کد خبر 1353444
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
سجادی: به خاطر دبیر باید اساسنامه را تغییر دهیم/آقای دبیر رکورد پولادگر را بزن!

وزیر ورزش و جوانان خطاب به دبیر گفت: کسی نیست که جای شما بیاید ، شما باید رکورد پولادگر را بزنید.

به گزارش مشرق، حمید سجادی در مراسم افتتاح کمپ رفاهی شهید سجاد عفتی، عنوان کرد: حضورمان در کنار دبیر نشانه این است که ما کنار شما هستیم تا با تمام قوا رشته اول کشور را حمایت کنیم. وقتی ذکر کشتی بود با خودم فکر کردم چرا یک فدراسیون ملی در کنار رسالت عظیمش که ورزش قهرمانی و رسیدگی به قهرمانان و تیم‌های ملی باشد، به خود زحمت بدهد در کنار رسالت بزرگ به فکر تسهیلات برای ماندگاری و ساخت و ساز باشد. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این کم کاری ما مسئولان است که به جای توجه به زیرساخت‌های این مجموعه که نیم قرن بیش ساخته شده، حالا به افتتاحیه یک فضا آمده‌ایم. امروز از برخی جداول خیابان‌های مجموعه تنها یک اسم مانده این کم کاری اتفاق افتاده و همه جای دنیا از آنچه دارند به بهترین شکل استفاده می‌کنند. ما در سطح کشور ۲۸ هزار مکان ورزشی داریم اما آیا مدیریت دارایی داریم؟ خیلی از کارخانه‌ها سوله دارند و مگر ما یک سال دنبال اعتبارات آن نیستیم، آنقدر سوله خالی و بدون استفاده داریم که گورستان ماشین آلات هستند. 

وزیر ورزش و جوانان با بیان فعالیت‌های فرهنگی در کشتی، گفت: در این فضای ۵ سالن، ۲ سالن توسط کشتی در خدمت تیم‌های ملی است و خیلی از فعالیت‌های فرهنگی در اینجا اتفاق می‌افتد. شرایط آبرومندانه برای حضور خانواده‌ها در کنار ورزشکاران فراهم شده و باز هم اتفاقات ارزشمند رخ خواهد داد. وقتی می‌گوییم ورزش اول، تعارف نیست و در همه چیز باید اول باشد. در المپیک هم بیشترین مدال‌ها در کشتی بوده است. 

سجادی با اشاره به میهمانان حاضر در مراسم، یادآور شد: از محمدعلی شجاعی معاون وزارت جهاد کشاورزی تشکر می‌کنم که در خانواده ورزش دوباره حضور دارد. از آقای پولادگر که ۲۲ سال در تکواندو زحمت کشید تشکر می‌کنم. 

وی همچنین به حضور نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی در مراسم اشاره کرد که دبیر خطاب به وزیر گفت که او قرار است جای من بیاید. 

وزیر ورزش در واکنش به حرف‌های دبیر، گفت: آقای دبیر رکورد پولادگر را شما باید بزنید و کسی حاضر نیست جای شما بیاید. اساسنامه را هم به نظرم باید تغییر داد و استثنا قائل شویم چون یک نفر ۳ دوره بیشتر نمی‌تواند رئیس باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس