تجاوز قرارمی دادند این شیاطین پست فطرت.سلام ودرودبرشهدای عزیز
  • lolo RU ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    مشگل اصلی اینجاست که هر کس با سلیقه خودش تروریسم رو معنی میکته!!!اصولا هر چیزی که با اهداف وخواسته امریکا و متحدانش مغایرت داشته باشد انگ تروریسم به نامش می زنند...برای مبارزه با این مشکل اول باید یک تعریف واحد وجهانی داشت.....واقعا مزحک هست که امریکا و متحدانش بزرگ ترین عوامل انارشیستی در جهانی اند و ادعای واهی سر میدهند
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    بابا ما رو کشتی دیگه واقعاً نمی تونیم در جهان سر بلند کنیم نکبت
  • باباعلی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    سپاه چه درلیست سیاه ارباب شما باشه وچه نباشه فرقی نمیکنه و جون شما را به ستوه میاره و تا آواره هم نشوید رهاتون نمیکنه!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخ
  • DE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    قوم یهود را‌خداوند هزاران پیامبر برایشان فرستاد تا آدم شوند و تذکیه نفس کنند و کتاب خدا را بیاموزند تا لیاقت رهبری کره زمین را بدست گیرند .ولی آنها فقط دنبال گوساله های سامری و دزدی و غارت و جمع مال حرام و فساد روی زمین و الان چند قرن است بزرگترین مافیای اسلحه مواد مخدر فیلم های مستهجن خرید و فروش اعضای بدن انسانها و بزرگترین منبع فساد و جنگ و خونریزی روی کره زمین هستند . و چون همین کارها را هم در زمان حضرت موسی ع انجام دادند خداوند آنها را همان ۴۵۰۰ سال پیش‌لعنت فرمود و هنوز سرگردان هستند و کشوری غیر از مناطق دزدی و غصبی ندارند که دوامی ندارد.و از این ذلت بالاتر نیست که منفور کل عالم هستند و لحظه ای آرامش ندارند. زیرا لعن شده اند. لذا خداوند متعال مدیریت کره زمین را از این افراد پول دوست تجاوزگر کودک کش....مافیایی سلب نمود و فرمود : سوره مبارکه القصص آیه ۵ وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ﴿۵﴾ ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.؛ مستضعفین یعنی ائمّه و پیشوایان بالقوّه‌ی عالَم بشریّت؛ کسانی که وارثان زمین و همه‌ی موجودی زمین خواهند بود؛ بسیج مستضعفین این است. مستضعف یعنی آن کسی که بالقوّه صاحب وراثت عالَم است، بالقوّه خلیفةالله در زمین است،‌ بالقوّه امام و پیشوای عالَم بشریّت است. واین روز را خداوند متعال قول داده است. کار صهیونیسم در آینده نه چندان دور تمام خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس